Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hmm..Voiko hakea työpaikkaa ja jäädä sitten hoitovapaalle?

Vierailija
10.09.2008 |

Löysin nin mahtavan avoimen työpaikan, mutta työ alkaisia liian pian ja pienin lapseni vasta 6kk. Voisinko silti hakea paikkaa ja jos saan sen, niin jäisin hoitovapaalle esim. puoleksi vuodeksi?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin voisivat suuttua niin että sanoisivat sut koeajalla irti.

Lisäksi hoitovapaasta piti kai ilmoitaa 2 kk ennen alkua.

Joten jos "varman"päälle pelaisit, pitäis sun olla eka koeaika - yleensä 4 kk - töissä, ja sen jälkeen ilmoittaa jolloin vielä 2 kk töissä... eli lapsi olisi jo yli vuoden.

Vierailija
2/7 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten vain haen sitä ja sanon, että alottaisin vasta puolen vuoden kuluttua ja he ottaisivat jonkun muun..Kertokaa jos joku keksii jonkun keinon ongelmaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä että on breikki työelämästä. Yleensä työpaikanhaussa tarvitaan CV ja siihen ei pidä jättää aukkoja esimerkiksi äitiysloman ajalle.

AP:lle: voithan hakea paikkaa ja kertoa että voit aloittaa puolen vuoden kuluttua.

Vierailija
4/7 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin vauva 4kk

Vierailija
5/7 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sain tietää saaneeni paikan synnytyksen jälkeen. Tiesivät taatusti, että jään äitiyslomalle ja en tule ainakaan vuoteen töihin. Nyt olen hoitovapaalla ja työt pitäisi aloittaa vuoden kuluttua. Kannattaa hakea, mutta olla rehellinen. Onnea!

Vierailija
6/7 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yks kaveri haki opettajanvirkaa, kävi haastattelussa 2vkoa ennen laskettua aikaa (siis viimeisillään raskaana). Haastattelu oli keväällä. Kaverini oli ainoa pätevä hakija joten sai viran, vaikkei tietenkään syksyllä vielä mennyt töihin vaan oli äitiys- ja vanhempainvapaalla.

Vierailija
7/7 |
10.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

päästä hoitovapaan takia. Minut piti valita, koska olin pätevin. Yksityisellä on tietty vähän eri asia, mutta sun kannattaa hakea ja sanoa asiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi