Mitä kysyisit deittikumppanilta?
Sellaista, joka ei liity suoraan hänen henkilökohtaiseen elämäänsä, vaan pikemminkin yleiseen maailmankatsomukseen. Eli voisit kysyä vaikka, että kumpaa äänestäisit ennemmin, jos olisi pakko valita, Kokoomusta vai Vasemmistoliittoa? Tai, onko Elokapina yhteiskunnallisesti enemmän hyöty vai haitta?
Sanotaan vielä, että et tietäisi tästä uudesta tuttavuudesta juurikaan muuta, mutta sinun pitäisi kysymyksillä pyrkiä heti karsimaan hänet pois tai hyväksymään jatkoon.
Kommentit (44)
Ehdottomasti ainakin, että "Montako biologista sukupuolta mielestäsi on olemassa?"
Vierailija kirjoitti:
Todellakin pyrin selvittämään pahimmat sudenkuopat, onko vassari, demari tai muuten ääliö.
Osan noista voi tunnistaa ulkoisesta olemuksesta, ei tarvita yhtään selvityksiä ja ajanhaaskuita 😂.
Yleensä kysyn suhtautumisesta plastiikkakirurgiaan ihan sillai tulevaisuuden varalle ajatellen...
Vierailija kirjoitti:
Todellakin pyrin selvittämään pahimmat sudenkuopat, onko vassari, demari tai muuten ääliö.
Oikein hyvä ottaa tällaiset asiat puheeksi jo ensimmäisellä tapaamisella tai ennen. Jos huomaan olevansa treffeillä jonkun oikeistolaisen lastenlääppijän, vaimonhakkaajan tai känniammuskelijan äänestäjän kanssa, ehtii vielä perääntyä.
Mitä sukupuolitauteja sinulla on/ollut?
Rikosrekisterin, viimeisen tuomion pituus.
juuri jotain tuon suuntaista kuin ap. Tuskin noita asioita, mutta en koe tarpeelliseksi saada tietää onko töissä vai ei, mitä työtä tekee tai muuta tuollaista turhaa, joka on muutenkin elämässä muuttuvaa laatua.
Koulutustaustasta voin kyllä kysyä, koska jos kyseessä on "elämän koululainen" tai töissä paikassa "suomen valtio", niin haluan sitten selvittää, että onko kuitenkin sivistänyt itseään (koulutuksen puutehan ei merkitse suoraan sivistyksen puutetta tai junttiutta) ja onko tuo työpaikka "suomen valtio" yhtä kuin asuu vankilassa tai avovankilassa tai saa palkkansa sossusta eikä aio asiantilaa muuttaa. Luultavimmin kysyn myös lapsista ja jos niitä on, niin miten se näkyy arjessa (jos olen sellaisilla deiteillä, että mietitään pidempää parisuhdetta).
Vierailija kirjoitti:
tämän itse asiassa haluaisin myös kysyä, ja sitä, että onko kumia käytetty aina vai vain silloin, kun nainen ei ole käyttänyt ehkäisyä tai vain satunnaisissa suhteissa
Vierailija kirjoitti:
Juu ja onko äärioikeistoa tai peräti persuja.
Minä en jaksa mitään turhia lätinöitä koska aikani on valitettavasti rajallinen, joten jos toinen on kaikinpuolin ok, kysyn: Ethän ole kumiallerginen ja ennenkuin toinen ehtii vastata, samaan hengenvetoon totean että minulla ei ole hormonaalista ehkäisyä käytössä. Pelin säännöt selvät, toinen voi halutessaan väittää olevansa allerginen ja poistua, kumpikaan ei menetä kasvojaan.
Vierailija kirjoitti:
Tähän jokainen vastaa rehellisesti, tietenkin.
Vierailija kirjoitti:
Koulutustaustasta voin kyllä kysyä, koska jos kyseessä on "elämän koululainen" tai töissä paikassa "suomen valtio", niin haluan sitten selvittää, että onko kuitenkin sivistänyt itseään (koulutuksen puutehan ei merkitse suoraan sivistyksen puutetta tai junttiutta) ja onko tuo työpaikka "suomen valtio" yhtä kuin asuu vankilassa tai avovankilassa tai saa palkkansa sossusta eikä aio asiantilaa muuttaa.
Häh? Olen mäkin muutaman kerran bongannut tuon, että "työ" kohdassa lukee "Suomen valtio", mutta olen tulkinnut sen tarkoittavan esim. Poliisin ammattia tai vastaavaa...
Vierailija kirjoitti:
Minä en jaksa mitään turhia lätinöitä koska aikani on valitettavasti rajallinen, joten jos toinen on kaikinpuolin ok, kysyn: Ethän ole kumiallerginen ja ennenkuin toinen ehtii vastata, samaan hengenvetoon totean että minulla ei ole hormonaalista ehkäisyä käytössä. Pelin säännöt selvät, toinen voi halutessaan väittää olevansa allerginen ja poistua, kumpikaan ei menetä kasvojaan.
Lateksittomat kondomit käy allergisille.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koulutustaustasta voin kyllä kysyä, koska jos kyseessä on "elämän koululainen" tai töissä paikassa "suomen valtio", niin haluan sitten selvittää, että onko kuitenkin sivistänyt itseään (koulutuksen puutehan ei merkitse suoraan sivistyksen puutetta tai junttiutta) ja onko tuo työpaikka "suomen valtio" yhtä kuin asuu vankilassa tai avovankilassa tai saa palkkansa sossusta eikä aio asiantilaa muuttaa.
Häh? Olen mäkin muutaman kerran bongannut tuon, että "työ" kohdassa lukee "Suomen valtio", mutta olen tulkinnut sen tarkoittavan esim. Poliisin ammattia tai vastaavaa...
Christiina. Eilen oli ketju jossa puhuin kaksoispariutumis strategiasta ja sanoit että se oli hyvä kirjoitus. En ehtinyt kiittää ennen kuin se poistettiin. Kiitos 🥰. Olet mukavampi kuin ne typerät h u o r a t jotka ei osaa ajatella, haukkuvat vaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Minulla on niitäkin kassissani. Tuolla kysymyksellä vaan ilmoitan että kondomi on pakollinen ja jos toinen ei sitä hyväksy, hän voi poistua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän. Minulla on niitäkin kassissani. Tuolla kysymyksellä vaan ilmoitan että kondomi on pakollinen ja jos toinen ei sitä hyväksy, hän voi poistua.
Mitä saat seksistä kondomin kanssa? Menetät valtavasti, jos tuo kondomipakko kuuluu elinikäiseen suhteeseenkin.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä saat seksistä kondomin kanssa? Menetät valta
Saan paljonkin irti. Ja tässä puhuttiin deiteistä, ei pidemmästä suhteesta.
Mä.kysyn haluamani kysymykset suoraan siltä deittikumppanilta. Sillä saan tietää hänen mielipiteensä asiasta. Joskus joku ottaa herneet niistä, niin sekin on hyvä asia, sain tietää myös hänen luonteestaan sellaisen asian joka olisi voinut aiheuttaa ongelmia.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
minullekin tuttu tuo "suomen valtio" naapurirapussani asuu mies, joka sossun elättinä ja perinyt sen ammatin vanhemmiltaan. äitinsä käy töissä lähinnä pakosta, koska on ulosotossa ja velkajärjestelyssä, mutta kaiken aikansa käyttävät sitten siihen miten elää niin ettei 1) sossu saa tietää 2) joudu töihin. Ammattina suomen valtio. hä on päättänyt lisääntyä, koska siitä saa hyvin rahaa ja miehenä saa olla lain suojallakin sitten koti-isänä. Hänen facesvujaan katsoen olen nähnyt muillakin kavereillaan oleva samaa ammatti-ilmausta facessa. yksi toinen tietämäni tyyppi on lukemassa tiilenpäitä terällä tehdystä vammasta ja hälläkin lukee suomen valtio työnantajana.... lol... työpaikkakuntani asuinpaikka onkin näemmä varsin hauska paikka oppia elämänkoululaisten ilmauksia.
kotipaikkakuntani naapurissa asuu poliisi ja tiedän hänen ansiostaan mitä ilmauksia ammatistaan poliisit käyttävät facessa usein eikä se ole suomen valtio...