Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin eilen kuolevani. Tuli todella outo olo.

Vierailija
18.08.2024 |

Yllättäin alkoi ulkoa tulon jälkeen lievä närästys, korvennus kurkussa, vasen käsi alkoi kihelmöidä, pelästyin, samoin myös huulet. Olin hetken paniikissa ja tunsin, kuinka verta tiuhkui suonistani ulos, myös ruokatorveni alkoi vuotaamaan ilmeisesti verta, koska vatsaanikin alkoi poltella. Vuoto kuitenkin tyrehtyi ja loppui. Vointi parani ja loppupäivän olin ok.

En käynyt lääkärissä ollenkaan koska ne eivät usko minua. Olen käyny 10 eri yksityiselle erikoislääkärillä. Olen myös tutkituttanut itseni läpi kotaisin tkssa. Mitään vikaa ei löydy.

Alan olla loppu. Olen satavarma, että tuo eilinen oli taas verenvuoto kohtaus, mutta minun onnekseni se meni ohi.

Sydänkin on kunnossa. En enää pelkää sytäriä, vaikka aluksi sekin kävi mielessä. Tämä on jotain muuta. Ehkä myös neurologista.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juo vettä enemmän. Ettehän te kestä enää mitään.

Vierailija
22/23 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä paniikkihäiriö. Minulla on siihen lääkitys, ei ole oireillut enää. Saatoin jopa pyörtyä, kun oikein iski.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ongelmia maksa-sappiakselilla. Olisiko lievä tukos sappitiehyessä.

Kaikki on tutkittu eikä vikaa löydy. En oikein usko. Epäilen enemmänkin verenvuoto tautia.

Ap

Verenvuototaudin toteamiseksi kotioloissa tee seuraava diagnostinen testi. Tempaise itseäsi turpaan niin, että saat aikaan nenäverenvuodon. Mikäli vuoto hyytyy muutamassa (2-4) minuutissa, tautia ei ole. Mikäli vuoto jatkuu, sinulla on tauti. Ota välittömästi yhteyttä paikalliseen verenseisauttajaan ja noudata saamiasi ohjeita ja siihen asti tuki vuoto tampoonilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän