Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö teitä häiritse halpistuotteiden rumat pakkaukset?

Vierailija
17.08.2024 |

Ihmettelen. En kestäisi itse katsella esim. suihkussa tai pesualtaan reunalla mitään riemunkirjavia rumiluksia.

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No problem kun ei tarvitse ostaa halpista, missään tuotteessa.

Vierailija
2/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, siis todella oon mieluummin ilman ja esim.syömättä kuin ostan rumissa paketeissa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet siis Laihialta, et avaa edes saippua pakkausta niin kestää pitempään.

Vierailija
4/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse, ne tuotteet voi laittaa nätteihin sävysävyyn oleviin kauniisiin purkkeihin.

Vierailija
5/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää aina kassalla, kun niistä näkee kauas että ne on halpiksia...

Vierailija
6/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole ulkonäöllä mitään merkitystä, sisältö ratkaisee.

Vierailija
7/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin naistenlehtien kosmetiikka-arvosteluissa valitetaan jos tuotteen pakkaus on kuin apteekin tai Cliniquen tuotteissa. Cliniquesta ei tietenkään valiteta, koska kyseessä on vakiintunut kalliimpi brändi. 

Myös haluttomuus laskee pisteitä kosmetiikkatesteissä. Jos tuote ei tuoksu kuin perusraaka-aiheiltaan, valitetaan kuinka köyhää on kun ei ole mitään ihanaa parfyymia tuotteessa tai että tuote haisee kuin apteekin tuotteet.

Ihotautilääkärit ovat kansainvälisessä yhteisymmärryksessä sen suhteen, ettei hajustettu kosmetiikka etenkään kasvoilla ole hyväksi, koska se lisää allergisoitumisriskiä huomattavasti. Saatavilla on sekä tehokkaampia mutta hajusteettomia tuotteita, esim The Ordinary. Se ei kuitenkaan ihonhoidosta ymmärtämättömälle suomalaiselle kauneustoimittajalle kelpaa, koska siinä ei myydä tuotteen mukana unelmia tai elämäntyyliä. 

Vierailija
8/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidlin Cien merkkisen käsisaippuan ulkoasu on tyylikäs ja maksaa päälle euron.

Vierailija
9/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika usein halpistuotteiden pakkauksissa on vain paria väriä, koska se on - yllätys yllätys - halvempaa painattaa. 

Vierailija
10/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiinnostaa enemmän se itse tuote kuin pakkaus. Ihan hinnasta riippumatta.

Vierailija
11/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en nyt tiedä. Esim. Erittäin hienon suomalaisen shampoon pullo on oikeastaan aika kivan näköinen.

Vierailija
12/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monissa tuotteissa on terävä reuna, josta se pitäisi avata. Terävää muovia. Tai korkki kiinni ettei saa auki. Entä terävä kulma.

Vierailija
13/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei häiritse, kunhan tuote ei ole tehty suomessa

Vierailija
14/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen miettinyt, että hävettääkö ihmisiä, jos ostokset ovat pääasiassa halpistuotteita. Vaikea uskoa, että jotkut xtrat tai k-menutuotteet ovat jonkun mielestä maultaan parempia kaikissa tuotteissa.

Vierailija
15/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ei ole ulkonäöllä mitään merkitystä, sisältö ratkaisee.

Tämä

Vierailija
16/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekin olen miettinyt, että hävettääkö ihmisiä, jos ostokset ovat pääasiassa halpistuotteita. Vaikea uskoa, että jotkut xtrat tai k-menutuotteet ovat jonkun mielestä maultaan parempia kaikissa tuotteissa.

Vakikassat katsoo kieroon, kun halpatuotetta ostan.

Vierailija
17/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen miksi halvan pitää näyttää halvalta. Mutta kai juuri siksi; jo pakkauksesta köyhä huomaa  että ei maksa paljon.

Vierailija
18/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, 

Ei mua hävetä ostaa edullisia tuotteita,  jos ne on mun makuun käyttökelpoisia. 

Ennemmin ostan halpaa jos mahdollista. 

Ehkä johtuu siitä,  että mun ei tarvii valita pakosta halvinta vaan voin ostaa kalliimmankin tuotteen.

Olen vaan pihi ja saan mielihyvää edullisista ostoksista ja hankinnoista. 

Vierailija
19/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän mua häiritsee se, että varsinkin kalliit tuotteet palataan moneen eri materiaaliin, jotta on näyttävä paketti muoveineen ja pahveineen... tässä kyllä olen sitä mieltä,  että pakkaamisessa vois käyttää minimi määrän luonnonvaroja ja antaa itse tuotteen myydä itsensä. Ei siihen hienoa pakkausta tarvita.

Vierailija
20/40 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään väliä. Kun spagetti on lautasella, en katsele enää sen pakkausta. Ja sitäpaitsi yksinkertainen on kaunista.