Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen onko sinulle tärkeää, että mies on menestynyt?

Vierailija
17.08.2024 |

?

Nainen onko sinulle tärkeää, että mies on menestynyt?

Vaihtoehdot

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tärkeää, että on kunnianhimoinen ja tavoitteellinen. Ei ole tarvinnut saavuttaa kaikkea elämässä, mutta että pyrkii aktiivisesti niitä tavoitteita kohti. Sellainen go-getter luonne, koska olen itsekin tällainen.

Vierailija
2/20 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä välii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Menestys, jos se tarkoittaa rahaa, voidaan pyyhkäistä tässä elämässä silmänräpäyksessä esim konkurssin tai sairastumisen myötä.

Tärkeintä on se että on toisen kanssa hyvä olla sellaisinakin hetkinä kun elämä kohtelee rankasti. 

Se että mies sanoo, että tästäkin selvitään. Silloin sen henkilön kanssa ne elämän hyvät hetket ovat äärettömän hyviä.

Vierailija
4/20 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On tärkeää, että on kunnianhimoinen ja tavoitteellinen. Ei ole tarvinnut saavuttaa kaikkea elämässä, mutta että pyrkii aktiivisesti niitä tavoitteita kohti. Sellainen go-getter luonne, koska olen itsekin tällainen.

Riippuu vähän siitä, mitä tavoittelee. Jos tavoitteet ovat uraputki, raha ja materia, niin ei herättäisi yhtään kiinnostusta.

Vierailija
5/20 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei.

Menestys, jos se tarkoittaa rahaa, voidaan pyyhkäistä tässä elämässä silmänräpäyksessä esim konkurssin tai sairastumisen myötä.

Tärkeintä on se että on toisen kanssa hyvä olla sellaisinakin hetkinä kun elämä kohtelee rankasti. 

Se että mies sanoo, että tästäkin selvitään. Silloin sen henkilön kanssa ne elämän hyvät hetket ovat äärettömän hyviä.

Miten nuo poissulkevat toisensa? Molempi, parempi. Menestynyt ihminen on osannut varautua konkurssiin tai sairastumiseen rahallisesti, joten siitä katastrofista selviää helpommin kuin varattoman kanssa, tottakai täytyy myös sitten olla myös sellainen henkilö, joka tukee henkisesti ja jonka kanssa on hyvä olla, eli pelkkä menestys itsessään ei ole mikään miehen mittari.

Vierailija
6/20 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Riippuu vähän siitä, mitä tavoittelee. Jos tavoitteet ovat uraputki, raha ja materia, niin ei herättäisi yhtään kiinnostusta.

Itselle menestys merkitsee sitä, että pystyy tekemään työtä, josta nauttii ja josta saa tarpeeksi rahaa, että pystyy nauttimaan sen tasoista elämää mikä itselle on tärkeää uhraamatta kuitenkaan koko elämäänsä työlle.

Vierailija
7/20 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämä käy aika hankalaksi, jos sitä rahaa ei ole. 

Vierailija
8/20 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua mitään niskalimassa raatajaa, joka on kokoajan sydänkohtauksen partaalla. Paras on se, joka viihtyy oikeasti työssään ja tulee hyvällä mielellä kotiin. Ei myöskään mitään sellaista hommaa, jossa työt tulee kotiin. Konttorimiehet ei oo mun juttu. 

Vierailija
9/20 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mitä välii

Akoille on ja miehille ei.

Vierailija
10/20 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyse on tasapainosta ja arvoista. Raha on väline, ei itsetarkoitus. Moni kumartaa liikaa rahalle.

Vierailija
11/20 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti olen törmännyt elämässäni vain ääripäihin. Ensimmäinen ei tehnyt mitään sen jälkeen kun muutimme yhteen. Toinen ja kolmas teki töitä niin paljon kun oli vaan tarjolla, eli yleensä sen 7pv viikossa. Lopulta jätin kummankin, koska mitä järkeä on siinä, että toinen on töissä 18h/7pv viikossa ja minä olen yksin ja hoidan kaikki kotityöt. Olen mielummin sitten kokonaan yksin, kun jonkun piika. 

Vierailija
12/20 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Tärkeintä on, että mies on luotettava, arvostaa kumppaniaan ja pysyy rinnalla riippumatta siitä, mitä elämä tuo eteen.

Vierailija
13/20 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmisen tarvitse olla menestynyt saadakseen rahaa 🙄. Ihan tavallinen töissä käyminen riittää. 

Vierailija
14/20 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä minua jonkun miehen menestys  kiinnostaisi. Mutta onhan se hienoa jos  onnistuu ja menestyy.  Enemmän kunnioitustani saa ihmiset jotka tekevät jotain itsensä eteen. On sitten mies tai nainen.

Pidän  kyllä huolen että menestyn itse, ja sen eteen olen töitä tehnyt ja teen.  Jokainen huolehtikoot omasta menestyksestään. Minun siivellän iei pääse kukaan ratsastamaan.

Vierailija
15/20 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomies joo, rakastaja ei

Vierailija
16/20 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos on kunnianhimoinen ja tavoitteellinen muttei koskaan saavuta tavoitteitaan vaikka mitä tekisi? Ja joutuu sitten tyytymään vaikka siivoojan työhön, kun ei muualle pääse kun ei ole kykyjä. 

Vierailija
17/20 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväpalkkainen mies on must. Olisin edelleen pienipalkkaisessa paskatyöpaikassa jumissa, ellei mies olisi käskenyt irtisanoutumaan sieltä. Se ei olisi onnistunut ilman miehen tukea ja rahoja.

Vierailija
18/20 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen työssäkäyvä mies osaa ottaa rennosti joka päivä, tekee kotitöitä ja viettää aikaa lasten kanssa. En halua työtöntä pummia enkä jatkuvasti töissä olevaa uramiestä.

Vierailija
19/20 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen ja olen sitä mieltä, että räväkkyys ei auta ratkaisemaan konflikteja, vaan ainoastaan pahentaa niitä. Assertiivisuus sen sijaan on hyvä asia, kun osaa osoittaa itsevarmuutta ja ilmaista omia ajatuksia, tunteita ja tarpeita suoraan ja selkeästi, samalla kun kunnioittaa toisten ihmisten oikeuksia ja tunteita. Näiden kahden erona on se, että assertiivinen henkilö pyrkii löytämään kompromissin, kun taas räväkkä haluaa vain riidellä.

Vierailija
20/20 |
18.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen ja olen sitä mieltä, että räväkkyys ei auta ratkaisemaan konflikteja, vaan ainoastaan pahentaa niitä. Assertiivisuus sen sijaan on hyvä asia, kun osaa osoittaa itsevarmuutta ja ilmaista omia ajatuksia, tunteita ja tarpeita suoraan ja selkeästi, samalla kun kunnioittaa toisten ihmisten oikeuksia ja tunteita. Näiden kahden erona on se, että assertiivinen henkilö pyrkii löytämään kompromissin, kun taas räväkkä haluaa vain riidellä.

väärä ketju sori

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi