Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä ikäisen läppärin heittäisit kierrätykseen?

Vierailija
17.08.2024 |

Tai television?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseäni vähän ärsyttää kun 18 vuotta taulutelkkari pelittää moitteetta, mutta kuvan laatuhan ei ole enää tätä päivää. En vaan malta luopua, vaikka katselukokemus on lähinnä kuvapuki telkkarin tasoa... 

ap.

Mulla on 20 vuotta vanha putkitelkkari enkä oikeastaan parempaa kaipaa edes. Paremmalla kuvalla ei tee mitään, jos ohjelmat on tätä nykytasoa ja muutenkin katson aika vähän telkkaria, niin sivuseikka mulle.

Minä itse asiassa tykkään enemmän vanhojen putkitelkkareiden kuvasta, koska se on silmille paljon lempeämpi. Ja se on lempeämpi myös ohjelmissa esiintyjille, ihan kaikki ohuet juonteet, pikkunäpyt ja tummat hampaanvälit ei niin näy.

Musta on itse asiassa vähän kiusallista katsoa jostain isosta taulutelkusta tosi terävää kuvaa, kun

Sama. Tosin jotain jääkiekkoa ja jalkapalloa on mukavampi katsoa kunnon kuvalaadulla. Noissa vanhoissa putkitelkkareissa ainoa huono puoli on, että niistä puuttuu hdmi-liitäntä ja digibokseja analogisilla liitännöillä on hankala löytää. Puhumattakaan, että jonkun google chromecastin tms saisi kytkettyä laitteeseen ilman kaliita llisäosia.

Vierailija
22/24 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskaltaisi heittää tietokonettani mihinkään kierrätykseen, kuka tietää mitä sieltä voisi tonkia mun tiedostojani. 

Irrotat tietenkin kiinntolevyn ensimmäiseksi. Mustit voit myydä eteenpäin ja pöytäkoneesta näyttiksen ja mahdollisen äänikortin. Muutaman euron niistäkin voi saada.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaisen mikä ei toimi.

Tätä ei kysytty, vaan ikää.

AP 

No tämä ei ollut minun kommetti, mutta ihanko joku 20 vuotta vanha palvelisi, jos ei olisi rikki?

ap.

Riippuu siitä mihin sitä käytetään. Ja myös siitä, kuinka tehokas kone se oli uutena. On mulla 20 vuotta vanha pöytäkone jossa on ollut linux viimeset 10 vuotta.

Vierailija
24/24 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läppäri max 4-5 vuotta, telkkarin sitten kun hajoaa,eli 4-5 vuoden välein.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän