Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaas te jotka ymmärrätte paremmin whatsappia, että miten tämä juttu voi mennä näin?

Vierailija
17.08.2024 |

Whatsappissa voi poistaa viestejä ja kun menee poistamaan oman viestinsä, niin siinä lukee poistetaanko kaikilta vai itseltä tai sitten siinä voi lukea poistetaanko itseltä. Ensimmäisessä vaihtoehdossa vastaanottaja ei ole poistanut saamaansa viestiä itseltään ja tokassa vaihtoehdossa vastaanottaja on jo poistanut saamansa viestin itseltään.

No mä laitoin keskiviikkona viestin jonka vastaanottaja kyllä luki, mutta ei vielä poistanut. Eilen aamupäivällä laitoin toisen viestin jota vastaanottaja ei lukenut. Illalla myöhään huomasin, että vastaanottaja on poistanut sen keskiviikkona saamansa viestin, mutta eilen saamansa viesti näkyy edelleen mulle lukemattomana eikä ole sitä poistanut. Siis miten ihmeessä on voinut poistaa aiemman viestin avaamatta ketjua niin, että eilinen viesti kuittaantuisi luetuksi?!?

Onko mut estetty vai? Eilinen viesti näkyy mulla toimitettuna joten tuskin on niin, että viesti ei olisikaan mennyt oikeasti perille.

Ei, en ole mikään häirikkö joten ihan turha tulla sellaista länkyttämään. Kaksi lyhyttä viestiä olen laittanut ja kysynyt tapaamista. Nyt olen sydän särkyneenä. Ei, en laita enää viestiä. Asia tuli selväksi, mua ei haluta enää nähdä.

Kommentit (182)

Vierailija
41/182 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hän ei ole vielä jaksanut lukea sitä uutta viestiä. Laitoit viestin vasta eilen aamulla ja nyt olet tuommoinen hätähousu vasauksen kanssa? 

Et sitten ymmärtänyt mitä kirjoitin aloituksessa.

ap

Et voi poistaa lähettämääsi viestiä miten ksuan tahansa. Poisto onnistuu vain pari minsaa lähettämisen jälkeen. 

Olet ymmärtänyt apin toiminnan perusteellisesti väärin.

Täten nimeän sinut whatsapp-hulluksi.

Mulla näkyy useita päiviä, että voi poistaa viestin kaikilta. Ei ole mun ongelma jos ette usko mua. Taattua palstaa, että paskaa vain saa niskaansa eikä apua. Mulla on muutenkin kamala olo ja te vain vittuilette.

ap

Vi tun idi ootti. Mä kysyin tapaamista kahdella lyhyellä viestillä!!!! Mitä hel vetin harkitsematonta tuossa oli????

ap

Vierailija
42/182 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ottamatta kantaa WA:n ominaisuuksiin tai mitä näkyy, mitä ei, ap:n ulosanti antaa kyllä vaikutelman ihmisestä, jonka viestit on ihan hyvä poistaa näkyvistä.

Siinä taas yksi saa tanan tyh mä ihminen. Mä en todellakaan ole kirjoittanut tuolle ihmiselle mitään asiatonta. Teille kirjoitan koska olette vit tumaisia pas kapäitä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/182 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että ap on "kolmas pyörä". 

Vierailija
44/182 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP kuulostaa just sellaiselta stalkkeroivalta kaverilta, jonka takia osa ihmisistä piilottaa whatsapissa ihan kaikki paikallaolotietonsa ja lukukuittaukset.

"Onko se lukenut ja poistanut mun viestin" NO VITTUJOS EI OLE MONEEN PÄIVÄÄN LUKENUT VIESTIÄSI EIKÄ VASTANNUT NIIN SE EI SITÄ HALUAKAAN LUKEA. Pitääkö vääntää rautalangasta, kun et ymmärrä normaaleja sosiaalisten tilanteiden käytäntöjä? Jos joku ei vastaa, niin hän ei halua tavata.

Toistan. Jos joku ei vastaa, niin hän ei halua tavata sinua.

Missä vi tussa luki, että ei ole lukenut mun viestejä moneen päivään??? Ei yhtään missään. Opettele pas kapää lukemaan ennen kuin alat viisastelemaan. Mä todellakin osaan käyttäytyä enkä ole tuolle ihmiselle raivonnut yhtään mitään. Mulla on niin paska olo ja te vain auotte päätänne niin todellakin vastaan samalla mitalla takaisin!!! Mun ei tarvitse nöyristellä tuollaisten kiusaajien edessä!

ap

Vierailija
45/182 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä voit veikata vaikka kolmea persereikää itsellesi.

ap

Vierailija
46/182 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sä voit veikata vaikka kolmea persereikää itsellesi.

ap

Sä oot kiva ja fiksu. Olisimmepa ystäviä!

Vierailija
47/182 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP kuulostaa just sellaiselta stalkkeroivalta kaverilta, jonka takia osa ihmisistä piilottaa whatsapissa ihan kaikki paikallaolotietonsa ja lukukuittaukset.

"Onko se lukenut ja poistanut mun viestin" NO VITTUJOS EI OLE MONEEN PÄIVÄÄN LUKENUT VIESTIÄSI EIKÄ VASTANNUT NIIN SE EI SITÄ HALUAKAAN LUKEA. Pitääkö vääntää rautalangasta, kun et ymmärrä normaaleja sosiaalisten tilanteiden käytäntöjä? Jos joku ei vastaa, niin hän ei halua tavata.

Vaikka olisi juuri äskettäin sanonut, että haluaa tavata? Ja vaikka oltaisiin oltu kavereita kymmeniä vuosia?

Vierailija
48/182 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajunnut tästä yhtään mitään. 😆🤷

Vierailija
49/182 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin; pystyn tämänpäiväiset ja eiliset viestit poistamaan kaverin kanssa keskustelusta ja ryhmäkeskustelusta, mutta sitä vanhemmat on kaikki "Poista itseltäni". Kaverit on nähneet viestit joita katsoin ja vastanneet niihin.

Eli yli 2 vuorokautta on raja, jonka jälkeen ei voi poistaa enää muilta mutta itseltä voi poistaa.

Ap, et pysty tällä ominaisuudella stalkkaamaan. Se on vaan aikaraja jonka jälkeen et voi viestiä muilta poistaa.

Vierailija
50/182 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka olisi juuri äskettäin sanonut, että haluaa tavata? Ja vaikka oltaisiin oltu kavereita kymmeniä vuosia?

Niin mä olen tuota miestä tapaillut ja on ollut hauskaa. Puhuttu josko alettaisiin seurustella ja puhuttu tulevaisuudesta. Ihan hyvissä merkeissä viestitelty ja sitten ei yhtäkkiä enää vastaa ja viimeisin viesti lukematta. Mitään en ole väärin tehnyt.

ap

Vierailija
51/182 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsoin; pystyn tämänpäiväiset ja eiliset viestit poistamaan kaverin kanssa keskustelusta ja ryhmäkeskustelusta, mutta sitä vanhemmat on kaikki "Poista itseltäni". Kaverit on nähneet viestit joita katsoin ja vastanneet niihin.

Eli yli 2 vuorokautta on raja, jonka jälkeen ei voi poistaa enää muilta mutta itseltä voi poistaa.

Ap, et pysty tällä ominaisuudella stalkkaamaan. Se on vaan aikaraja jonka jälkeen et voi viestiä muilta poistaa.

Mulla näkyy pidempään kuin kaksi päivää. En voi sille mitään.

ap

Vierailija
52/182 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan pysty näkemään wa:ssa, onko joku poistanut minulta saamansa viestin itseltään vai ei.

SItäpaitis viestin voi lukea niin ettei se lähettäjä näe että se on luettu! Varsinkin lyhyet!

Vierailija
53/182 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä hyvällä ystävälläni on niin, että häneltä ei ikinä tule viestin lukukuittausta, vaikka jutellaan whatsapilla kuinka paljon. Kaikki viestit näyttää vaan että on toimitettu mutta sitä lukukuittausta ei ikinä tule, vain ... siinä kohdassa.

Asia ei sen kummemmin kiinnosta, varmaan joku asetus ettei halua että muut näkee onko luettu.

Vierailija
54/182 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP poistattelee ketjusta viestejä jotka ei ole hänen mieleensä, on kumminkin lainannut viestiä ja sitten poistanut sen XD nyt on kyllä melko hormonihuuruissa rakastunut nainen siellä.

Vierailija
55/182 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP poistattelee ketjusta viestejä jotka ei ole hänen mieleensä, on kumminkin lainannut viestiä ja sitten poistanut sen XD nyt on kyllä melko hormonihuuruissa rakastunut nainen siellä.

Olet sairas ihminen kun toisen tuskalle naurat. Olet varmaan itseesi todella tyytyväinen.

ap

Vierailija
56/182 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan soittaa. Jos tyyppi vastaa puhelimeen, niin kai hän silloin jotain sanoo. Puhelimessa harvoin ollaan hiljaa.

Vierailija
57/182 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse en ainakaan pysty näkemään wa:ssa, onko joku poistanut minulta saamansa viestin itseltään vai ei.

No kyllähän sen näkee kun menee poistamaan sen oman viestinsä. Antaa vaihtoehdoksi joko poista kaikilta tai itseltä tai sitten vaihtoehtona on poista itseltä.

ap

Et nyt taida tosiaan tajuta mitään. Voit poistaa viestin vastaanottajalta vain tunnin ajan lähettämisestä. Itseltäsi voit poistaa myöhemminkin, mutta vastaanottajan viesti jää. Siitä et voi päätellä, onko hän poistanut viestin.

Vierailija
58/182 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllähän sen näkee kun menee poistamaan sen oman viestinsä. Antaa vaihtoehdoksi joko poista kaikilta tai itseltä tai sitten vaihtoehtona on poista itseltä.

ap

Et pysty poistamaan kaikilta, jos toinen on jo avannut viestiketjun ja sitä kautta lukenut viestin. Viestin näkee toisinaan myös puhelimen aloitusnäytöltä, mutta silloin se ei kuittaudu luetuksi, koska viestin pituus määrittää näetkö kokonaan vai pitääkö siirtyä ketjuun lukemaan.

Ei ihan näin. Olen nähnyt ryhmäkeskusteluihin tulleita vahinkoviestejä, jotka on kuitenkin kohta poistettu. Ei siis ole näkeminen estänyt poistoa.

Ryhmässä yp voi poistaa viestin niin, ettei enää näy kenellekään.

Vierailija
59/182 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa varmaan soittaa. Jos tyyppi vastaa puhelimeen, niin kai hän silloin jotain sanoo. Puhelimessa harvoin ollaan hiljaa.

En soita. Tuli erittäin selväksi, että mua ei enää haluta tavata. Ei auta kuin nuolla haavansa ja mennä kohti uusia pettymyksiä.

ap

Vierailija
60/182 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainausmerkit ei tällä palstalla toimi, mutta lainaan nyt ap sinua:

&Illalla myöhään huomasin, että vastaanottaja on poistanut sen keskiviikkona saamansa viestin&

Et SINÄ näe mistään, poistaako henkilö viestin jonka SAI SINULTA.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan yhdeksän