Apua. Viinaputki päättyi. Näin jonkun elukan kodissani, joka ei ilmeisesti ole totta!!
Oon 47 vuotias nainen ja ryypänny kolmisen viikkoa. Kaikki tuntui olevan ok. Lopetin juomisen eiliseen iltaan, olokin ihan hyvä ja kaikki ok, mutta yllättäin näin istuessani sohvalla epämääräisen möykyn lattialla johon huomioni kiinittyi. Kauhistukseksi huomasin sillä olevan ruskea turkkia. Elukka muistutti pientä karhua tai ahmaa. Se kyhjötti sohvan luonna. Aloin kirkua. Elukka nousi pystyyn ja ampaisi karkuun eteiseen. Seurasin sitä perässä, mutta se oli kadonnut. Nyt kaikki on taas ok.
Eilen juodessani alkoi myös näkyä outoja. Olin kaverilla ja joimme, meillä oli istujaiset. Yllättäin kaverini kasvot olivat muuttuneet krokotiilin pääksi. Muuten kaikki näytti normaalilta. Hänen alakroppansa myös. Hän kysyi minulta, että otanko vielä lisää juotavaa, käännyin katsomaan häneen ja näin tuon krokotiilin pään. Aloin kirkua ja sanoin, että en, mene pois.
Lähdin kotiin ja tajusin, että minun lopetettava. Kävin lääkärissä ja kaikki on muutoin ok. Mitään voimakasta deliriumiakaan ei löydetty. Lääkäri epäili, että olen sekoamassa muuten päästäni, jota alkoholin kittaaminen on ilmeisimmin edes auttanut. Tiedän, että delirium on hoitomattomana tappava, mutta siitä ei ilmeisimmin ole kyse. Joudun psykiatrisiin jatkotutkimuksiin.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Piipaa. Mielisairaala kutsuu. Toivon, että tämä on provo.
Provo !
Vierailija kirjoitti:
Kevyesti oot juopotellu jos pysyy lekurille meneen.
Kokeileppa ap oikeesti ryyppyä muutama viikko.
Riippuu siitä millainen loppasuu ja aineenvaihdunta on. Minun enkat on 4-5 päivää viinaa putkeen koko ajan ja sitten on lopetettava tai menis henki. Ei ole sen arvoista.
Mäkin lopetin dokaamisen eilisiltaan, en ole ottanut tänään edes loiventavaa.
no nyt viiraa... muuallakin kuin lattialla niitä otuksia
Viinalla tommoset harhat poistuu.
Vierailija kirjoitti:
Viinalla tommoset harhat poistuu.
Viinalla ne tulivat.
Poistuu millä tulee...ota wiskiä niin lähtee päivä uuteen nousuun..
Autuaasti viinaan edesmenneellä naapurin sedällä oli välillä näitä outoja seuralaisia runsaastikin.
Läheiselläni nuoruudessaan oli kerran tällainen näköhavainto "pikku-ukosta" älyttömän alkoholisession jälkeen. - Tonttu kaiketi. :D
Vierailija kirjoitti:
Piipaa. Mielisairaala kutsuu. Toivon, että tämä on provo.
Ei hoitoon pääse.
.