Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En ole koskaan ollut suhteessa ennen tätä vaikka oon jo 32-vuotias. Jännittää, en osaa. Mitä teen?

Vierailija
20.08.2024 |

En ole koskaan ollut suhteessa ennen tätä vaikka oon jo 32-vuotias. Ahdistaa kun istun sängylläni ja katsoin peiliin. Sydämeni hakkaa joka kerta kun ajattelen häntä, ensimmäistä miesystävääni. Olemme tavanneet kahdesti aiemmin, ja meillä on ollut mukavaa yhdessä. Söimme illallistakin viehättävässä ravintolassa, ja puheeni virtasi kuin vesi. Mutta nyt, kolmannet treffit lähestyvät nopeasti, ja jännitys alkaa olla sietämätöntä.

Kävelen ympäri huonettani ja yritän rauhoittaa itseäni. Mitä minä oikein odotan? En ole koskaan ollut näin läheisessä suhteessa ennen. Mielieni pyörii kysymyksiä: miten pitäisi käyttäytyä, mitä puhua, ja ennen kaikkea, mitä jos hän haluaa edetä, kun olen edelleen neitsyt? Ajatus pelottaa minua ja samalla kiehtoo.

Ensi kerraksi valitsen huolellisesti vaatteeni. Puen päälleni mekon, joka tuntuu mukavalta ja kauniilta, mutta ei liian paljastavalta. Haluan tuntua itseltäni, mutta toisaalta haluan myös näyttää parhaimmalta mahdolliselta hänen silmissään. Täydellisyys tuntuu mahdottomalta tavoitteelta juuri nyt.

Jos hän kysyy, voiko hän suudella minua. Nyt järkytys ja jännitys kasvaa, mutta samalla jokin syvä tunne kutsuu minua. Kuitenkin, mietin hetken, voinko minä. Mitä jos en ole valmis. Miltä sperma maistuu? Entä jos se on pahaa, pystynkö nielemään sen? Miten teette? Oon kauheen ahdistunut. En pysty näkeen miestä. En voi.

Hän on karismaattinen ja saa minut nauramaan. Silti jossain takaraivossani kytee pelko siitä, mitä seuraavaksi tapahtuu. Mitä jos hän yrittää mennä liian pitkälle? Miten voin sanoa hänelle, että olen neitsyt?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin se menee

Vierailija
2/14 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä stressaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauti nyt vaan tilanteesta ja ole ihan oma itsesi. Suuteleminen on mukavaa eika spermaa tarvitse niellä jos ei välttämättä halua.

Vierailija
4/14 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inkkelimiehen fantasianovelli.

Vierailija
5/14 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot vaan oma ittes ja jos ukolle ei kelpaa niin voi voi. Älä heti ala kyrpiä imeskelemään.

Vierailija
6/14 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeasti vaan

Vierailija
7/14 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on joskus ollut tuossa tilanteessa

Vierailija
8/14 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

aseta selkeät rajat mitä haluat suhteelta, jos ei niitä hyväksy tai painostaa tms niin hänen mokansa

Vierailija
9/14 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas yksi oman elämänsä romaanikirjailija.

Vierailija
10/14 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi oi

Vierailija
11/14 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rohkeasti vaan

Juurikin näin

Vierailija
12/14 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nauti nyt vaan tilanteesta ja ole ihan oma itsesi. Suuteleminen on mukavaa eika spermaa tarvitse niellä jos ei välttämättä halua.

On pakko

Vierailija
13/14 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on pehmeää ja kaunista, mutta samalla pelottavaa. Teistä tulee yhtä.

Vierailija
14/14 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miltä sperma maistuu? Entä jos se on pahaa, pystynkö nielemään sen?"

Repesin ääneen, mikä ei ole yleistä. Hyvin keksitty, ap.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kaksi