Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko jonkun mielestä naisen/miehen alapää vastenmielisen näköinen?

Vierailija
19.08.2024 |

Olen 40-vuotias hetero nainen. Miehen peräreijän katsominenkin inhottaa. Ei tulisi mieleenkään nuolla sitä. Kaluakaan en ota suuhuni. Mies saa työntää kalun sisääni ilman mitään riettaita esileikkejä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
19.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nain mieluiten pimeässä, ettei tarvitse nähdä sukuelimiä eikä peräaukkoa, kun ne ovat niin rumia.

Vierailija
22/29 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei ap, hetero nainen. Voitaisiinko tavata, haluisin nuolettaa anaalini sinulla oikein kunnolla ja sitten virtsata suuhusi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun alapää (olen nainen) on tummaa ihoa. Muuten olen vaalea blondi, mutta pimpero ja pyllyreiän ympärys on ihan tummia. Tämä häiritsee itseäni, miten on miehet, haittaako?

Vierailija
24/29 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä arvelisin taas kerran että Ap on mies. 

Vierailija
25/29 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun alapää (olen nainen) on tummaa ihoa. Muuten olen vaalea blondi, mutta pimpero ja pyllyreiän ympärys on ihan tummia. Tämä häiritsee itseäni, miten on miehet, haittaako?

Tumma pigmentti naisen genitaaleissa on ehdottamasti kuuminta hottia. Ei siis todellakaan haittaa, vaan päinvastoin.

Sellainen vaalea, posliini, innie on kuin pakastebroileri, johon on veitsellä tehty viilto.

T. Tosimies 50v

Vierailija
26/29 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo mitään haittaa.

Vierailija
27/29 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä miehen kikkeli on todella kaunis, täydellisesti muotoiltu ja siihen käyttöön sopiva mihin on tarkoitettu.

En osaisi muotoilla niin täydellistä esinettä vaikka olisin millainen arkkitehti.

Olen nainen.

Vierailija
28/29 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä miehen kikkeli on todella kaunis, täydellisesti muotoiltu ja siihen käyttöön sopiva mihin on tarkoitettu.

En osaisi muotoilla niin täydellistä esinettä vaikka olisin millainen arkkitehti.

Olen nainen.

Varsinkin kun on täydellinen vastakappale niin silloin paras nautinto. Muoto ja sopiva koko.

Vierailija
29/29 |
20.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri malliset kalut ovat hyvännäköisiä ja kiihottavia.

On jännittävää nähdä, millainen yllätys paketista paljastuu.