Mielipiteitä Perhe-lehden artikkelista missä " ronski" gynekologi kertoo miten asiat on!
Lukiko kukaan? Mitä ajatuksia herätti?
Itse olin ajoittain aika tyrmistynyt... On tainnut gynekologi itse unohtaa millaista elämä on pikkulapsiperheessä ;)
Kommentit (4)
Luin lehden, mutta mitään tuollaista juttua ei kyllä osunut silmiini.
Lukijalla nousee karvat pystyyn, ennen kuin edes ajattelee asiaa.
Esim. pariskunta jossa molempien mielestä heillä on liian vähän seksiä, kun jompikumpi lapsista on koko ajan hereillä ( puolivuotias ja kolmevuotias), kun isomman saa nukkumaan herää vauva pariksi tunniksi, lopulta ollaan liian väsyneitä.
Gynekologin neuvo oli menkää kahdestaan kylpylälomalle, niin saatte rakastella ja levätä rauhassa.
Gynekologi vastaa yhteensä kuuteen kysymykseen.
Minäkään en tykännyt artikkelin tyylistä, oli semmoinen pikkurivo välillä. Mutta aihe on kyllä tärkeä.
Alkoi kiinnostaa?