Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei tää kesä lopu ikinä? Koko ajan paukuttaa 22 tai yli

Vierailija
17.08.2024 |

Pitää kävellä puolialasti

Kommentit (288)

Vierailija
61/288 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä nautin. Toivottavasti tulee pitkä lämmin syksy ja lyhyt vähäluminen talvi.

Vierailija
62/288 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan. Niin vittuuntunut tähän kesään jo. Kylmä syksy ja talvi nopeasti. Koskaan en ole valittanut kuin kuumuudesta ja ilmankosteudesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/288 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen klo 18 aikaan oli 15 astetta lämmintä. Missä ap asuu, kun koko ajan on 22 tai yli? 

Utsjoella oli saatana 23 astetta!

Aika moni nostaa kotinsa lämpötilan talvella noihin asteisiin. Sisällä ei sentään käy raikas tuuli. 

Ihme valitusta 

Ei todellakaan nosta. Talvisin aina sisälämpötila optimaalinen 18-19 astetta, t-paitakeli.

Liian alhainen sisälämpötila saattaa homehduttaa koko kämpän. Makuuhuoneessa varmaan ok. 

Vierailija
64/288 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen klo 18 aikaan oli 15 astetta lämmintä. Missä ap asuu, kun koko ajan on 22 tai yli? 

Länsi-Suomessa, tämä on Suomen viheliäisin hikiläikkä!

Minäkin asun Länsi-Suomessa

t. lainaamasi kirjoittaja

Länsi-Suomesta minäkin. Jatkuvasti +24 ja jumalaton kosteus päälle. Muutaman kerran koko keässä satanut.

Puhdasta paskaa puhut. MISSÄÄN osassa Suomea ei ole +24 jatkuvasti. Jos menet vaikkapa tänään klo 23 ulos, kun palsta sulkeutuu, lupaan, että lämmintä on vähemmän kuin +24. 

Vierailija
65/288 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki väärin mitä kirjoitit. En ole rapakunnossa, enkä ole yhtään ylipainoinen, enkä myöskään sairas. Sulla on vaan tuo läskiviha mennyt pahaksi. Ajattelet kaikkia kirjoittajia läskeiksi.

Ei ole. Se, ettet itse ymmärrä olevasi rapakunnossa, ylipainoinen tai sairas, ei tarkoita ettet oikeasti ole. Kuten sanottua: terve ja hyväkuntoinen ihminen ei koe oloaan tukalaksi +20 asteen lämmössä. Sehän on normaalia huoneenlämpöäkin hieman matalampi lämpötila. 

Blaa blaa blaa....😴💤💤

Vierailija
66/288 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan voi muuttaa johonkin kylmempään maahan, jos ei Suomessa kestä. 

Vierailija
67/288 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaivaako tissihiki????

Vierailija
68/288 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Utsjoella oli saatana 23 astetta!

Aika moni nostaa kotinsa lämpötilan talvella noihin asteisiin. Sisällä ei sentään käy raikas tuuli. 

Ihme valitusta 

Ei todellakaan nosta. Talvisin aina sisälämpötila optimaalinen 18-19 astetta, t-paitakeli.

Liian alhainen sisälämpötila saattaa homehduttaa koko kämpän. Makuuhuoneessa varmaan ok. 

Ei homahduta muuta kuin hellehullujen pään.

Vierailija
69/288 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä kyllä ole noin lämmintä koko ajan. Yöllä on viileää.

Ei ole täällä ainakaan. Kaukana viileästä. Olen käynyt yömyöhällä kävelylläkin t-paidassa.

Vierailija
70/288 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä nautin. Toivottavasti tulee pitkä lämmin syksy ja lyhyt vähäluminen talvi.

Juuri päinvastaiset toiveet minulla.

Vierailija
71/288 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä tuo kostea paskailma on jatkunut jo viikkoja. Ei tarvita edes paljon yli 20+ kun se tekee olon tukalaksi.

Mene lääkäriin. Terveelle ihmiselle 20 astetta ei tee oloa tukalaksi. 

Ei varmaan tee tukalaksi jos perse homeessa istuu sohvalla ja kirjoittelee täällä koko päivän. Jos liikkuu paljon, niin kyllä tuo kosteus vaikuttaa hikoiluun ihan selvästi.

Ei kun nimenomaan päinvastoin. Jos liikkuu paljon ja on hyvässä kunnossa +20 asteen lämpö ei tee oloa tukalaksi. Sen sijaan jos ainut päivän liikunta on lyllertäminen 200 metrin päähän Alepaan, niin hiki virtaa vuolaasti, vaikka olisi +2 astetta lämmintä. Eli sinä olet rapakunnossa, reilusti ylipainoinen ja/tai jollain&nbsp

+20 asteessa hikoilu ellei harrasta rankkaa liikuntaa, on kaukana terveen ihmisen merkistä. Jos ihminen hikoilee +20 asteessa, hänellä on jatkuvasti hiki sisätiloissakin. Se ei ole tervettä. 

Vierailija
72/288 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki väärin mitä kirjoitit. En ole rapakunnossa, enkä ole yhtään ylipainoinen, enkä myöskään sairas. Sulla on vaan tuo läskiviha mennyt pahaksi. Ajattelet kaikkia kirjoittajia läskeiksi.

Ei ole. Se, ettet itse ymmärrä olevasi rapakunnossa, ylipainoinen tai sairas, ei tarkoita ettet oikeasti ole. Kuten sanottua: terve ja hyväkuntoinen ihminen ei koe oloaan tukalaksi +20 asteen lämmössä. Sehän on normaalia huoneenlämpöäkin hieman matalampi lämpötila. 

Ja ulkona lisäksi tuulee ainakin vähän suurimmanosan aikaa.

Mäkin huomasin tänä kesänä kevyesti sietävän helteitä kun ole fyysisesti paremmassa kunnossa.

Vierailija
73/288 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teillä on, kun ette täysin normaaleita lämpötiloja kestä? Koko muulle ihmiskunnalle joku 25 on ihan perus, ei mikään kuuma sää, mutta sitten Suomessa vingutaan kun on yli 18 astetta. Ihan oikeasti, ei tuo ole normaalia. 

Vierailija
74/288 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blaa blaa blaa....😴💤💤

Tiesin, ettet keksi mitään järkevää vasta-argumenttia. Eli minä olen oikeassa :)

Vierailija
75/288 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blaa blaa blaa....😴💤💤

Tiesin, ettet keksi mitään järkevää vasta-argumenttia. Eli minä olen oikeassa :)

Omasta mielestäsi voit olla vaikka kuningas jos niin haluat.

Vierailija
76/288 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta viserrä. Nytkin naurattaa jo tämä hieman jo koominen tilanne että kohta on jo syyskuu ja nytkin hikoilen asunnossani

Vierailija
77/288 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Länsisuomitrollin ulina-aloitus osa 2972398289798

Vierailija
78/288 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tervetuloa Helsinkiin. Lämpimiä päiviä ollut ehkä neljä. 

???? Olen ollut Helsingissä lomalla 2. elokuuta alkaen enkä ole tarvinnut takkia kertaakaan. En myöskään umpikenkiä, vaan olen käyttänyt sandaaleja. Tänäänkin oli ainakin 22 astetta ja aurinko paistoi koko päivän. 

Vierailija
79/288 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut Helsingissä todellakaan!

Vierailija
80/288 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Blaa blaa blaa....😴💤💤

Omasta mielestäsi voit olla vaikka kuningas jos niin haluat.

Tämä ei ole onneksi mielipideasia, vaan fakta on se, että +20 astetta on normaalia huoneenlämpöä hieman alhaisempi lämpö ja siinä jatkuva hikoilu ei ole tervettä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yksi