Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lapsella on oikeus pitää Therian-maskia koulussa!

Vierailija
20.08.2024 |

Meidän Ada kokee olevansa kissa ja siksi hänellä on oikeus pitää kissatmaskia sekä häntää. 

-huolestunut vanhempi

Kommentit (259)

Vierailija
41/259 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapset diilaa maskeillaan aikuisten täysin kaheliksi mennyttä sukupuoli-identiteetti homma, jossa jo tokalauokkalaisen pitäisi määritellä itsensä joksikin. Mielestäni tämä maskileikki kääntää hyvin tehokkaasti tämän systeemin sitä tuputtavia vastaan ja samalla hylkää sen likimain pakolliset retoriset vaatimukset kokonaan.

K: Mitenkäs sinua pitäisi puhutella? Oletko tyttö vai poika vai jotain muuta?

V: Olen kissa...

Noh. Koska jokainen on identiteetiltaan juuri sitä mitä sanoo olevansa eikä asiasta saa millään tavoin esittää eriäviä mielipiteitä, ovat kissatytöt laittaneet itsensä koko systeemin ulkopuolelle ja saavat jatkaa lapsuuttaan vielä hetken.

Missään ei kuitenkaan ole olemassa (ainakaan vielä) sinitukkaisia tätejä, jotka vaatisivat, että näille pitää alkaa syöttää kissahormoonia.

Huomaa ettei sinulla ole lapsi

Mulla on kaksi lasta. Tyttö ja poika (näin sitä vaan olettelen ja olen varmasti siksi aivan hirveä isä).

Tyttö on ollut therian nyt kohta kaksi vuotta. Melkein kaikki hänen luokkansa tytöt ovat. Hän on todella taitava tekemään maskeja ja tekee nykyään niitä myös kavereilleen. Itse tuen hänen harrastustaan ostamalla värejä, pensseleitä, maskeja sekä huopaa kun niitä tarvitaan. Hänen luokallaan on jo pari valveutuneempaa lasta, jotka ovat todella syvällisesti tietoitsia varsinaisesta sukupuoli-identiteetistään ja ovat siitä valmiita myös kaikkialla kertomaan.

Hän haluaa edelleen selkeästi olla lapsi, jolle pojat ovat yäk ja tytötkään eivät näytä sillä tavalla kiinnostavan. Minusta kyseessä on hänen valintansa, johon sinulla tai minulla ei ole nokan koputtamista. Itse toivon hänen voivan viettää pitkän lapsuuden ilman aikuisten maailman ongelmia.

Vierailija
42/259 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvitteleeko ap siis, että koulussa ei saisi pitää noita therian-maskeja? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/259 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ennen oli paremmin. Lapset leikki sotaa leluaseilla, nyt ihan sairaita leikkejä. Äkkiä pois lapset leikkimästä ja puhelimet ja tabletit käteen. Tervettä ruutuaikaa tilalle.

Todella ikävää on. Minulle tulee kovin paha mieli asioista joita en ymmärrä. Eikö kukaan ajattele minun tunteita tässä asiassa?

Vierailija
44/259 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Therianit hautaan. Hirveä mielisairaus, therianit pitäisi heivata mielisairaalan synkimmälle osastolle.

Ikävästi sanottu :(

Vierailija
45/259 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"vihervasemmistolaisten vanhempien lapsella on vihervasemmistolaiset geenit, eli erittäin suuri riski mt-ongelmiin"

What the fuck? Geenit eivät liity mitenkään poliittisiin kantoihin. Kiristääkö foliohattu päässä? 😂

Vierailija
46/259 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas yksi tuommoinen epänormaali juttu. Maskit pois tai hoitoon.

Jotkut vastustaa koronamaskeja ja kaikkia muitakin maskeja.

Muista sitten leikkauksessa sanoa kirurgille, että "saatana maski pois!"

Vierailija
47/259 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä on therian?

vihervasemmistolainen aate, jossa lasta kannustetaan olemaan eläin. sukupuolen vaihto ei enää riitä, vaan pitää vaihtaa lajia. kohta niille laitetaan eläinhormoneita veronmaksajien rahoilla

Nyt on taas epätoivoiset aasinsillat vihervasemmiston. 

Jos nyt ei ollut jo muuten selvää, niin sanon nyt vielä varmuuden vuoksi, että tää ei tosiaan liity mitenkään mihinkään vihervasemmistoon. 

kaikenlaiset mt-ongelmat ovat yliedustettuina vihervasemmistolaisten keskuudessa ja vihervasemmistolaiset haluavat kannustaa omiaan mt-sekoiluihin

Nyt sä vaan hourailet vihervasemmistovihassasi.

vihervasemmistolaisten vanhempien lapsella on vihervasemmistolaiset geenit, eli erittäin suuri riski mt-ongelmiin

Joo, poliittinen kanta on tosiaan geneettistä, vähän niinkuin silmien väri.

Ne on ne vihervasemmistogeenit, jep. 

Vierailija
48/259 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse autismikirjolla oleva mielenterveysongelmainen aseksuaali työtön, joka olisi mielummin syntynyt mieheksi kuin naiseksi, vaikka en nyt varsinaisesti trans olekaan, mutta eipä identiteettiäni kunnioiteta, eikä se vapauta itseäni ikävistä asioista.

Vierailija
49/259 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse autismikirjolla oleva mielenterveysongelmainen aseksuaali työtön, joka olisi mielummin syntynyt mieheksi kuin naiseksi, vaikka en nyt varsinaisesti trans olekaan, mutta eipä identiteettiäni kunnioiteta, eikä se vapauta itseäni ikävistä asioista.

Provo 💘💝💖💓

Vierailija
50/259 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Therianit hautaan. Hirveä mielisairaus, therianit pitäisi heivata mielisairaalan synkimmälle osastolle.

Ikävästi sanottu :(

Varsinkin kun puhutaan jostain 10-vuotiaista lapsista. 

Vierailija
51/259 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan tää therianmaski vääntö nyt samanlaista kun omana kouluaikana valitettiin ettei saa olla pipo päässä tai takki päällä luokassa? Tai napapaitoihin verrattavissa oleva asia?

Vierailija
52/259 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"vihervasemmistolaisten vanhempien lapsella on vihervasemmistolaiset geenit, eli erittäin suuri riski mt-ongelmiin"

What the fuck? Geenit eivät liity mitenkään poliittisiin kantoihin. Kiristääkö foliohattu päässä? 😂

juuri oli lehdessä julkaistu tutkimus, että y-kromosomin puuttuminen aiheuttaa vihervasemmistolaisuutta

Vierailija
53/259 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

juuri oli lehdessä julkaistu tutkimus, että y-kromosomin puuttuminen aiheuttaa vihervasemmistolaisuutta

Nyt alkaa epäilyttää, että tämä on iso provo 😂💀

Haluaisitko lähettää meille linkin "tutkimukseen"? <3

Vierailija
54/259 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tää therianmaski vääntö nyt samanlaista kun omana kouluaikana valitettiin ettei saa olla pipo päässä tai takki päällä luokassa? Tai napapaitoihin verrattavissa oleva asia?

Missä noista väännetään? Mun tietääkseni noita maskeja saa pitää koulussa. 

Vierailija
55/259 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

vihervasemmistolainen aate, jossa lasta kannustetaan olemaan eläin. sukupuolen vaihto ei enää riitä, vaan pitää vaihtaa lajia. kohta niille laitetaan eläinhormoneita veronmaksajien rahoilla

Nyt on taas epätoivoiset aasinsillat vihervasemmiston. 

Jos nyt ei ollut jo muuten selvää, niin sanon nyt vielä varmuuden vuoksi, että tää ei tosiaan liity mitenkään mihinkään vihervasemmistoon. 

Juuri näin. 

"Jarmo, 109v kuoli kaaduttuaan suojatiellä"

"VIHERVASEMMISTON SYYTÄ AAAAH"

Mitä viddua?

Apua miks mä aloin nauramaan tälle :D

Nyt ei tainnu ihan sun viestiä lainata, liian paljon lainauksia edellä: mahtava kuulla, että tällä palstalla liikkuu hyväsydämisiä ihmisiä kans :)

(Jarmo-viestin kirjoittajalle, tuolta samalta)

Vierailija
56/259 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
57/259 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mikäköhän se verovaroin ylläpidettävän koulutuksen tarkoitus on.  Pelleily vai opiskelu, jotta selviytyisi elämässään ja huolehtiaan itsestään. Ihan jokainen aikuinen ei osaa aina arvioida mikä loppujen lopuksi lapselle on oikein ja tervettä.  Onko ne välittämisen huolehtimisen (viisaat) rajat, vai täytyykö saada tehdä/olla/mennä kun se tykkää siitä.  Jollei vanhemmat sitä ymmärrä, niin mitenkä lapsi voi oppia, mikä on sopivaa koulussa, tai mikä harrastus kuuluu vapaa-aikaan & kotona turvallisessa ympäristössä tehtynä.  Yhteiskunnanko pitää ottaa vastuu lasten kotikasvatuksestakin, kun nykyään tuntuu, että on liikaa välinpitämättömiä vanhempia.  Syrjäytymässä olevat lapset ja nuoret  häiriköimässä, ryöstämässä, pahoinpitelemässä teräaseet mukana yömyöhään.     

Vierailija
58/259 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle, joka kehut Jarmo-viestejä: 

Oot ihanin tyyppi ikinä, toivon sulle kaikkea hyvää maailmassa, paransit mun päivän ja mun koko viikon, koko vuoden💝💝 

-Jarmo-viestin kirjoittaja

Vierailija
59/259 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

therian jalkapallo-ottelussa?

https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000010640893.html

Naamioitunut ei ole sama asia kuin therian XD Todennäköisesti sellainen hiihtomaski 

Vierailija
60/259 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin, mikäköhän se verovaroin ylläpidettävän koulutuksen tarkoitus on.  Pelleily vai opiskelu, jotta selviytyisi elämässään ja huolehtiaan itsestään. Ihan jokainen aikuinen ei osaa aina arvioida mikä loppujen lopuksi lapselle on oikein ja tervettä.  Onko ne välittämisen huolehtimisen (viisaat) rajat, vai täytyykö saada tehdä/olla/mennä kun se tykkää siitä.  Jollei vanhemmat sitä ymmärrä, niin mitenkä lapsi voi oppia, mikä on sopivaa koulussa, tai mikä harrastus kuuluu vapaa-aikaan & kotona turvallisessa ympäristössä tehtynä.  Yhteiskunnanko pitää ottaa vastuu lasten kotikasvatuksestakin, kun nykyään tuntuu, että on liikaa välinpitämättömiä vanhempia.  Syrjäytymässä olevat lapset ja nuoret  häiriköimässä, ryöstämässä, pahoinpitelemässä teräaseet mukana yömyöhään.     

Miten tää nyt liittyi mihinkään. Ne kissamaskit tms. ei mitenkään häiritse opiskelua ja koulunkäyntiä.