Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä olet tehnyt tänään?

Vierailija
19.08.2024 |

Mihin aikaan heräsit?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kahdentoista aikaan. Sen jälkeen olen tehnyt ruokaa, tiskannut ja laittanut Kelalle hakemuksia. Nyt juon kahvia.

Vierailija
2/21 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 4.30 ja lähdin töihin. Kotiuduttua otin pikkutirsat ja tein ruokaa teinin kanssa. Nyt lojun ja kohta tekemään kotihommia. Lenkillä pitäisi vielä käyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 17.10 Join äsken kahvia ja pelasin Stormshot peliä. Nyt sitten täällä Vauva-sivustolla.

Vierailija
4/21 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin kasilta. Sitten ysiltä. Kymmeneltä nousin ylös. Puoli viideltä lähdin ulos: kävin Kokkelissa uimassa. Vesi oli vielä ihan uitavaa. Kotona piti kumminkin käydä suihkussa pesemässä mudan haju pois. Laitoin pyyhkeenkin pesuun. Siellä se kone nyt rallaa, kohta soittelee "Forellia". 🤗

Vierailija
5/21 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryypännynnä, vittuillunna, rakastanunna ja hoitanunna viranomaisasioitanunna.

Vierailija
6/21 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herätys 5.15, työt 7.00. Ruokakaupan kautta kotiin, ruokaa, siivousta. Suihkuun pitäisi vääntäytyä, ihan inhottaa likainen, hikinen, nihkeä olo. Sen jälkeen olisin jo valmis nukkumaan. Jee. 

Vierailija
7/21 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juonut kaljaa tänäänkin...ja tehnyt uutta kiljusatsia..

Vierailija
8/21 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 6.30. Ekana tyhjensin tiskoneen. Vein lapset päiväkotiin klo 7. Tein töitä klo 7.30-15. Hain lapset päiväkodista. Laitoin pyykkikoneen pyörimään ja aloin valmistamaan ruokaa. Ruoka syöty ja pyykit juuri ripustettu kuivumaan. Tiskoneen täytän iltapalan jälkeen ja käynnsistän. Nyt menen leikkimään lasten kanssa ennen iltapalaa.

Vierailija
9/21 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herättyäni otin vapaata töistä, koska vaimolla oli eilen 50-v. syntympäpäivät.

Vierailija
10/21 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kiljut käymään.

Vierailija
11/21 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin ennen kuutta, vaikka olen lomalla. Siirryin sohvalle katsomaan tv:tä, mutta olen nukkunut sohvalla melkein koko päivän. 

Pesin pyykkiä, päivitin salasanoja ja maksoin paikallisliikenteen lipun.

Pitäisi edes imuroida,koska huomenna on kiireinen päivä, mutta ei huvita. 

Vierailija
12/21 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 05, töissä olin 06.15 (tarvitsen aamuisin aikaa käynnistyäkseni), töiden jälkeen lääkäriin josta kotiin klo15. Kotivermeet niskaan ja huilitauko. Sitten kokkailin ruoaksi butter chickenin (kanapalat laitoin marinadiin eilen illalla), syötiin ym ja nyt "vain olen". Illemmalla voisi lämmittää saunan.

Vierailija
13/21 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin klo 7.30, mutta koska olen lomalla, nousin vasta ysin pintaan. Aamukahvit, aamu-TV:tä, sitten miehen kanssa kävelylle. Päiväkahvit, sitten luin kirjaa pari tuntia. Ulkona ihmettelyä, miten kovaa tuulee, ei lähdetty veneellä vesille. Grillasin kasvisnyyttejä, mies paistoi nieriät. Käytiin uimassa. Nyt pari lasia valkoviiniä, palstailua ja tv-tarjontaa, illemmalla tulee vielä valioliigaa suoratoistosta. Kiva päivä.

Vierailija
14/21 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 6.00, töissä 7-15. Sitten päiväkodin kautta kotiin ruokaa laittamaan. Äsken kävin pienellä lenkillä, nyt matkoillen hetken sohvalla ennen kuin aloitan lasten iltatoimet. 

Vierailija
15/21 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 6.00, keitin kahvia ja selasin nettiä odottaen että vauva.fi aukeaa kello 7.00 ja siitä lähtien vastaillut täällä :). Välillä röhnöttänyt sohvalla tai sängyssä.

Vierailija
16/21 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 4.15 aamulla töihin. Nukuin pienet unet iltapäivällä ja edelleen väsyttäisi. 

Vierailija
17/21 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin seitsemältä. Kävin lenkillä, tein ruokaa, keräsin viinimarjoja, kävin rautakaupassa ostamassa sähkötarvikkeita, lueskelin, join kahvia, kävin taas lenkillä, katsoin uutiset, tiskasin, nyt olen netissä, illalla käyn vielä lenkillä. Tavallista eläkeläisen puuhailua.

Vierailija
18/21 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 5:30, lähdin kotoa 8:15 ja nyt menossa takaisin kotiin, onhan tässä kaikenlaista kerennyt tapahtua! En sen tarkemmin ala vauvapalstalle avaamaan :D 

Vierailija
19/21 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalasin taulun

Vierailija
20/21 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 4.15 ja olen tehnyt niin paljon asioita että en edes muista kaikkia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi viisi