Mitä kysyisit deittikumppanilta?
Sellaista, joka ei liity suoraan hänen henkilökohtaiseen elämäänsä, vaan pikemminkin yleiseen maailmankatsomukseen. Eli voisit kysyä vaikka, että kumpaa äänestäisit ennemmin, jos olisi pakko valita, Kokoomusta vai Vasemmistoliittoa? Tai, onko Elokapina yhteiskunnallisesti enemmän hyöty vai haitta?
Sanotaan vielä, että et tietäisi tästä uudesta tuttavuudesta juurikaan muuta, mutta sinun pitäisi kysymyksillä pyrkiä heti karsimaan hänet pois tai hyväksymään jatkoon.
Kommentit (44)
Onko sinulla yliluonnollisia tai uskonnollisia uskomuksia?
On -> Ei jatkoon
Ei -> Jatkoon
Mä kysyn usein lempiväriä ja horoskooppia. Kuitenkin silleen leikillinen kevyesti, koska kysymyksessä ei ole kuitenkaan valtion virkaan tähtäävä työhaastattelu.
Vierailija kirjoitti:
Mä kysyn usein lempiväriä ja horoskooppia. Kuitenkin silleen leikillinen kevyesti, koska kysymyksessä ei ole kuitenkaan valtion virkaan tähtäävä työhaastattelu.
Jos deittikumppani puhuu horoskoopeista niin tiedän että hän on minulle täysin väärä ihminen.
Uuh, itse inhoan tällaisia keskusteluja, joista tulee tunne kuin olisai lukion filosofian tunnilla. Tykkään pohdiskella asioita, mutta tuollaisten kysymysten esittäminen vaan ei ole luontevaa deittikanssaköymistä. ja sitten toisaalta kun just nää tällaiset kysymykset on pohtinut jo aikoinaan alaikäisenä, niin ei jaksaisi enää aikuisena jonkun uuden tutun kanssa aloittaa tällaisista