Mikä siinä on niin kamalaa jos 38-vuotias mies pyytää 20-vuotiasta Prisman kassatyttöä treffeille?
Kommentit (563)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä on vain numero.
Väärin! 20- ja melkein 40-vuotiaat ovat eri sukupolvea. Voisivat olla isä ja tytär.
Mietipä monta paria tunnet joilla on ikäeroa n.20 vuotta? Minä tunnen muutaman.
En yhtään. Ajatus noin suuresta ikäerosta etoo.
Oletko puhunut asiasta jonkun ammattilaisen kanssa?
Miksi pitäisi? Minulla ei ole isäsuhteessani ongelmaa, enkä halua ennenaikaisesti omaishoitajaksi.
Ainakin aikuisia naisia, mammoja, ja ulkomaalaisia tällainen mies vaikuttaa pelkäävän ja vihaavan. Ehkä asenne aiheuttaa, ettei ole oikein koskaan päässyt oman ikäisten naisten kanssa lähempiin tekemisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä on vain numero.
Väärin! 20- ja melkein 40-vuotiaat ovat eri sukupolvea. Voisivat olla isä ja tytär.
Miksi pitäisi? Minulla ei ole isäsuhteessani ongelmaa, enkä halua ennenaikaisesti omaishoitajaksi.
Miksi sinun pitäisi olla omaishoitaja? Hienoa ettei isäsuhteessasi ole ongelmaa. Entä äitisi kanssa?
Vierailija kirjoitti:
No lähtökohtaisesti tuo on kyllä parikymppisten mielestä ällöttävää setäilyä (tai täteilyä, jos 38v nainen pyytää 20v kassapoikaa treffeille).
Jotain itsekritiikkiä olisi hyvä olla.
Mä pyysin 25-vuotiasta naista treffeille ja lähti. Joskus käy näinkin. Ei tosin ollut kaupan kassa vaan työkaveri. Kysymällä ei menetä mitään.
m39
Kassalla työskennellessä näitä treffipyyntöjä tuli jatkuvasti ja samoin puhelinnumeroita. Massasta erottui kuitenkin nuorimies joka oli jättänyt mulle infopisteelle rakkauskirjeen. Toki hän ei ollut mun tyyppiä, niinkun ei kiinnostanut muutkaan numeron tarjoajat tai treffeille pyytäjät, mutta hän erottui. Olisin halunnut säilyttää sen kirjeen ja se on edelleen ihana muisto, vaikka silloinen poikaystävä repi kirjeen kun oli niin mustasukkainen. :/
Kyllä kysyä saa. En ymmärrä näitä herkkiksiä, jotka kieltävät kysymästäkin.
mistä tiedät että on 20 vuotias? urkkija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä on vain numero.
Miksi sinun pitäisi olla omaishoitaja? Hienoa ettei isäsuhteessasi ole ongelmaa. Entä äitisi kanssa?
Älä viitsi jankuttaa. Tiedät hyvin, mitä tarkoitan. Jankkaamisella ei itse asia muutu miksikään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parikymppiset nuoret ovat vielä herkkiä ja haavoittuvia, niin tuntuu pahalta, että joku vanhempi henkilö pyrkii käyttämään alisteista asemaa himojensa tyydyttämiseen. Normaali keski-ikäinen ihminen tuntee myötätuntoa ja haluaa suojella lastensa ikäisiä nuoria ahdistelulta.
Parikympppisillä body count huitelee kaksi- jos ei kolminumeroisissa luvuissa. Panevat kaikkea mikä liikkuu sukupuoleen katsomatta ja pitävät yllä polyamorisia suhteita, fwb,fb ja mitävielä eikä huolta huomisesta. Setämies siinä kassalla kehittää päässään mielikuvia jostain estyneestä immestä eikä edes tajua, että se timmi ujo pimatsu on kokeneempi kuin tämä viittäkymppiä ja letaalia sydäriä lähestyvä urpo.
Juuri näin. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikä on vain numero.
Olen tapaillut paljon nuorempia naisia ja heitä on yleensä yhdistänyt itse asiassa juurikin hyvä isäsuhde eikä päinvastoin.
Se tietysti on kamalaa, kun tyttö kieltäytyy ja jäät vihaisena tivaamaan selitystä.
Vierailija kirjoitti:
Taisin menettää Elämäni Naisen. Hän oli kassalla töissä, minä asiakas. Hän +20, minä +40. Molemmanpuoleinen ihastus oli ilmiselvää molemmille. En tehnyt aloitetta ja sitten hän katosi.
Alapeukkuja? Kyseessä on elämäni tragedia. Yli kolme vuotta olen häntä ikävöinyt. Ja hän luulta vasti minua. Mutta tosiassa tuskin.
38-vuotias mies vois pyytää 56-vuotiasta naista treffeillle
29 vuotta ikäeroa on vielä hyväksyttävissä.
Ystävällinen, kohtelias käytös ja hymy eivät tarkoita automaattisesti sitä, että on kiinnostunut. Mikä hitto siinä on, että miehet niin olettavat? Sitten ihmetellään, kun naiset ovat naama nurinpäin!
Myös kassaneideille täytyy antaa työrauha. Oletan, että koitat kysyä kesken työpäivän, muuten en ymmärrä, miksi toimi oli tarpeellista mainita.
Vierailija kirjoitti:
Kuuleppa setä,ne kassatytöt hymyilee koska se kuuluu asiakaspalveluun. Eikä ne muista naamaasi enää myöhemmin.
MIKSI VALEHTELET?
Vierailija kirjoitti:
On täysin luonnollista, että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja toisinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut.
Tämä on puppua, jota miehet ovat naisille syöttäneet. Luonto pyrkii vain lisääntymään ja siihen tarkoitukseen myös nuori mies on paras. Luonto ei todellakaan välitä siitä, onko miehellä rahaa tai premium-auto. Miesten siittiöiden laatu alkaa heikenty 30-40 -vuoden iässä. Vanhempi isä on riski niin lapsen kuin äidin terveydelle. Lisäksi luonto on järjestänyt vanhempiin miehiin varoituksen eli vanha mies haisee nuoren naisen nenään epämiellyttävältä.
Sun omat lapsesi, nuoret, tuntee ja tietää hänet.
Onko sinua ahdisteltu kun oli alaikäinen? Siitä kannattaa tehdä ilmoitus vaikka jälkikäteen ja hakea apua samalla. Traumasta ei välttämättä selviä yksin.