Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

K-Market ja "kiusaamisvapaa vyöhyke"

Vierailija
18.08.2024 |

Onko tämä Suomen koko mainoshistorian hulluin mainos?

K-Market

Kiusaamisvapaa vyöhyke

"Täällä me tehdään se minkä välittävä aikuinen tekee"

Teette siis mitä? Mitä ihmettä tuo tarkoittaa?

Onko kyseessä ruokakaupppa vai nuorisotila?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan söötti ajatus, mutta onko kauppiaalla oikeasti aikaa lähteä purkamaan jotain kiusaamistapausta? Ja "oman kylän kaupaksi" aika normi asiakaskohtelua kuitenkin, ei kauppias ole tullut kysymään kuulumisia tai sitä, mitä tuotetta haluaisin valikoimaan.

Vierailija
22/39 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kylän kähmintä(ä)vapaa(sti)kauppa on häätänyt ne oikeat oman kylän pikkukaupat pois. Kiusaajakauppias hoiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kauppias hyvesignaloi ja samalla kiusaa asiakkaita nostamalla kokoajan hintoja, että saa isommat katteet omaan taskuun.

Vierailija
24/39 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuttoman myötähäpeällistä ja noloa S-ähläystä ja K-ompurointia. Pitävät kaikkia asiakkaitaan ja ihmisiä ihan tyhminä.

Vierailija
25/39 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kauppias pistää pikkupalkalla työskentelevät osa-aikaiset taistelemaan kiusaamista vastaan samalla, kun nostaa hintoja ja kerää lisävoitot omaan taskuunsa. 

Vierailija
26/39 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina voidaan puhua kivoja, mutta mites sitten käytännössä. Olen asioinut meidän lähi K - marketissa 20 vuoden ajan. Juuri puhuin perheen kanssa, että kaikki mukavat kassat ovat kadonneet. Vain se ilkein ja tylyin on vuodesta toiseen. Perheessä jokainen tiesi heti kenestä puhun.  

Vierailija
27/39 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt oli moraalisäteilyn huipentuma!

Ehkä mutta on se kuitenkin hyvä olla tiedossa että joistakin paikoista saa luvan kanssa pyytää apua.

Minä olen aina kertonut lapsille että jos on joku hätä niin mennä sinne missä aikuisia on töissä; päiväkoti, kauppa, terveysasema. Onhan se mukava tietää että on paikkoja joissa autetaan.

Vierailija
28/39 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt oli moraalisäteilyn huipentuma!

Ehkä mutta on se kuitenkin hyvä olla tiedossa että joistakin paikoista saa luvan kanssa pyytää apua.

Minä olen aina kertonut lapsille että jos on joku hätä niin mennä sinne missä aikuisia on töissä; päiväkoti, kauppa, terveysasema. Onhan se mukava tietää että on paikkoja joissa autetaan.

Epäilen todella, että oikeesti mitään apua saat. Joku teini-ikäinen pyrkimässä päiväkodin ovesta sisään. Miten mahtaa käydä? Terveysasemilla on vaan tyhjyyttä kumisevat käytävät. Kaupassakin voi olla haastetta löytää vapaa työntekijä. 

Vierailija
29/39 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina ihmiset uskoo mainospuheisiin. Ei ihme, että on enkelihoitajilla ja huuhaa kauppiaillakin töitä.

Vierailija
30/39 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se todella hullu mainos on, jos ei hulluin. Olen usein ajatellut panna koko ketju poikottiin tuon takia. Toki se empatiseeraa, auttaa heikomman sukupuolen tunne-elämän ahtautumien purkamisessa.

Vierailija
31/39 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi homot käyvät k-kaupassa?

Vierailija
32/39 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siellä kähmintäkaupassa ehditä edes normityötehtäviään tehdä, joten se siitä näkymättömään, olemattomaan kiusaamiseen puuttumisesta. Ainut mitä ahnesikariporrasporsaskauppias auttaa tuijottaa itseään ihaillen peilistä.

Vierailija
33/39 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoriso varmaan vaan innostuu tollasesta holhoomisesta ja alkaa oikeen kiusata k marketeissa kun haetaan ruokatauolla energiajuomia🤔

Vierailija
34/39 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottaisi plussaa nenääni tällaisesta  asiasta.Tuohan on hyvä.

Parempihan tuo on kuin ei ottaisi mitään kantaa kiusaamiseen, eikä haluaisi puuttua edes kaupan sisällä tapahtuvaan kiusaamiseen.

Olkoon sitten vaikka plussa pisteiden  keräämistä, mutta kyllä minä annan tuosta ihan kymmenen plussapistettä k-kauppaketjulle.

Jos ko asiasta mietitään miinus ja plussapuolet, niin kyllä plussapuoli voittaa.

Itseasiassa pelkkää plussaa minun mielestäni.

Vierailija
35/39 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ottaisi plussaa nenääni tällaisesta  asiasta.Tuohan on hyvä.

Parempihan tuo on kuin ei ottaisi mitään kantaa kiusaamiseen, eikä haluaisi puuttua edes kaupan sisällä tapahtuvaan kiusaamiseen.

Olkoon sitten vaikka plussa pisteiden  keräämistä, mutta kyllä minä annan tuosta ihan kymmenen plussapistettä k-kauppaketjulle.

Jos ko asiasta mietitään miinus ja plussapuolet, niin kyllä plussapuoli voittaa.

Itseasiassa pelkkää plussaa minun mielestäni.

Onneksi kaikki eivät ole yhtä simppeleitä, naiveja ja entisajan anekauppatyylisesti hyvesignaloivien K-kuppaajien ploploteltavissa.

Vierailija
36/39 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa shaibaa kuin tää "koko kylän K-kauppa" ja mainoksessa nostetaan asiakkaan ostoskassit auton perälle. Yhdeksänkymppinen, huonoselkäinen tätini asuu näköetäisyydellä K-kaupasta. Hän on asunut samassa talossa vuosikymmenet ja kaikki vuodet asioinut viereisessä K-marketissa. Silti, nyt kun hän on huonokuntoinen, ei löydy mitään joustoa ja hän ei saa ruokaostoksilleen kotiinkuljetusta maksamallakaan. Ruoat voidaan kyllä kerätä valmiiksi kasseihin mutta se 30 metrin matka on liikaa. Tätini olisi valmis maksamaan esimerkiksi 20 euroa tuosta lyhyestä matkasta mutta kun ei, niin ei.

Niin, että pienen marketin pitäisi laittaa asiakkaat pihalle ja ovet lukkoon siksi aikaa, että se yksin vuorossa oleva myyjä lähtee kipittämään kauppakassien kanssa tätisi luo?

Eri. Näin he itse mainostavat. Avuliaat kauppiaat kantavat ostoskassit autoon. Auto voi olla yli 30m päässä.

Vierailija
37/39 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännössä siis VALEHTELEVAT / lupaavat paikkaansa pitämättömiä / sössöttävät muunneltua totuutta. 

Ei kannata mainostaa "kiusaamisvapauksista" kun huomio kiinnittyy vain "valehtelu(a)vapaa(sti)" normiin.

Vierailija
38/39 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi homot käyvät k-kaupassa?

Koska valinnanvaraa _vain_ ÄÄS, KOO ja LIDL eikä käytännössä sen enempää. Tässä kiteytyy isompikin ongelmavyyhti.

Vierailija
39/39 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun on "vyöhykkeitä", joissa saa ihan vapaasti ja vieläpä kauppiaan siunatulla esimerkillä KÄHMIÄ ja KIUSATA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi