Onko jokin ylpeilyn aihe kun on sähköpyörä jolla ajella?
Meinaan vaan, kun tässä ihmisten palattua lomilta ja ennen lomakauden alkua tuolla teillä on tullut vastaan keski-ikäisiä, yeensä naisihmisiä, jotka ovat jotenkin leveilevän oloisia kun siinä kävellen liikkeellä olevan ohitse huristelevat.
No, eilenkin... Lähdin sellaiselle pitkälle kävelylenkille, juu teillä kävelyä eikä esim. polkupatikkaa, jonkin verran yli 30 km tuli kävelytyä kaupunkialueella, ja siinä menomatkalla kun oli vielä lämmintä iltapäivää niin vastaan tuli useita sähköfillarilal liikkeellä olevia, ja mun mielestä näytti kyllä siltä että losottivat vapaalla eli moottorin voimalla pitkän matkaa, ja voipi olla että se ajokilometri mitä olivat ajelemassa oli paljon lyhempi kuin meikäläisellä. Losottivat siis sellaista pätkää vapaalla jonka tavallisella pyörällä joutuu polkemaan... Ja sitten illalla kun palailin samaa reittiä takaisin, niin vastaan tuli se yks, se yks niin leveilevän oloinen eukko ettei tosikaan "häh hähhää, mullapa onkin sähköpyörä, sinä köyhimys siinä vaan talsit jalkamiehenä!"
No, mä ainakin kulutin kaloreita, toki myös kengänpohjia, mut...
Jos mulla yleensäkään koskaan olis sähköpyörä - mitä siitä tulee kun se on ajokelvoton sitten lopulta, tuleeko siitä ongelmajätettä - niin kyllä mä pakkaisin sen vaikka junaan ja lähtisin sitten tietyllä asemalla pois jäätyäni ajelemaan vähintään 50 km päässä olevalle kohteelle... ja sitten takaisin. Sähköpyörässähän on se akun rajallisuus, että pitkiä matkoja ajaessa joutuu funtsimaan, missä lataa akkua...
No, joo, siis "häh häh hää, mulla onkin sähköpyörä!" Olen muuten kuullut, että joku jolla sellainen oli, oli sitten yllättävään tilanteeseen joutunut, kun akku oli jostain syystä brakannut, ajaja oli sitten kaatunut ja loukannut itseään aika pahastikin.
Juu, vaaransakin niissä leuhkimisen aiheissa tietysti on.
Kengänpohjat mulla siis kului... no, nää kengät ovatkin sitten kesän päättyessä täysin palvelleet...
Kommentit (32)
James Joyce sai kyllä tajunnanvirrasta kirjallisuuden Nobelin. Epäilen, että sinä et.
Siis mistä ihmeestä tiedät, millaisen matkan ohi menevä on jo taittanut ja paljonko hänellä on edessä?
Mulla on sähköpöytä? Onko ok? Voinko jatkaa sillä hommiani nyt?
Siis sanoiko se tosiaan ääneen "häh häh hää, mulla onkin sähköpyörä vai kuvittelitko vain päässäsi?
Köyhän kateus mistä tahansa rahanarvoisesta hyödykkeestä...
Ainut sähköpyörä, jota mä ajelen
Siitä puhe mistä puute. Ap:ta ottaa vaan päähän, kun itsellä ei ole varaa sähköpyörään.
Vierailija kirjoitti:
James Joyce sai kyllä tajunnanvirrasta kirjallisuuden Nobelin. Epäilen, että sinä et.
Ai mitä... Ai mitä...
Kiusaaja tuli siis paikalle. Ja kaverit kerrallansa. Pyydätkö koko luokan laittamaan plussaa itelles?
Ethän sinä raukka edes tiedä mitä se tajunnanvirta on!
Mahtavia nää harhaiset ihmiset, jotka keksivät toisille ihmisille ajatuksia ja tunteita. Heijastelet vain mitä siellä oman pään sisällä tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Siis sanoiko se tosiaan ääneen "häh häh hää, mulla onkin sähköpyörä vai kuvittelitko vain päässäsi?
No, kuule, kyllähän sen naamasta näkee, että on vähän niin kuin leuhkan oloinen.
Että sillain.
Olet kateellinen ja siksi laitat noita ylemmyyden ajatuksia sähköpyöräilijöiden päihin.
AP:n kanttaisi hakea apua mt-ongelmiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, kuule, kyllähän sen naamasta näkee, että on vähän niin kuin leuhkan oloinen.
Että sillain.
Ei näe.
Vierailija kirjoitti:
Siitä puhe mistä puute. Ap:ta ottaa vaan päähän, kun itsellä ei ole varaa sähköpyörään.
Ei ota päähän. Sillä en sellaista halua. Kun en halua enää lähteä tavallisellakaan pyörällä ainakaan tässä kaupunkialueella ajamaan kaiken maailman akkuhärpäkkeiden sekaan. Minua siis hirvittää noin akkupotkulautailijat, jotka viilettävät hirveetä vauhtia kevyen liikenteen väylillä... ja ilman kypärää vieläpä.
Ei kiitos, minä en sinne sekaan fillarilla lähde.
Vierailija kirjoitti:
Mahtavia nää harhaiset ihmiset, jotka keksivät toisille ihmisille ajatuksia ja tunteita. Heijastelet vain mitä siellä oman pään sisällä tapahtuu.
Just, just.
Niin, miksei voisi olla niin, että joku keski-ikäinen tantta vois osoittaa jotain leuhkimista jostakin fillaristaan.
Siksi toisekseen, mikä sinä olet ketään harhaiseksi väittämään!
Minä en mitään heijastele! Mutta mitäs sinä teet...
Ap, ne piirtää, joilla on liitua. Niin se vaan on.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on sähköpöytä? Onko ok? Voinko jatkaa sillä hommiani nyt?
Ai jaa. No, jatka vaan. Ei kukaan ole sinua tänne vaatinut tulemaan kommentoimaan harhaisuuksista jne.
Ittehän tulit.
Vierailija kirjoitti:
AP:n kanttaisi hakea apua mt-ongelmiinsa.
Jaa. Sulla ei koskaan ole muuta sanottavaa kuin mt-ongelmia ja apua pitäs hakea.
Tutustu sinä elämään...
Sun elämä on sitä, että tulet haukkumaan muita milloin milläkin mt-ongelmalla.
Mutta sinähän oletkin se somen kiusaajatyyppi.
Viedäänkö sut käräjille mt-ongelmilla väittämisistäs?
Vierailija kirjoitti:
Ap, ne piirtää, joilla on liitua. Niin se vaan on.
Jaa. Piirtää vai. No, meniks sulla nyt tajunnanvirtaan.. Miten piirtäminen liittyy fillarilla ajoon?
En viitsi lukea kokonaan, mutta itse olisin ylpeämpi tavallisesta polkupyörästä.