Yksineläjät, tiskaatteko joka päivä??
Kommentit (53)
Tiskaan. Ei ole pesukonetta ja kädet pysyy hyvänä kun pesee.
noin kerran viikossa tiskaan ja kertyy tiskivuori. Joskus himalajan kokoinenkin.
Joka päivä tiskaan ja tiskejä ei jää pöydälle. Keittiön pitää olla aina siisti ja puhdas minun asunnossa.
En todellakaan. Ei ole onneksi enää miestä nalkuttamassa.
Yleensä tiskaan samantien ja siivoan mutta joskus ote lipsuu pahasti kun väsynyt ja koko asunto saattaa päästä kaaokseen ja kaikki astiat likaiset mitä löytyy.
Minkä ikäisiä te oikein olette, kellä ei ole tiskikonetta tai tarpeeksi astioita sen täytteeksi?
Tottakai. Ainoastaan syrjäytyneet ja elämänhallintataidottomat elää kuin siat. M28
Ei ole tiskivuorta. Joskus tiskaan kun olen laittanut ruoan ja joskus vasta ennen kuin menen iltasuihkuun. Seuraavana päivänä on kurja tulla keittiötilaan jos siellä on eilisen tiskejä. Joka päivällä omat tiskit. Tiskikoneessa ei ole mitään järkeä näin pienessä huushollissa.
Kiva kun kysyit!
Tiskaan kerran päivässä käsin päivän astiat
Tiskikone pyörii kerran, joskus kaksi viikossa, kunhan tulee täyteen. Huuhtasen tai pyyhin pahimmat sotkut pois. Eivät haise. Puhdasta tulee ja vettä kuluu vähemmän, kuin päivittäisellä lotraamisella. Samaa leipalautasta tai mukia voin käyttää useamman kerran.
Vierailija kirjoitti:
Tiskikone pesee joka päivä, minä en. Pyöritän myös vajaita koneellisia, koska minua ällöttää että tiskit olisivat useita päiviä likaisena.
Sama täällä. Ei ehkä joka päivä mutta usein kuitenkin. Kun astiat pesee usein niin ne puhdistuvat puolen tunnin ohjelmalla eikä niitä tarvi kurmoottaa kahta tuntia
Ratkaisin tämän ongelman sillä, että käytän vain yhtä haarukka, yhtä lusikkaa, muutamaa veistä. Löytyy kaksi muovista mikron kestävää astiaa. Tiskaan aina ennen kuin alan syömään.
Samoja astioita kannattaa käyttää
Saako jostain hyviä kertokäyttöruokailuvälineitä, jotka ei hajoa tai väänny heti?
Kuivauskaappi on niin pieni, ettei sinne mahdu tarpeeksi astioita. Siksi tiskaan käsin päivittäin tai jos ruuanlaitossa ja leipomisessa on tullut käytettyä paljon astioita, laitan tiskikoneen päälle.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä te oikein olette, kellä ei ole tiskikonetta tai tarpeeksi astioita sen täytteeksi?
N65, eronnut, lapset aikuisia
Sinkkuna helppo tiskata samantien. Kukkasumuttimesta laimeata tiskiainetta, harjalla pyöräyttää, huuhtaisee ja kaapiin.
Vierailija kirjoitti:
On tiskikone ja on astioita, mutta ei mitään järkeä kerätä sinne tiskejä haisemaan päiväkausiksi, kun voi nopeasti tiskata heti.
Tilaan Woltista pikaruokaa niin ei kerry tiskiä. Pakkaukset ja muut paskat jää välillä nurkkiin pyörimään.