Työtön mitä teet arkena klo 6-17?
Kommentit (95)
En missään nimessä ole kuin nukkumassa aamulla kello kuusi, olen töissä tai työtön.
Työttömänä ollessa olen mukana yhdistystoiminnassa, hoidan puutarhaani, teen sukututkimusta, luen kirjoja, katson sarjoja ja dokumentteja telkkarista, teen kotitöitä koska minulla on perhe joka ei häviä mihinkään vaikka olen välillä työtön. Opiskelen ammattikorkeakoulussa... Käyn työväenopiston kursseilla silloin kun en opiskele 100% esim. nyt siellä amk:ssa. Työn hakemiseen ei montaa tuntia kuukaudessa mene, ei niitä avoimia mulle sopivia paikkoja niin paljon ole.
osin talon tänään ja entisen maksoin loppuun.
vuokratulot toimii, tehastyöt hiinä ja hiinä
Luen vauvapalstan keskusteluja, joissa haukutaan työttömiä, ja masennun niistä niin, että en sitten viitsi hakea töihin, vaan makaan koko päivän.
Vedän herskaa ja katson salkkareita.
lorvin teidän duunarien rahoilla.
Te, jotka sivulla 1 kerroitte katselevanne po!noa koko päivä ja r!nkkaavanne, niin eikö aika käy pitkäksi? Miten se värkki kestää koko päivän vatkaamista? Onko teillä todettua mt-ongelmaa?
Heräilen siinä 6.30 että kerkeän pyöräillä kouluun. Siellä vaihtelevasti 08-17 tai 08-18. Sieltä pyöräilen kotiin, laitan lapsille ruoan, käydään läksyt läpi yhdessä, katsellaan telkkaria tai pelataan lautapeliä tms yhdessäoloa.
Vaihdan omaehtoisella työttömyysetuudella alaa.
Kuudelta nukun vielä täyttä päätä, samoin seitsemältä, kahdeksalta ja yhdeksältä. Puoli kymmenen maissa alan heräillä.
Sen jälkeen teen kaikkea, mitä töissä ollessani en pystynyt ajanpuutteen takia.
Vielä tämä viikko töitä ja sitten uusi elämä työttömänä.
Luultavasti nukun pidempään kuin nyt. Ajattelin päiväsaikaan käydä ulkona ja salilla et illat voin ottaa ihan iisii näin alkuun.
En tiedä vielä.
Sivistän itseäni ja ylläpidän sosiaalisia taitojani lukemalla ja kommentoimalla koko päivän vauvapalstalla.
Tänään olin uimahallissa, huomenna menen kosmetologille. Elän perintö rahoilla.
Vierailija kirjoitti:
Vielä tämä viikko töitä ja sitten uusi elämä työttömänä.
Luultavasti nukun pidempään kuin nyt. Ajattelin päiväsaikaan käydä ulkona ja salilla et illat voin ottaa ihan iisii näin alkuun.
En tiedä vielä.
joo nukut koska ei ole muuhun oikein varaa.
Aamulla juon kahvia ja kahlaan uutistarjontaa. Siivoan keittiön ja tiskaan. Leikkaan nurmikkoa + hoidan pihaa (esim. nyt joka päivä pitää poimia omenoita). Syksy on muutenkin säilöntäaikaa loppukesän lisäksi. Pesen pyykkiä. Kirjoitan käsin muistiinpanoja kirjoista. Tein päivällistä. Syötiin. Pakkasin miehelle huomisen lounaan. Noin kerran viikossa käyn ruokakaupassa. Tänään olin te-toimiston osoittaman henkilön kanssa puhelimessa puoli tuntia. Lisää uutisvirtaa ja ajankohtaisasioita. Suunnittelin tämän viikon ruokalistan. Hoidan kaiken logistiikan kotona. Nyt koordinoin järkeviä kuormia jäteasemalle Purkupuu, oksat/risut, metalli, omenat...), ja myös teen ne kuormat sitä mukaa. Lähipäivinä pitää kilpailuttaa sähkö. Myöhemmin illalla luen kirjaa.
Nukun pitkään ja sitten syön loppupäivän. BMI58.
Minä lasken rahojani, joita riittää ja riittää, kun elän niin anteliailla tuilla. Välillä katselen ikkunastani Kaivopuistoa ja silloin tällöin tilaan siivoojan siivoamaan tätä ylellistä asuntoani täällä Helsingin parhaalla paikalla. Onneksi kela maksaa kaiken. Jos jaksan, lähden syömään huippuravintoloihin. Laskut lähtevät suoraan Kelaan.
Juon kaljaa, vedän käteen, käyn varkaissa, yms. hyödyllistä
Vierailija kirjoitti:
Minä lasken rahojani, joita riittää ja riittää, kun elän niin anteliailla tuilla. Välillä katselen ikkunastani Kaivopuistoa ja silloin tällöin tilaan siivoojan siivoamaan tätä ylellistä asuntoani täällä Helsingin parhaalla paikalla. Onneksi kela maksaa kaiken. Jos jaksan, lähden syömään huippuravintoloihin. Laskut lähtevät suoraan Kelaan.
noin hulluksi tulee pienessä itsemurha yksiössä näköjään.
Nukun yhteen, hidas aamupala, käyn salilla ja uimassa ja sitten se onkin jo 17.00
Masturboin.