Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kävin tänään postissa ostamassa postimerkin kirjeeseen ja voi per kun alkoi taas ärsyttämään se oheistuotteiden myynti.

Vierailija
07.02.2007 |

Ystävänpäivä lähestyy, otatko merkkejä, olis korttejakin tälläisiä tässä. (no nämä ymmärrän....) Kiitos, en tarvitse merkkejä, kortit askarrellaan itse. No tuolla hyllystä löytyy kiiltokuvia, liimaa ja sun muuta askartelutarviketta, löytyykö kotoa? Kiitos kyllä löytyy. Entäs heijastimia, olisi tarjouksessa. Kiitos ei.... Vielä lopuksi huusi melkeinpä perään , että suklaapatukoita olisi tarjouksessa!!!!

Mulle on tarjottu postissa kirjakerhojäsenyyttä, lasten video/dvd-kerhoa, karkkeja, satukasetteja, askartelutarvikkeita, saksisettejä näin ensialkuun muisteltuna.

Onko muualla suomen maassa postissa tälläistä? Savossa siis itse vaikutan. Ja joka jumalan kerta samaa tyrkyttämistä, ihan sama kuka asiakaspalvelija siellä on, aina sama pommitus. En muista että muutamia vuosia sitten olis moinen meininki ollut. Onko postista tulossa joku sekatavarakauppa? Olenko vanhanaikainen???

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse boikotoin nykyään posteja. Siis en laita enää mitään postin kautta....

Vierailija
2/6 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyjien pitää saavuttaa tietyt myyntitavoitteet joka kuukausi, tästä johtuu tyrkytys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihma meininkiä...

Vierailija
4/6 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosi ärsyttävää tosiaan, onkohan Savossa jotenkin erityisesti otettu tavoitteeksi myydä kaikkea mahdollista oheiskrääsää. Itsellä kokemukset K:lla alkavalta pikkupaikkakunnalta...

Vierailija
5/6 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
6/6 |
07.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

asioida postissa. Ehkä leviää rauha sinnekin muutaman kuukauden päästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme