Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rv 38 ja nyt mielettömön paha olo ja pyörryttää

Vierailija
07.02.2007 |

Tänään kävin sairaalassa muun syyn takia ja käyrällä kaikki hyvin.

Nyt iltapäivällä alkoi hurjan paha olo, päätä särkee ja heikottaa. Onko muilla kokemuksia vastaavasta, loppuraskaudessa. Ei juurikaan supistele.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo voivat juuri olla raskausmyrkytyksen oireita, jotka tosiaan saattavat yllättää loppuraskaudesta.

Vierailija
2/8 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin eilen neuvolassa, pissa ok ja verenpaine ok. Tänään sielä ä-polilla juuri olin, ei sielä kyllä testejä otettu mutta eilen kaikki ok.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin nyt on paljon lievempänä kuin alussa onneksi. Aijon mainita asiasta neuvolassa seuraavalla kerralla. Oireet alkoivat juuri edellisen neuvolakäynnin jälkeen jossa mulla todettiin puhdas virtsa ja hyvä verenpaine joten en hätääntynyt erityisemmin.

Vierailija
4/8 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävikin niin, että verenpaine nousi äkkiä ja siitä huono vointi. Lapset syntyivät 38+3 ja 38+5. Eli kahteen kertaan sama juttu. Eli enteili minulle alkavaa synnytystä... Mutta ehdottamasti tarkistettava asia!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Vierailija
5/8 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kun oli tuollainen olo alusta loppuun kummassakin raskaudessa. prkl....

Vierailija
6/8 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnärille siis, äitipolille tai neuvolaan yhteys mars mars!

Vierailija
7/8 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuu siitä että äidin sisäelimet ovat jo niin ahdingossa vauvan takia. Mutta jos asia yhtään sinua itseäsi enemmän huolettaa, niin kannattaa tosiaan käydä tarkistuttamassa asia.

Vierailija
8/8 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

edellisenä päivänä neuvolassa kaikki ok. Seuraavana päivänä tuli heikko olo, päätä särki jne. Kävin äitiyspolilla ja verenpaine oli korkealla ja pissassa proteiinia

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme