Kela vaatii halvempaa asuntoa mutta ei maksa muuttokustannuksia.
En minä omista autoa eikä ole säästöjä koska kela ei anna säästää kun tuet vähenee heti. Helposti saisi halvemman asunnon mutta kun ei ole rahaa muuttaa.
Kommentit (410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"joo te sossupummit olette just niitä älykkäitä ja varakkaita."
Minä sentään ymmärrän lukemani. :' )
kela mies itkee täällä.onneks tukia leikataan ja hinnat nousee on kiva tietää että olet perseauki.sun kerrostalo luukussa alkaa tulla hiljaisuus eli oleppa hyysss
Valehteleks sä lohdutukses itelles kun et pärjää sanomalla oikeita asioita?
Kyllä minä pärjään, mutta toisin kun sinä minä ansaitsin omani, se opetti että kukaan ei tee niin yksin ja omista pidetään huolta niin heiltä voi odottaa samaa.
Sinä olet epäonnistunut miehenä ja olet häpeäksi suvullesi ja maallesi.
minä epäonistunu just just sinä sosiaalituilla elävä pelle et just just.jatka vaa paskanpuhumista .
"Mä kuitenkin maksan asumiseni ja muuttoni ihan itse, ja saman esimerkin olen antanut lapselleni, kun hänkin osaa elää ja muuttaa ihan itse ja omilla rahoilla.
Mutta hirveä kohtalo on lapsella joka on vailla mitään turvaverkkoja (äidistä ei ole, selvästikään), ja oppii vain sen Kela-maksaa-elämäntavan.
Kun jatkossa se Kela maksaa vähemmän ja vähemmän, ja silloin lapsella tulisi olla kykyä elättää itse itsensä. Nyt hän ei sitä mistään saa, syrjäytyminen on aika varmaa. Surullista veronmaksajille, mutta viy paljon surullisempaa lapselle, joka ansaitsisi paremman elämän kun tuo äiti ikinä tulee antamaan.
Jos ei edes muutto onnistu, niin miten lapsen kasvatus? Ei mitenkään."
Semmonen, sinä olet niin täysin empatiakyvytön että minä en edes tiedä mistä alkaa purkaan tuota sun narsistista hössötystä, kai sinä nyt edes tajuat et muut ei ole sinä ja muut ei ole eläny sun elämää?
Ja että jos ihminen on jätetty yksin ja kohdeltu kaltoin muiden toimesta, se että hän ei sais sun mukaan ikinä hommata perhettä on sairasta ja sadistista, potkit niitä jotka on jo maassa ja asetat epäinhimillisiä odotuksia suostumatta edes kuuntelemaan tai ymmärtään muita?
Sinä olet sairas mieleltäsi ja kylmä sydämmeltäsi, sinun lapset on vaarassa ja taidat tietää sen itsekkin kun arvostelet muita noin idio0tti pohjalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kela mies itkee täällä.onneks tukia leikataan ja hinnat nousee on kiva tietää että olet perseauki.sun kerrostalo luukussa alkaa tulla hiljaisuus eli oleppa hyysss
Kyllä minä pärjään, mutta toisin kun sinä minä ansaitsin omani, se opetti että kukaan ei tee niin yksin ja omista pidetään huolta niin heiltä voi odottaa samaa.
minä epäonistunu just just sinä sosiaalituilla elävä pelle et just just.jatka vaa paskanpuhumista .
Sä et osaa ymmärtää lukemaas edes siinä kohtaa kun sulle auotaan siitä päätä ihan julkisesti ja suoraan? :' )
Ooks sä niin kyvytön ettet pysty edes sekunttia skarppaan?
Vierailija kirjoitti:
"Mä kuitenkin maksan asumiseni ja muuttoni ihan itse, ja saman esimerkin olen antanut lapselleni, kun hänkin osaa elää ja muuttaa ihan itse ja omilla rahoilla.
Mutta hirveä kohtalo on lapsella joka on vailla mitään turvaverkkoja (äidistä ei ole, selvästikään), ja oppii vain sen Kela-maksaa-elämäntavan.
Kun jatkossa se Kela maksaa vähemmän ja vähemmän, ja silloin lapsella tulisi olla kykyä elättää itse itsensä. Nyt hän ei sitä mistään saa, syrjäytyminen on aika varmaa. Surullista veronmaksajille, mutta viy paljon surullisempaa lapselle, joka ansaitsisi paremman elämän kun tuo äiti ikinä tulee antamaan.
Jos ei edes muutto onnistu, niin miten lapsen kasvatus? Ei mitenkään."
Semmonen, sinä olet niin täysin empatiakyvytön että minä en edes tiedä mistä alkaa purkaan tuota sun narsistista hössötystä, kai sinä nyt edes tajuat et muut ei ole sinä ja muut ei ole eläny sun elämää?
Ja että
Mulla riittää empatiaa lapselle, jonka äiti antaa todella huonot eväät elämälle. Lapsi ansaitsisi parempaa.
Täälä taas oikeisto loistaa osaamisellaan, pelkkää valehtelua,ilkeää mutuilua ja tahalteen väärin ymmärtämistä.
Hieno homma pojat, tun idiootit oikeesti.
"Mulla riittää empatiaa lapselle, jonka äiti antaa todella huonot eväät elämälle. Lapsi ansaitsisi parempaa."
Empatia ei ole sitä että vihataan muita mielikuvituspohjalta ja omien ilkeiden valheiden takia.
Minkä takia kaikki narsistit on aina näin mielettömän typeriä?
Kaikki tarvii vääntää rautalangasta ja mikään ei mene perille ja mitään ei osata ajatella itse ja kehtaat vielä arvostella muita.
voit hakea kelan muuttoavustusta jos muutat edullisempaan ja olet toimeentulotuella . Katso kelan sivut .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minä epäonistunu just just sinä sosiaalituilla elävä pelle et just just
ootko niin tyhmä että et edes töitä löydä vaan itket täällä tukien pienuutta.hyvä että tuet on hintoihin nähden paskat.reppana pysyy köyhänä.
Naisena kierrän kaukaa noi avuttomat ja laiskat kela miehet.
Vierailija kirjoitti:
Kela ei tule ja kanna muuttolaatikoita . Onko tämä oikein? Joudun senkin itse teettämään muilla.
Hallituksen vika taas kun kela-tädit eivät kanna muuttolaatikoita! Tai anna muutorahaa 1000€. (jonka pistän haiseen lähibaasissa 3 illassa)
Vierailija kirjoitti:
Kela Gold
Ai sullakin on? Mulla on myös . Näytetään muillekin millaiselta se näyttää:
Vierailija kirjoitti:
Kela Gold
Se saa näköjään plussakortin yhteyteen?
Työkkäri vaati minulta että menen työkokeiluun töihin 50 km päähän ja maksan kustannukset itse. Siitä saa sen 9 euroa päivässä mutta itse olisi pitänyt maksaa 200 euroa kk työmarkkinatuesta. Ruokaan rahaa minulle ei olisi jäänyt kun 30 euroa kuukaudessa.
Vierailija kirjoitti:
Työkkäri vaati minulta että menen työkokeiluun töihin 50 km päähän ja maksan kustannukset itse. Siitä saa sen 9 euroa päivässä mutta itse olisi pitänyt maksaa 200 euroa kk työmarkkinatuesta. Ruokaan rahaa minulle ei olisi jäänyt kun 30 euroa kuukaudessa.
9e kulukorvauksista kertyy n. 190e/kk.
Eli maksaisit 10e siellä käymisestä. Mihin hassaat työmarkkinatuesta jäävän loppuosan eli 566 euroa?
Valtion budjetti on 13 miljardia pakkasella. Voit olla varma että tuet pienenee jatkossakin.
Lähes hengiltä verotetulta kansalta noita rahoja ei voi kerätä. Ainoa vaihtoehto on pistää moottorisaha laulamaan, valitettavasti.
Vierailija kirjoitti:
Valtion budjetti on 13 miljardia pakkasella. Voit olla varma että tuet pienenee jatkossakin.
Lähes hengiltä verotetulta kansalta noita rahoja ei voi kerätä. Ainoa vaihtoehto on pistää moottorisaha laulamaan, valitettavasti.
Kyllä, sitä varten irtisanomissuoja otetaan pois kaikilta suomalaisilta myös julkisella. Hallitus leikkaa kuntaosuuksia ja voidaan irtisanoa kalleimmat työntekijät eli ne joille on kertynyt 38 lomapäivää. Hallitus poistaa myös ikäsidonnaisuudet työttömyystuista eli työkkäri ei enää hommaa 57-vuotiaana irtisanotulle työpaikkaa josta kertyisi uusi ansiosidonnainen.
Vierailija kirjoitti:
Tämähän se on. Keskiluokka on jo ihan loppu pitkiin työpäiviin ja siihen, että tästä huolimatta pitää valita joko kampaajalla käynti tai lapset.
Oven ikäraja nousee 62-vuotiaaseen ja se saatetaan poistaa kokonaan.
Työmarkkinatuki on 595 netto ja sitä vähentää vuokra-,metsä-,korko ja osinkotulot, myös osakesäästötili.
Omistusasuntoon ei saa asumistukea enää tammikuussa.
Mä kuitenkin maksan asumiseni ja muuttoni ihan itse, ja saman esimerkin olen antanut lapselleni, kun hänkin osaa elää ja muuttaa ihan itse ja omilla rahoilla.
Jos ei edes muutto onnistu, niin miten lapsen kasvatus? Ei mitenkään.