Lukeeko sinun sähköpostisi allekirjoituksessa sukupuolipronomini?
Kuten She/Her, He/Him.
Jos kyllä, niin miksi? Vastaa rehellisesti.
Kommentit (73)
Jos tulisi, niin todennäköisesti virus olisi minut kaapannut.
Se mitä siellä lukee, niin on vaatimus kutsua minua lisänimellä Master of the universe. Ja loukkaannun ellei sitä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Jos tulisi, niin todennäköisesti virus olisi minut kaapannut.
Se mitä siellä lukee, niin on vaatimus kutsua minua lisänimellä Master of the universe. Ja loukkaannun ellei sitä tehdä.
Eli siis He-man ;)
Minulla lukee siinä "Hän-mies / He-Man".
Mä olen lisännyt sähköpostin allekirjoitukseen varmuuden vuoksi kuvan elimestäni. Ei erehdy kukaan, ja harvat vastailevat viesteihini.
Ei ole, eikä tule. En lähde tuohon sekoiluun mukaan. Jos jollekulle on ihan oikeasti ongelma tunnistaa tarvittaessa sukupuoleni, saa painua v*ttuun.
Mies.
Ei lue. Minulla ei ole pinttynyttä fiksaatiota sukupuolestani. Työssäni vaikuttavat muut asiat.
Saa oikein voimaan pahoin jotkut työpaikkailmoitukset, joissa heti alkuun kerrotaan "Meidän firma on lbqtrghc+-/* ystävällinen yhteisö". Minä: mites tämä CV? Eiku mitä on housuissa, vain se ratkaisee!
"Minun ei. Pärjään suomen- ja ruotsinkielellä."
Et ilmeisesti puhu ruotsia riittävän hyvin tietääksesi, että pronominit ruotsiksi on sukupuolitettu, han ja hon.
Vierailija kirjoitti:
Ei lue. Minulla ei ole pinttynyttä fiksaatiota sukupuolestani. Työssäni vaikuttavat muut asiat.
Saa oikein voimaan pahoin jotkut työpaikkailmoitukset, joissa heti alkuun kerrotaan "Meidän firma on lbqtrghc+-/* ystävällinen yhteisö". Minä: mites tämä CV? Eiku mitä on housuissa, vain se ratkaisee!
Höpö höpö. Onko kivaa rakennella olkinukkeja?
Olispa kyllä hauskaa, jos jollakulla olisi biossa pronominit mie/sie.
Totta kai! Siellä lukee "Hän/Mies".
t: Speedy Keinonen
Ei, enkä moiseen tule koskaan suostumaan.