Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

käytetyistä rattaista!!! ARGHHHH

07.02.2007 |

Olen jo jonkun tovin etsiskellyt kuomurattaita, emmaljungaa tai brioa, olin ajatellut muutaman vuoden vanhoja ja korkeintaan 200¿ saisivat maksaa. MUTTA minun mielestäni käytetyistä rattaista pyydetään aivan törkeää ylihintaa, olen kolunnut vauvan ja kaksplussan kirpparit sekä huutonetin mutta 8 vuotta vanhoista pyydetään 150¿ ja 2 vuotta vanhoista 300-400¿ JÄRKKYÄ!!

Siis mistä ihmeestä minä saan siistit pari vuotta vanhat kuomarit pikaisesti pojalle tällä menolla. Marssisin kauppaan jos ois rahat ostaa uudet.

Meillä on siis nyt kyllä rattaat mutta ne ei sovellu päiväunille ulos, poika kun alkoi niitä nyt nukkumaan kun luulin jo ettei niitä nuku enää. Tämän hetkisistä rattaista ei mene makuuasentoon selkänoja.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartan toplinet kaikille herkuilla, kassi, varjo ja pehmeä koppa yms. 100EUR. tais mennä halvalla sitten?

Vierailija
22/28 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

huutonetistä! Yhdistelmät ovat vm 02-03, runko oli hiukan pintaruosteessa mutta sain sen täysin puhtaaksi saippuavedellä. Kuomu on lisäksi haalistunut, mutta hometta ei ole ja kaikki toimii kuin uusissa! Kannattaa katsella esim huutonetistä ja sitten kirppareilta, itse en kyllä suosittelisi mitään halpisrattaita. Meillä kävi Doranit, ja niissä oli surkean lyhyt makuutila ja huono tasapaino:( Emmaljungan laatuun voi ainakin luottaa:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä usko, että kukaan myisi pari vuotta vanhoja rattaita/vaunuja (etenkään Brioja, Emmaljungia, tai vastaavia) max 200 e hintaan.

En minä ainakaan ;)

Itse olen todella tarkka rattaiden kunnosta, ja huolehdin ja pidän puhtaana ja siisteinä rattaitamme (joita tällä hetkellä taloudessamme kahdet, molemmat Brioja, ja tyytyväisiä olemme niihin, jopa noihin parjattuihin Flexeihin ;) ).

Näin ollen niiden kunto säilyy, ja jälleenmyyntiarvokin säilyy (toki pääsyy miksi pidän siistinä rattaita on se, että haluan kuljettaa lapsiamme ehjissä ja siisteissä rattaissa).

Makuasioista ei voi kiistellä...

itse olin aiemmin vannonut Emmaljungien nimeen, nykyään tykästynyt Brioihin.

Teutonioita en taas meille huolisi ;)

Kun rattaiden käyttöikä on kuitenkin varsin pitkä (tai kenellä on, kenellä ei...), satsaisin kyllä kunnon rattaisiin, etenkin jos niillä paljon liikutaan.

Kuljetanhan rattaissa kaikkein " kallempiamme" , omia lapsiamme :)

Vierailija
24/28 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiltä voisi löytyä vaihtoon siistit Teutonian Timmyt vm. 05. Jos siis uskaltaisit vaihtaa merkkiä??? Selkänoja menee makuuasentoon, mutta työntösuuntaa ei voi vaihtaa.

Vierailija
25/28 |
08.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan lähinnä siis vaikka vuoden 2002 tai 2003 käyvät myös jos ovat ehjät ja homeettomat jne. onhan nuokin kuitenkin 5 vuotta vanhat ja mahdollisesti 2 jopa 3 lapsella käytetyt, ei noin vanhoista voi mun mielestä 200¿ enempää pyytää ja huutiksessa ja kirppareilla 8 vuotta vanhat on 150¿ ja 5 vuotta vanhoja 300-400

en taida timmyja haluta vaan kunnon kokoiset kuomarit

Vierailija
26/28 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen kirjoitukseen sen verran vielä lisäisin, että mitä ihmettä oikein olet hakemassa, jos Teuntonian Timmyt eivät mielestäsi ole kunnon kokoiset kuomurattaat? Ovat siis vastaavat kuin Scooterit, mutta kevyemmät. Makuutila on kunnon kokoinen, samoin pyörät. Kyse ei tosiaan ole mistään matkarattaista.

Jos haet yhdistelmävaunujen ratasosaa, se on sitten jo ihan eri asia kuin kuomurattaat.

Ja tuosta hinnoittelupolitiikasta sen verran, että jos rattaat maksavat uusina 300 euroa (esim. Scooterit), tarjouksessa parhaimmillaan 199 euroa, niin kyllä niiden mielestäni pitää parin vuoden vanhoina jo irrota 150 eurolla. Eri asia tietenkin, jos uutena maksoivat 600 euroa, mutta eivät pelkät kuomurattaat yleensä niin kalliita olekaan.

Vierailija
27/28 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut itse Scooterien hankintaan kun vaan saisin nuo ensin alta pois... Väri on city (vaaleaharmaa, tummaharmaa, farkunsininen), heittoaisa, käsijarru, integroitu hyttysverkko. Ja aina sisällä säilytetyt. Sähän olet kai myös täältä Lahdesta ainakin viestiesi perusteella jos kiinnostaa...

Vierailija
28/28 |
09.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siksi juuri en halua teutonia timmyjä kun ne on niin scootereiden tyyliset, kunnon kuomurattailla itse miellän sen että on vaihdettavissa työntösuunta ja no, alkuperäisessä viestissäni mainitsen juuri brio nova tms. että niillä miellän kunnon kuomarit :)