Katsotteko koskaan sarjoja kaksi kertaa?
Mä aloitin Sorjosen uudestaan äsken. Se oli muistaakseni hyvä eikä ole nyt mitään muutakaan katsottavaa. En omista mitään maksullisia suoratoistopalveluja. Oon Areenan ja Katsomon varassa.
Kommentit (37)
Lasketaanko animet sarjoiksi?
Katson. Esim. Death Noten katson joka vuosi. M28
Joo, jos on tosi hyvä ja edellisestä kerrasta on aikaa.
Olen katsonut kahdesti: The Sopranos, The Wire, Six Feet under, ER, ysärin Pride & Prejudice, ainakin nämä.
Rome on varmaan toisen katsomisen arvoinen, jos HBO näkyy täällä missä asun...
En. Elokuvia katson uudestaan, mutta sarjan uudelleenkatsomiseen menee kymmeniä tunteja, eikä se ole aikani arvoista.
Jokaisen Seinfeldin ja Frasierin jakson olen nähnyt noin 30-50 kertaa arviolta. Nämä sarjat osaan ulkoa. Lähes samaan pääsee Fawlty Towers.
Columbon ja Monkin jaksot olen nähnyt myös monesti. Kotimaisista ainakin Kimmon jaksot on tullut nähtyä moneen kertaan.
Katsoin ranskalaisen Le Bureau- sarjan kaikki tuotantojaksot kaksi kertaa. Olin täysin huumaantunut sarjasta ja hienosti kesti kaksi kertaa katsomisen.
Joo, tykkään lähes poikkeuksetta palata sarjoihin ja elokuviin joista olen pitänyt. Jotkut harvat ovat siinä rajalla, että jaksavat kiinnostaa yhden kerran, mutta eivät enää toista, toisin sanoen sellaiset jotka on riittävän hyvin tehty mutta katsomiskokemus nojaa niin vähän muuhun kuin loppuratkaisun jännittämiseen, ettei sen selvittyä ole enää kiinnostusta katsoa uudelleen.
X-files, True Detectiven season 1, Twin Peaks ja Battlestar Galactica ainakin on tullut katsottua useampaan kertaan. Varmaan muitakin.
Hyvä sarja kestää uudelleen katsomisen (joskus jopa paranee), huonoa ei vaivaudu kertaamaan.
Aivan jatkuvasti. Girls loppui viime viikolla, ja nyt katselen taas SATC:iä. Minulla on useita sarjoja dvd:nä, mm. Buffy Vampyyrintappaja.
Joo viihdyn kotona eikä minulla ole kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko animet sarjoiksi?
Katson. Esim. Death Noten katson joka vuosi. M28
Vammaiset hiljaa!
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen Seinfeldin ja Frasierin jakson olen nähnyt noin 30-50 kertaa arviolta. Nämä sarjat osaan ulkoa. Lähes samaan pääsee Fawlty Towers.
Columbon ja Monkin jaksot olen nähnyt myös monesti. Kotimaisista ainakin Kimmon jaksot on tullut nähtyä moneen kertaan.
Kai saat jonkinlaista hoitoa?
Kyllä katson. AIna löytyy jotain uutta jaksoista. Useampaan otteeseen olen katsonut: Breaking Bad, The Sopranos, Lost, Fullmetal Alchemist, Fullmetal Alchemist Brotherhood, Death Note, Better Call Saul, Frasier ja Futurama
Juu, esim. Bonanza, Virginialainen, Näkemiin vaan muru jaa mutta enpäs muuten katsokaan, jotain ideologisesti kiellettyä varmaan kaikissa, kun enää ei näytetä.
Munkkivuoren katsonut pari kertaa. Mutta sitä nyt ei hetkeen tarvi enää katsoa :D Toinen katselukerta meni muutenkin lähinnä fiilistellen tunnelmaa, kun ensimmäisessä oli mukana myös juonijännitys. Gilmoren tytöt kestää myös katselukertoja..
Mä elän nuoruutta uudelleen ja katson ysärin teinisarjoja tyttären kanssa.
En kyllä muistanut, että Dawsons Creekissä oli näin paljon muhinointia.