Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulin eilen kuolevani. Tuli todella outo olo.

Vierailija
18.08.2024 |

Yllättäin alkoi ulkoa tulon jälkeen lievä närästys, korvennus kurkussa, vasen käsi alkoi kihelmöidä, pelästyin, samoin myös huulet. Olin hetken paniikissa ja tunsin, kuinka verta tiuhkui suonistani ulos, myös ruokatorveni alkoi vuotaamaan ilmeisesti verta, koska vatsaanikin alkoi poltella. Vuoto kuitenkin tyrehtyi ja loppui. Vointi parani ja loppupäivän olin ok.

En käynyt lääkärissä ollenkaan koska ne eivät usko minua. Olen käyny 10 eri yksityiselle erikoislääkärillä. Olen myös tutkituttanut itseni läpi kotaisin tkssa. Mitään vikaa ei löydy.

Alan olla loppu. Olen satavarma, että tuo eilinen oli taas verenvuoto kohtaus, mutta minun onnekseni se meni ohi.

Sydänkin on kunnossa. En enää pelkää sytäriä, vaikka aluksi sekin kävi mielessä. Tämä on jotain muuta. Ehkä myös neurologista.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä myös myrkytystila. Mieti sitä.

Vierailija
2/23 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmia maksa-sappiakselilla. Olisiko lievä tukos sappitiehyessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vedetty 5-10 tehostetta koronarokotteita? Ovat kuulemmia tehokkaita, että 2 olisi pitänyt riittää... Silti menossa 10. kierros joillain. 

Vierailija
4/23 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä yllytä tota sekopäätä.

Vierailija
5/23 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on tutkittu eikä vikaa löydy. En oikein usko. Epäilen enemmänkin verenvuoto tautia.

Ap

Vierailija
6/23 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on tutkittu eikä vikaa löydy. En oikein usko. Epäilen enemmänkin verenvuoto tautia.

Ap

Nimittäin sen tutkiminen on jäänyt vähille.

Vierailija
7/23 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tutkimuksia sulla on sitten tehty? Outoa jos ei ole tutkittu, jos kerran verta vuotaa, eihän tuo normaalia ole. 

Vierailija
8/23 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei verenvuoto vatsaa korvenna. Sulla on ollut tavallinen närästyskohtaus. 

Vierailija
9/23 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elän siis terveellisesti. Olen raitis enkä tupakoi. Veriarvojen mukaan maksat ja sapet on kunnossa.

Ap

Vierailija
10/23 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höpöhöpö. Mistä ihmeestä olet keksinyt tuon veremvuodon? Onko sulla hemoglobiini matala? 

Vierailija
11/23 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko korvien välissä?

Vierailija
12/23 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui! Tuo on sappinekroosi-oireyhtymä! Lääkärit ei myönnä kyseistä tautia. Ota yhteyttä valtuutettuun homeopaattiin, sain itse avun sieltä. Maksaa paljon mutta veden muisti toimii!

Vierailija
13/23 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla alkoi närästää ja sait siitä paniikkikohtauksen, joka aiheutti nuo muut tuntemukset. Ota rennie niin helpottaa.

Vierailija
14/23 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Närästys. Refluksitauti. Kiusallinen mutta vaaraton. Verenvuodon oot keksinyt mutta mulla on nuo oireet ja Refluksitauti. Tosi voimakas kipu välillä. 

Vierailija
15/23 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia närästystä. Osta närästyslääkettä. Vältä närästystä on aiheuttavia ruokia ja kiristäviä rintsikoita. 

Vierailija
16/23 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen on kuolevainen. Kuolee koska kohtalo niin päättää. Pitäkää kotinne sekä piha ja puutarha siistinä, että kehtaa kuolla.

Vierailija
17/23 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla alkoi närästää ja sait siitä paniikkikohtauksen, joka aiheutti nuo muut tuntemukset. Ota rennie niin helpottaa.

Ei paniikkikohtaukseen yleensä liity verenvuotoa.

Vierailija
18/23 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenvuototauti on veren hyytymishäiriö, eli jos saat haavan niin se alkaa vuotaa verta. Yleensä se näkyy herkkyytenä saada mustelmia. Mutta se ei aiheuta mitään kuvailemiasi tuntemuksia.

Taidat kärsiä jonkinlaisista paniikkituntemuksista, jotka sinällään ovat vaarattomia, kunhan et itse tee niistä itsellsi ongelmaa. Todennäköisesti olet terve kuin pukki.

Vierailija
19/23 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihavuuden aiheuttamia oireita.

Vierailija
20/23 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei paniikkikohtaukseen yleensä liity verenvuotoa.

Puhuin tuntemuksista, en siitä, että olisi mitään verenvuotoa. Eihän APkaan ole verta nähnyt vaan tuntee kuin sitä vuotaisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi