Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehille kysymys

Vierailija
20.08.2024 |

Jos teillä ois oikein sopiva ehdokas naiseksi satunnaiseen tapailuun, mutta nainen kertoisi ettei ole käytettävissä 

Kumpi vaihtoehto jäisi enemmän vaivaamaan, nainen vaikuttaisi kiinnostavammalta ja haluaisitte yrittää vielä tavoitella naista lisää jossain vaiheessa

A. Nainen ilmoittaa säätävänsä jonkun muun kanssa nyt enemmän, mutta lupaa palata asiaan jos jutusta ei tule mitään

B. Nainen aikoo olla hetken sinkkuna ja selibaatissa ja ilmoittaa jos mieli muuttuu

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoehto A

Vierailija
2/7 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen ilmoittaa ettei "ole käytettävissä" = selkokielellä: en ole käytettävissä sinun kanssasi.

A) Selkokielellä: Minulla on nyt tasokkaampi mies kuin sinä olet. Jos jostakin syystä en enää saa tasokkaampia kuin sinä olet, niin silloin sinäkin ehkä tulet kyseeseen. Siis ehkä.

B) Selkokielellä. Olen selibaatissa sinua kohtaan. Uskon löytäväni tasokkaamman miehen, jolloin myös selibaattini päättyy. Sinua kohtaan mieleni ei muutu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä odottaisi mitään perusteluja. Ei hän ole minulle mitenkään tilivelvollinen asiasta ja toisaalta, selitys on yhden tekevä kun lopputulos on kuitenkin sama.

Vierailija
4/7 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan. a) En halua olla varalla b)Tekosyy. Oikeasti mies ei ole haluttava.

Vierailija
5/7 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaihtoehto c.

Vierailija
6/7 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

A jättäisi toivoa siitä, että tilanne voi vielä muuttua. Vähän kuin työhakemuksen kanssa. Hopea ei ole häpeä.

Olen itsekin ilmoittanut naiselle, että treffailen toista ja sen vuoksi seuranhaku on holdissa. Jos hommasta ei tule mitään, niin varaus purkaantuu ja olen taas avoin uusille mahdollisuuksille.

M51

Vierailija
7/7 |
21.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen kuin olleeni nainen jossain tuon kaltaisessa tilanteessa. Silloin kyseessä vaihtoehto C SUURELLA C:LLÄ JA D SUURELLA D.LLÄ! Hirveää mitä sekasotkuja ihmisillä voikaan olla ollut ennen - ja entäs sitten nykypäivänä!

Jos teillä ois oikein sopiva ehdokas naiseksi satunnaiseen tapailuun, mutta nainen kertoisi ettei ole käytettävissä. EI MITÄÄN SATUNNAISTA TAPAILUA VAAN TAVOITTEENA KUNNON SUHDE, KIHLAT JA AVIOLIITTO jokaisessa yrityksessä ELI RAKKAUSSUHTEESSA - MUUT SUHTEET ROSKIKSEEN!

Kumpi vaihtoehto jäisi enemmän vaivaamaan, nainen vaikuttaisi kiinnostavammalta ja haluaisitte yrittää vielä tavoitella naista lisää jossain vaiheessa

A. Nainen ilmoittaa säätävänsä jonkun muun kanssa nyt enemmän, mutta lupaa palata asiaan jos jutusta ei tule mitään. JOO JOS OLIKIN TOINEN NIIN EI OLLUT HÄNEN KANSSAAN MITÄÄN SEKSISUHDETTA VAIKKA OLI LAITTANUT EROPAPERIT JO VETÄMÄÄN. HIRVEETÄ KYLLÄ OLI, MUTTA...

B. Nainen aikoo olla hetken sinkkuna ja selibaatissa ja ilmoittaa jos mieli muuttuu... MUTTA TÄMÄ EI OLLUT VAIHTOEHTO... VAAN SINÄ ELI VAIHTOEHTO C...

C. SINÄ OLIT 'ELÄVÄ MIES ELÄVÄÄN SUHTEESEEN' ei joku jolla asiat aivan sekaisin. EI OLISI KANNATTANUT ALKAA SEKOILEMAAN JA PILAAMAAN KAIKKEA koska siitä syntyi sitten VAIHTOEHTO D suurella D_llä

D. NAINEN EI OLE KENENKÄÄN KANSSA, ei mitään puhetta mistään mielen muuttumisesta koska SINÄ ELIT NAISEN PÄÄSSÄ eikä sinne nyt ollut kenelläkään muulla mitään asiaa...

Hyvää elämänjatkoa! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän