Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palkkaisitko naamatatuoidun

Vierailija
17.08.2024 |

elämän koululaisen?

Kommentit (80)

Vierailija
61/80 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin naamatatuoitu kuin hampaaton löyhkäsuu.  Varma tapa karkottaa asiakkaat.

Ja kumpiakaan harvemmin missään näet asiakkaita palvelemassa. Mutta sitä olen aina ihmetellyt miten paljon lihavia naisia näkee asiakaspalvelutehtävissä. Se jäätävä hien haju ja ulkoinen olemus saa ainakin minut perääntymään välittömästi.

Vierailija
62/80 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En.

Enkä lihavaa.

Enkä lyhyttä.

Enkä naista joka on värjännyt päänsä punaiseksi.

Enkä kaljua miestä.

Enkä alle 24 vuotiasta.

Enkä yli 47 vuotiasta.

Enkä minkään etnisen ryhmän jäsentä.

Enkä uskovaista.

Näistä on annettu meille selkeät ohjeet ja niitä on noudatettava vaikka ei haluaisikaan. Itse kyllä haluan ,sillä nuo ovat hyviä pois sulkevia kriteerejä hyvän työilmapiirin säilyttämisen ja työtehon kannalta. Vain Suomalaisia ja valikoidusti. Onneksi siihen on täysi oikeus.

Hyvän työilmapiirin säilyttämisen kannalta?! Eiköhän valikoidut kantikset osaa pitää huolen huonosta työilmapiiristä ;) 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/80 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin naamatatuoitu kuin hampaaton löyhkäsuu.  Varma tapa karkottaa asiakkaat.

Ja kumpiakaan harvemmin missään näet asiakkaita palvelemassa. Mutta sitä olen aina ihmetellyt miten paljon lihavia naisia näkee asiakaspalvelutehtävissä. Se jäätävä hien haju ja ulkoinen olemus saa ainakin minut perääntymään välittömästi.

Haisee se hoikankin hiki jos ei käytä Rexonaa ja vaihda puhtaita vaatteita.

Vierailija
64/80 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä palkkaan vain tatuoimattomia naisia. Viimeistään pikkujouluissa raakkaan valehtelijat pois. Siinä ei auta vaikka olisi miten hyvä perse.

Vierailija
65/80 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs lihavat miehet, haiseeko ne sun nokkaan ruusulle? 

Vierailija
66/80 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En palkkasi naamatatuoitua missään olosuhteissa. Elämänkoululaisen palkkaisin korkeintaan hanttihommiin määräaikaisella sopparilla tai vuokrafirman kautta.

Vierailija
67/80 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itselläni katoaa aina ruokahalu jos tarjoilija on pläski. Sitä alkaa heti miettimään onko ruoka hygieenistä,onko tuon porsaan otsalta valuva hiki roiskunut tsunamina ruokaani tai onko tuo möllykkä pessyt edes käsiään.

Vierailija
68/80 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on palvelualalla esimiehenä tatuointeja kaulassa oleva nainen. Ei haittaa mitenkään työntekoa

Vierailija
69/80 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaisin mieluummin kuin lihavan keski-ikäisen naisen, jolla on joko huovutetut tai vanerista tehdyt korvakorut. Tietäjät tietää. Ongelmatapauksia niin työssä kuin asiakkaan roolissakin. Lisäksi puhuvat paskaa työnantajasta, jopa valehtelevat. Ulkonäöstä näkee, tuleeko läski aiheuttamaan ongelmia. Jotkut läskit ihan ok ja lepposia, nuo kuvatut ei. Hakevat huomiota noin kun eivät muuten sitä ole koskaan saaneet.

Vierailija
70/80 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä palkkaan vain tatuoimattomia naisia. Viimeistään pikkujouluissa raakkaan valehtelijat pois. Siinä ei auta vaikka olisi miten hyvä perse.

Whaaaat?!? Tärkeintä naisessa on että on hyvä Bärsse 🍑🤗 on aivan sama miltä naama näyttää.

Vierailija
71/80 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se nyt riippuu monesta asiasta, mikä on työ ja millaista osaamista siinä tarvitaan. Eli saattaisin palkatakin.

Vierailija
72/80 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Usein nämä on samalla ihmisellä 😂

Vierailija
73/80 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkkaisin marjoja poimimaan!

Marjaparoni

Vierailija
74/80 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En.

Enkä lihavaa.

Enkä lyhyttä.

Enkä naista joka on värjännyt päänsä punaiseksi.

Enkä kaljua miestä.

Enkä alle 24 vuotiasta.

Enkä yli 47 vuotiasta.

Enkä minkään etnisen ryhmän jäsentä.

Enkä uskovaista.

Näistä on annettu meille selkeät ohjeet ja niitä on noudatettava vaikka ei haluaisikaan. Itse kyllä haluan ,sillä nuo ovat hyviä pois sulkevia kriteerejä hyvän työilmapiirin säilyttämisen ja työtehon kannalta. Vain Suomalaisia ja valikoidusti. Onneksi siihen on täysi oikeus.

Ja kalju mies on huono valinta, koska...?

Koska mitä todennäköisimmin on skinhead mikä käytännössä siis jo onkin.

Missä universumissa? Tämä on monille miehille lähinnä pakon sanelema juttu kun on ongelmia hiusten kasvun kanssa. Tosin tämä selittää miksi vasemmisto näkee n a t s e j a kaikkialla.

Vierailija
75/80 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haisee se hoikankin hiki jos ei käytä Rexonaa ja vaihda puhtaita vaatteita.

Hoikalle riittää kun se käy joka aamu suihkussa ja vaihtaa puhtaat vaatteet.

Läski on hiestä läpimärkä ja puuskuttaa henkitoreissaan jo siinä vaiheessa kun kun kävellyt 50m bussipysäkiltä työpaikan ovelle.

Vierailija
76/80 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never

Vierailija
77/80 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Whaaaat?!? Tärkeintä naisessa on että on hyvä Bärsse 🍑🤗 on aivan sama miltä naama näyttää.

Vierailija
78/80 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu työstä. Tarvitaanko koulutusta? Elämänkoululainen tarkoittaa ymmärtääkseni kouluttamatonta henkilöä? En siis palkkaisi työhön, jossa vaatimuksena on tietty koulutus. Lisäksi jos ei olisi vastaavasta työstä kokemusta, valitsisin hakijoista jonkun, jolla olisi.

Naamatatuointi ei siis olisi ensisijainen syy valintaan/ valitsematta jättämiseen. Turha jonkun tatuoinnin takia olisi ketään syrjiä, ellei työ vaatisi tietynlaista ulkomuotoa tai tatuointi olisi jotenkin törkeä tai asiaton.

Olen näitä rekryjä eräässä firmassa tehnyt ja tatuoinnit ei todellakaan ole listan kärjessä siinä, mitä palkattavassa katsoin.

Vierailija
79/80 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin hyvin pieniä ihmisiä, ajattele kesällä hyttysiä jotka voit vaan litistää hengiltä. Avartakaa hiukan mieltänne ja perehtykää pintaa syvemmälle, pienipäiset muukalaisvastaiset juntit.

Vierailija
80/80 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naamatatuoinnit sopivat sellaiseen työhön, jossa työn ostajaa ei kiinnosta muu kuin hinta. Eli siivoojille, pakkaajille, lapiotyöläisille ja lumenpudottajille. Näkeehän sen siitä kuvastakin jo, ettei siellä päässä muuta ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi