Nuoriso häiriköi Juhan ja Maaritin kotia
Kommentit (534)
Vierailija kirjoitti:
Miksi videoiden rikolliset on blurrattu? Ahdistiko ajatus, että joku voi heidät tunnistaa vai mikä oli ideana?
Voi voi kun kyse saattaa olla alaikäisistä, niin tokihan heitä pitää suojella, ettei pienet herkät sielut saa vain vahinkoa ja traumoja.
Jos puolustat omaa tonttiasi asein tai koirilla tuholaisia vastaan, niin silloin Poliisilla ja muillakin viranomaisilla löytyy kyllä rajattomasti aikaa.....
Tosin sinä olet sitten se syyllinen. Aseet pois, tukka pois ja linnaan. Ja korvauksia lapsosille kivusta ja särystä ja henkisistä vammoista.
No kovilla ei tietystikään ammuta..... vielä. Mutta suolapaukut tekisivät ihan hyvää pienten metkuiluhaluihin.
Joku ehdotti värikuula-aseita. Mitähän Poliisi sanoisi tällaisesta rikollisten "merkitsemisestä"?
Varmasti taas lähtisi kuulat valtiolle, koska lapsilla ei varmaankaan ollut suojavarusteita.
Miten tämä laki ja oikeus tuntuu olevan aina rikollisten puolella? Ja alaikäiset tuntuvat saavan tehdä mitä huvittaa.
Kaikki puuttuminen tuntuu olevan väärin nykyisin?
Vierailija kirjoitti:
On tosi erikoista, ettei tuohon muka voi mitenkään saada apua poliisilta.
Poliisit on ihan turhia. Oman käden oikeus kunniaan kun poliisit ei hoida töitään. Ennen pidin poliiseista, nykyään en. Turha instituutio koko poliisi
Videolla tuo poliisi vain selittää ja selittää. Sen sijaan että ottaisivat tämän asian tosissaan. Miksi pihalle saada illalla paria poliisia odottamaan näitä sekopäävahingontekijöitä? Se vaatii resursseja, kyllä, mutta vaatiihan sekin, että häiritty pariskunta tekee jatkuvasti rikosilmoituksia. Täytyyhän nekin kaikki käsitellä. Ihme toimintaa Siilinjärven poliisilta.
Jos heitellään polttopulloja, niin eikö se ole jo vakava rikos?
Millaisista perheistä nuo idiootit ovat? Kuinka joku nuori voi olla noin sekaisin? Ja niitä löytyy vielä noin monta. Ei taida hääppöinen elämä edessä olla noilla.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin Maarit niin mulla olisi ollut jo vuosia järeä koira tai parikin pihassa.
Minä en laittaisi elävää olentoa rääkättäväksi, tuollaiset hullut tekisivät sillekin pahaa. Mitä koira mahtaa polttopullolle?
Vartiointiliike lienee laillisin ja paras. Ja kun kerran tuhansia kuluu, niin yksityisetsivä voisi myös saada henkilöllisyydet selville.
Vierailija kirjoitti:
Nuorten kanssa on vielä se, että mitä enemmän provosoituu, sitä enemmän ne innostuu. Muistan kun lapsena härnättiin yhtä miestä. Homma alkoi jostakin omppuvarkaudesta, johon mies reagoi riehumalla. Ilman sitä olisi unohdettu koko ukko. No kun huomattiin että äijä skitsoilee, alettiin pyöriä siinä sen tontin kulmalla ja saatiin se taas raivoamaan. Se oli jotenkin hauskaa. Sitten alettiin viskoa ikkunoihin omppuja ja homma paisui. Lopulta asiaan puuttui poliisi ja silloin vasta tajuttiin että tämä on mennyt överiksi. Lapset osaa olla typeriä. Ei meidänkään porukassa mitään psykoja ollut, vaan 12-vuotiaita poikia joilla oli hauskaa mielestään. Kertaakaan mieleen ei tullut että se äijä kärsi.
Teidät sentään otettiin kiinni ja puhutettiin. Nykyään poliisi on ihan kädetön, ilmeisesti kuvia ei saa julkaista?
Vierailija kirjoitti:
Mä kyllä haluaisin tietää tuohon syyn. Tosin itse pikkupaikkakunnalla lapsuuteni asuneena, koulukiusattuna ja vanhempiakin kiusattiin, voi olla että vihaavat vain heitä. Meillä koputeltiin ikkunaan, meinattiin sytyttää navetta tuleen, laitettiin postilaatikko lunta täyteen yms. Joitakin vain vihataan.
Ja tosiaan toisesta tuli sairaanhoitaja ja toisesta jokin pomo isona. Eli pidettyjä ihmisiä. Ja oli niitä muitakin. Kaikki menestyivät hyvin elämässään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin Maarit niin mulla olisi ollut jo vuosia järeä koira tai parikin pihassa.
Minä en laittaisi elävää olentoa rääkättäväksi, tuollaiset hullut tekisivät sillekin pahaa. Mitä koira mahtaa polttopullolle?
Vartiointiliike lienee laillisin ja paras. Ja kun kerran tuhansia kuluu, niin yksityisetsivä voisi myös saada henkilöllisyydet selville.
Mitä hyötyä siitä olisi. Eihän noille mittään seuraamuksia tule, ainoastaan korvauksia määrätään, joita eivät ikinä tule maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos heitellään polttopulloja, niin eikö se ole jo vakava rikos?
Niin juuri! Ja ihmettelen sitäkin kun naispoliisi sanoi että henkeen ja terveyteen kohdistuvat rikokset menevät tutkinnassa aina edelle, eikö tuo ole terveyteen kohdistuva kun viisi yötä putkeen valvoo ahdistuneena ja peloissaan ja joutuu käymään terapiassa? terveys se on henkinenkin terveys ja vaikka ei (hetkessä) fyysistä vammaa tulisikaan on tuo idioottonilkkien käytös tuhoavaa terveydelle ja joku saattaa pettyneenä ja uupuneena päättää päivänsäkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mitä jotkut paskahousukakarat tekisi koiralle? Ei yhtään mitään, poliisille soittaisivat. Tulee mieleen kun joku juttu oli iltalehdessä kun vastaava, tosin jo täysi-ikäinen, häirikkö luukutti jotain wt-supparia ja häiriköi jossain omakotitaloalueella ja talon omistajalla meni hermot ja ottiko tätä sankaria korvasta kiinni tms. niin tämä sankari ajeli samantien poliiseille itkemään.
Eikö Siilinjärvi ole sen verran pieni paikkakunta etteikö siellä ihan oikeasti tiedettäisi keitä nuo tulevaisuuden toivot ja kasvatuksen riemuvoitot ovat?
Viime pääsiäisenä tehtyä rikosilmoitusta ei ole vieläkään saatu tutkittua? Kuinka hiton kauan noilla Savon poliiseilla kestää?
Vierailija kirjoitti:
Voisko kyläläiset tulla apuun? Väijymään puskiin ja tulemaan esiin isolla porukalla kun nää "sankarit" saapuu. Porukassa on voima.
Kyläläiset ovat niiden kersojen vanhempia, ja ovat kersojensa puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai mitä jotkut paskahousukakarat tekisi koiralle? Ei yhtään mitään, poliisille soittaisivat. Tulee mieleen kun joku juttu oli iltalehdessä kun vastaava, tosin jo täysi-ikäinen, häirikkö luukutti jotain wt-supparia ja häiriköi jossain omakotitaloalueella ja talon omistajalla meni hermot ja ottiko tätä sankaria korvasta kiinni tms. niin tämä sankari ajeli samantien poliiseille itkemään.
En olisi ihan varma. Tuolliaset tunnekylmät posykopaattip*skat voisivat ihan hyvin hakata koiran metallitangolla tms.
Kun niin varovaista ollaan, niin eihän vain ole etnisiä silkkihanskoja?
Vierailija kirjoitti:
Aivan järkyttävää. Missä vanhemmat ja kasvatus? Tuonne pitäisi mennä isolla porukalla ja ottaa kiinni. On laitonta ja painokelvotonta mitä heille pitäisi tehdä niin jätänpä kirjoittamatta.
Arvatenkaan niihin ei tietysti saa käydä käsiks
Sellainen pikkupsykopaatti sieltä. Onko yksinäistä elämä nykyisin?