Ei luulisi yli satakiloisen enää olevan mikään sensatio, mutta niin vaan kuulin kun joku teini käski kavereitaan minua katsomaan
"kattokaa mikä läski". Säkissäkö nämä on eläneet vai läskitteleekö vanhemmat kaikkia lihavia, vai mikä tämmöisiä penskoja vaivaa. Omani ei koskaan teininäkään muiden ulkonäköjä ja painoja kommentoinut.
Toivottavasti tuommoset rääpijät löytää edestään, joka minua käski käveriensa katsomaan. En minäkään teininä lihava ollut 40 vuotta sitten. Nyt on ikää yli 50 ja olen lihava ja sairas, psyykkiset sairaudet aiheuttaneet lihomista ja lihominen fyysisiä sairauksia. Ei tulleet kilot yhdessä yössä. Teininä minäkin kuvittelin etten ikinä vanhene. Mutta, niin vaan oon lihava 50+.
Yleensä kierränkin teinijoukot kaukaa, nyt oli pakko ohittaa.
Kommentit (7)
Olisi hyvä ehkä sanoa käytöstavoista sellaisille vaikka kauempaa. Että soitat poliisit jos häiriintynyt nimittely jatkuu. Jos on puukkopoikia niin joku muu voi yrittää.
Miksi sinä et elä säkissä jos olet noin lihava?
Olet ollut nuorena normaalipainoinen. Moni on ollut jo lapsena lihava ja kuunnellut läskiksi ja siaksi nimittelyä koko nuoruutensa. On todella väärin, että sinusta sanottiin noin. Joku jo viittasi nuorten epävarmuuteen itsestään, ja siitä varmaan onkin kysymys. Samalla esimerkiksi tätä palstaa lukiessa tulee aika paljon esiin oletettavasti nuorison vanhemmiksi iältään sopivien ihmisten sivistymätöntä ja julmaa läskipuhetta. En tiedä, rohkaisevatko jotkut vanhemmat suoraan tai huomaamattaan asenteiltaan lapsiaan tuollaiseen käyttäytymiseen, kun persoonallisuutta ja itsetuntoa ei ole kyetty rakentamaan omien, hyvien puolien ja vahvuuksien pohjalle.
mitä jos laihduttaisit ? Kyllä se lihavuus johtuu ihan omista tavoista
Se oli sensaatio, kun vanhassa rainassa Gilbert Grapen äiti piti saada ulos talosta.
Tuli katsomaan, paljonko oli liput.
No ainakin epävarmuus vaivaa niitä keskenkasvuisia