Onko mitään tilannetta jossa saa olla katkera?
Tottakai katkeruus on negatiivinen piirre ihmisessä, mutta niin on moni muukin. Miksi juuri katkeruutta pidetään niin kamalan pahana? On vaan inhimillistä jos elämä potkii pahasti päähän, että ihminen katkeroituu. Eri asia on sitten tietenkin miten sen tunteen kanssa elää...
Missä tilanteessa saa olla katkera?
Kommentit (2)
Katkeruuteen voi kuitenkin liittyä asiassa rypemistä, mikä ei ole enää tunne vaan toimintaa, ja se vahingoittaa sinua itseäsi, vie sinulta energiaa ja estää sinua toipumasta asiasta.
Kai ihanne olisi että antaisi negatiivisten tunteiden tulla ja sitten mennä kun ne menevät. Ja antaa anteeksi, oman itsensäkin takia. Mikä ei tarkoita sitä että jää tilanteeseen, mikä ei ole itselle hyväksi.
takaisin pinnalle. Katkeroituminen on kurjaa, se että katkeruus tulee osaksi persoonallisuutta ja vaikuttaa kaikkeen elämässä.