Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko täällä muita ketkä ei harrasta mitään liikuntaa?

Vierailija
18.08.2024 |

Olen 41v ja laiskistunut niin että pienetkin matkat menen autolla. En liiku lainkaan.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko vähän tyhmä sitte?

Vierailija
2/4 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa (ehkä) jaksan käydä n. tunnin kävelylenkin. Muuten työ istumista ja vapaa-ajan löhöän sängyssä. En ole koskaan saanut liikunnasta mitään kiksejä ja makoilu on vaan paljon kivempaa. Esim tässä kuussa olen käynyt 3 x lenkillä ja siinä mun liikkumiset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Ei ole vielä tullut liikuntamuotoa vastaan josta erityisesti nauttisin ja johon tulisi sellainen tunne että "pakko päästä"

Vierailija
4/4 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista sitten että mitään kunnollisia kipulääkkeitä ei enää nykyään määrätä. Jos esim. selkäsi on pahasti rikki 10 vuoden päästä (aiheuttajana liikkumattomuus ja olematon lihaskunto) niin joudut kestämään ne loppuelämän kivut ja siitä seuraavan pahan unettomuuden ilman apua. Täysi liikkumattomuus aiheuttaa myös aineenvaihdunnalle sellaisia asioita että se altistaa pahasti about kaikille mahdollisille olemassa oleville sairauksille. En halua syyllistää vaan haluan että todella ymmärrät mitä kehollesi teet ja mitä ne seuraukset tuollaisesta usein on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi viisi