Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovaiset! Päästättekö koululaisianne ala-asteella koulun järjestämiin diskoihin? valvojia on vanhemmista ja opettajista

Vierailija
07.02.2007 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä ei vielä olla siinä iässä. Voi olla isojen keskustelujen paikka,sillä luulen,että mies antaisi luvan.

Vierailija
2/8 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska koulun järjestämät diskot ovat turvallisia. Noutaisin itse lapsen tilaisuuden päätyttyä.

Vierailija
4/8 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä äiti asiaa tarkkaan mietti, mutta totesi koulun diskot aika harmittomaksi. Onhan siellä nyt hyvänen aika opettajia ja vanhempia paikalla! Aika tyranneja olette te, jotka ette lapsianne sinne päästä.

Vierailija
5/8 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja luultavasti (jos on normaali tilanne) päästäisin lapsenikin, vaikka ei vielä ole ajankohtainen pohdinnan aihe.

Ala-asteen diskoissa on melko viatonta puuhaa, itsellä ainakin niistä hyviä muistoja! Saas nähdä kuinka pahasti asiat muuttuvat ajan kuluessa.

Vierailija
6/8 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mene itsekään. Mä en halua että lapset tottuu sellaiseen elämään. Vaikka ala-aste disko olis kuinka harmiton, niin siellä on väärä ' henki' . En halua että lapseni oppivat tanssimaan. En halua että he oppivat kuuntelemaan sellaista musiikkia. Lisäksi olis tosi vaikee alkaa vaikka seiskaluokkalaiselle sanoa että nyt ei sovi enää mennä, ja siinä vaiheessa meno siellä on jo varmasti kaikkea muuta kuin viatonta. Yleisesti ottaen en pidä sen laatuista ajanviettoa kovinkaan rakentavana ihmisen sielua ajatellen.

(olikohan se 8... =) )

Vierailija
7/8 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En mene itsekään. Mä en halua että lapset tottuu sellaiseen elämään. Vaikka ala-aste disko olis kuinka harmiton, niin siellä on väärä ' henki' . En halua että lapseni oppivat tanssimaan. En halua että he oppivat kuuntelemaan sellaista musiikkia. Lisäksi olis tosi vaikee alkaa vaikka seiskaluokkalaiselle sanoa että nyt ei sovi enää mennä, ja siinä vaiheessa meno siellä on jo varmasti kaikkea muuta kuin viatonta. Yleisesti ottaen en pidä sen laatuista ajanviettoa kovinkaan rakentavana ihmisen sielua ajatellen.

(olikohan se 8... =) )

Kuunteletko itse vallan hengellistä musiikkia? Mitä mieltä olet vaikkapa Lasse Heikkilän suomalaisesta messusta, jossa tanssitaan?

Vierailija
8/8 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: se, jonka mies varmaan lapset discoon päästäisi

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi