Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa, kun olin vähän töykeä. Nuori jannu tuli kysymään tuijottessani pysäkillä tyhjyyteen ennen yövuoroa, ettå "onks sul kaikki ok"

Vierailija
19.08.2024 |

Tarkoitti siis, että onko mulla joku kohtais tms  Varmaan koulussa opetettu. 

Kysyin että kuinka niin?

Kun kuulemma istuin ja tuijotin niin väsähtäneen näköisenä.

Kivahdin ettö "on ok ja sun kannattaa vähän tarkentaa silmiäsi" 🙈🙈

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt se ei varmaan enää uskalla mennä keneltäkään kysymään onko joku ok. Ja ehkä joku on onneton ja toivoo että joku tulisi juttelemaan, että jollekin voisi sanoa että ei oo kaikki ok.

Vierailija
2/14 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, olit töykeä. Älä ole toiste. Erityisesti kun kyseessä on nuori henkilö, pitäisi miettiä kahdesti, mitä vastaa. Selkeästi hänellä oli hyvä tarkoitus. Jos näet hänet joskus uudestaan tuolla pysäkillä, mene pahoittelemaan. Mutta näitä meille ihmisille sattuu välillä, se on ihan inhimillistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, mulle jäi olo, että normaali ajatuksissa oleva olemukseni on jotenkin häiritsevä. Sen nuorukaisen pitää vähän oppia säätämään tutkaansa, vaikka hyvää tarkoittikin

Ap

Vierailija
4/14 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä sinunkin sinne hoitoon. Pian.

Vierailija
5/14 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on muuten ihan mahtava tunne, kun voi sillä tavalla katseen tarkentumatta tuijottaa tyhjyyteen.

Minä en osaa tehdä sitä tahdonalaisesti, se vain tapahtuu ajoittain. Ei minulla ajattelu mitenkään pysähdy, mutta se tuntuu hyvin rentouttavalta. Poikkeuksetta joku typerys kommentoi jotain "mitä sinä jumitat" tai heiluttelee kättään silmieni edessä. Sitten kaunis hetki on ohi. Paskiaiset!

Vierailija
6/14 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on muuten ihan mahtava tunne, kun voi sillä tavalla katseen tarkentumatta tuijottaa tyhjyyteen.

Minä en osaa tehdä sitä tahdonalaisesti, se vain tapahtuu ajoittain. Ei minulla ajattelu mitenkään pysähdy, mutta se tuntuu hyvin rentouttavalta. Poikkeuksetta joku typerys kommentoi jotain "mitä sinä jumitat" tai heiluttelee kättään silmieni edessä. Sitten kaunis hetki on ohi. Paskiaiset!

Toi on varmaan kehon suojamekanismi, kun täytyisi päästä hetkeksi lepäämään ympäristön ärsykkeistä. Mutta sitten käykin noin. 

Vierailija
7/14 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No just tämä. "Herätyyys! Kukkuu!" Ilmeisesti se on kanssaihmisistä hyvin hämmentävää

Vierailija
8/14 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olisit sanonut vaan, että kaikki ok ja kiitos kysymästä. 

Vierailija
9/14 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No opi tästä ja ens kerralla, et sitten ole töykeä. 

Vierailija
10/14 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei käynyt ihan noin. Kerran olin kantamassa kaupasta painavia kasseja autoon. Olin jo melkein auton vieressä, kun vastaan tuli nuori mies, joka kohteliaasti kysyi, voiko auttaa. Ihan ystävällisesti ja vähän hämmästyneesti sanoin, että ei tarvi, mulla on auto tuossa. Tosin oli liukasta ja loskaista ja oli sitten vaikea saada auton ovea auki laskematta kasseja maahan, joten olisi se apu oikeasti helpottanutkin. Hämmennyin vain ja kun olen saanut tämmöisen kasvatuksen, että kaikkeen pitää pystyä ja apua ei pyydetä, niin en osannut ottaa vastaan. Saatoin kumminkin kiittää tarjouksesta, mutta jäin sen jälkeen hölmistyneenä miettimään, että miksi on niin vaikea ottaa apua vastaan. Siitähän olisi tullut hyvä mieli kummallekin. 

Vierailija
11/14 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, mulle jäi olo, että normaali ajatuksissa oleva olemukseni on jotenkin häiritsevä. Sen nuorukaisen pitää vähän oppia säätämään tutkaansa, vaikka hyvää tarkoittikin

Ap

Onnittelut, käyttäydyt aivan kuin stereotyyppinen mies😁

Vierailija
12/14 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon aina vihannut tota kysymästä. Luulen et suurin osa vastaa tohon valehtelemalla. Sanotaan että juu kaikki ok, mutta todellisuudessa tuskin ihan kaikki on ok? En ainakaan usko et on olemassa ihmistä jolla on aivan kaikki ok. Se olis täydellinen ihminen sitten.

Vierailija
13/14 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oli tripillä ja se nuori jannu oli siviilipoliisi.

Vierailija
14/14 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa huonokäytöksinen moukka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kuusi