Työtön mitä teet arkena klo 6-17?
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Olen kurssilla, käyn salilla, ratsastamassa, joogassa, teatterissa, oopperassa, lähetän useamman hakemuksen viikossa. Jos pääsen videohaastatteluun niin valmistautuminen esikysymyksiin vie paljon aikaa. Kiirettä pitää, kavereiden kanssa pitäisi ehtiä vielä kahvitella ja siivota kotona.
Olet olevinasi ammattilainen mutta sinun pitää pitkään valmistautua kysymyksiin? 😂
#naiset
Nukun n kymmeneen. Sitten syön tunnin aamiaista ja luen uutisia. Sitten kuuntelen musiikkia hienoista stereoistani hyvällä voimakkuudella ja käyn salilla n klo 14. Sitten lepäilen otan torkut ja syön ja katson sarjoja. Työtön vsta 2018.
Vierailija kirjoitti:
Olen kurssilla, käyn salilla, ratsastamassa, joogassa, teatterissa, oopperassa, lähetän useamman hakemuksen viikossa. Jos pääsen videohaastatteluun niin valmistautuminen esikysymyksiin vie paljon aikaa. Kiirettä pitää, kavereiden kanssa pitäisi ehtiä vielä kahvitella ja siivota kotona.
Käytkö Kansallisoopperassa vai ulkomailla? Ensiksi mainitussa on 2-4 ensi-iltaa kaudessa.
Kyllä se itsarin suunnittelu on täyttä työtä miten järjestää niin että, kaikki menee yhteiskunnan piikkiin.
Avaan tämän palstan klo 7 aamulla ja alan seurata kuinka haukut minua ja vittuilet minulle klo 23 asti tauotta. Sama seuraavana päivänä, seuraavalla viikolla, seuraavana kuukautena, seuraavana vuonna ja seuraavalla vuosikymmenellä 7 päivää viikossa joka päivä aamusta yöhön.
Vierailija kirjoitti:
Nukun n kymmeneen. Sitten syön tunnin aamiaista ja luen uutisia. Sitten kuuntelen musiikkia hienoista stereoistani hyvällä voimakkuudella ja käyn salilla n klo 14. Sitten lepäilen otan torkut ja syön ja katson sarjoja. Työtön vsta 2018.
Olet varmaan joku itsekäs sosiaalitapaus joka on syrjäytynyt yhteiskunnasta ja haluaisit mukaan mutta ei kyvyt riitä muuhun kuin kirjoittamaasi loisimiseen.
Nukun ainakin puolille päivin. Sitten kahvia ja lenkki / treeni illan suussa. Sitten syön. Tosi rankkaa.
Haetaan niitä töitä, hakemuksia tehdään, sehän on tarkoituskin
Yleensä meen nukkuu just tohon aikaan, eli nukun!
Vierailija kirjoitti:
Myyn perssausta
Käykö kauppa jo heti aamukuudelta?
Mietin ahdistuneena, että mitä oikein teen, kun töitä ei löydy, tunnen itseni yhteiskunnan taakaksi ja olen surullinen, itken päivittäin paljon. Hävettää olla työtön. Olen huolissani tulevaisuudestani, siinä se päivä kuluu. Käyn myös monta kertaa päivässä läpi eri sivustojen työpaikkoja, ja totean aina, että kaikkiin tarvitaan jotain osaamista tai koulutusta, jota minulla ei ole. Mietin muuttoa jonnekin, jossa olisi töitä, mutta ei ole varaa muuttaa, eikä myöskään muuttoapua. Haaveilen opiskelusta, mutta mahdotonta, koska vanhaakin opintolainaa vielä jäljellä. Tiedän, olen säälittävä yksilö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Myyn perssausta
Käykö kauppa jo heti aamukuudelta?
Yleensä kauppa käy 24/7 kiirettä pitää, ei tässä ehdi laakereillaan levätä!
Vierailija kirjoitti:
Mietin ahdistuneena, että mitä oikein teen, kun töitä ei löydy, tunnen itseni yhteiskunnan taakaksi ja olen surullinen, itken päivittäin paljon. Hävettää olla työtön. Olen huolissani tulevaisuudestani, siinä se päivä kuluu. Käyn myös monta kertaa päivässä läpi eri sivustojen työpaikkoja, ja totean aina, että kaikkiin tarvitaan jotain osaamista tai koulutusta, jota minulla ei ole. Mietin muuttoa jonnekin, jossa olisi töitä, mutta ei ole varaa muuttaa, eikä myöskään muuttoapua. Haaveilen opiskelusta, mutta mahdotonta, koska vanhaakin opintolainaa vielä jäljellä. Tiedän, olen säälittävä yksilö.
Ja arvatenkin muijaakaan ei varmaan ole?
Herään aikaisin, nautin pitkän kiireettömän aamiaisen, katselen aamutv:tä. Iltapäivällä kaupungille kahvittelemaan ja lounastamaan. Sitten kirjastoon, kaupoille tms mikä sattuu huvittamaan. Joskus after work - lasilliselle ystävien tai entisten duunikavereiden kanssa joille kehun miten mukavaa on olla vapaaherrattarena kun rahahuolet ei paina, sijoitukset tuottaa enemmän kuin koskaan sain palkkaa. Ja nyt ansiosidonnaista lisäksi.
N55
Herään noin klo 11. Sen jälkeen kahvittelen / syön aamiaista ja katselen Youtubea tai jotain striimipalvelua noin klo 14 asti. Silloin voi ehkä aloittaa päivän puuhat joka voi nyt olla mitä vain sinne klo 17 asti.