Kertokaas te jotka ymmärrätte paremmin whatsappia, että miten tämä juttu voi mennä näin?
Whatsappissa voi poistaa viestejä ja kun menee poistamaan oman viestinsä, niin siinä lukee poistetaanko kaikilta vai itseltä tai sitten siinä voi lukea poistetaanko itseltä. Ensimmäisessä vaihtoehdossa vastaanottaja ei ole poistanut saamaansa viestiä itseltään ja tokassa vaihtoehdossa vastaanottaja on jo poistanut saamansa viestin itseltään.
No mä laitoin keskiviikkona viestin jonka vastaanottaja kyllä luki, mutta ei vielä poistanut. Eilen aamupäivällä laitoin toisen viestin jota vastaanottaja ei lukenut. Illalla myöhään huomasin, että vastaanottaja on poistanut sen keskiviikkona saamansa viestin, mutta eilen saamansa viesti näkyy edelleen mulle lukemattomana eikä ole sitä poistanut. Siis miten ihmeessä on voinut poistaa aiemman viestin avaamatta ketjua niin, että eilinen viesti kuittaantuisi luetuksi?!?
Onko mut estetty vai? Eilinen viesti näkyy mulla toimitettuna joten tuskin on niin, että viesti ei olisikaan mennyt oikeasti perille.
Ei, en ole mikään häirikkö joten ihan turha tulla sellaista länkyttämään. Kaksi lyhyttä viestiä olen laittanut ja kysynyt tapaamista. Nyt olen sydän särkyneenä. Ei, en laita enää viestiä. Asia tuli selväksi, mua ei haluta enää nähdä.
Kommentit (182)
Vierailija kirjoitti:
Soita sille, niin ei tartte miettiä noita viestejä.
En todellakaan enää ota yhteyttä siihen paskapäähän. Tuli selväksi, että ei halua enää tavata mua.
ap
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan pysty näkemään wa:ssa, onko joku poistanut minulta saamansa viestin itseltään vai ei.
Ei näe kukaan muukaan. Ap kuvittelee kun ei osaa lukea ohjeita.
"Jotta Whatsapp viesti voidaan poistaa, niin että eivät tule sitä koskaan näkemään tulee seuraavan ehdon täyttyä: Kukaan ei ole kerennyt lukemaan viestiäsi. Mikäli vastaanottaja tai yksikin persoona ryhmäkeskustelussa kerkeää lukemaan viestisi, niin sitä ei voida enää poistaa keskustelusta muiden näkyvistä."
Ja lukukuittaukset voi panna pois päältä, jolloin ap ei näe, onko luettu vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä on aikaraja minkä aikana voit poistaa omat viestit toiselta. Tietyn ajan jälkeen et voi poistaa niitä, jolloin jäljelle jää vain poista itseltä-vaihtoehto.
Tuo poista itseltä/kaikilta ei kerro sitä onko toinen poistanut viestit omasta puhelimestaan.
No kun tämä toinen poistaa itseltään ne viestit aina. Useita päiviä näkyy niin, että voi poistaa viestinsä kaikilta.
ap
Mistä sitten päättelet että hän poistaa ne viestit itseltään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hän ei ole vielä jaksanut lukea sitä uutta viestiä. Laitoit viestin vasta eilen aamulla ja nyt olet tuommoinen hätähousu vasauksen kanssa?
Et sitten ymmärtänyt mitä kirjoitin aloituksessa.
ap
Et voi poistaa lähettämääsi viestiä miten ksuan tahansa. Poisto onnistuu vain pari minsaa lähettämisen jälkeen.
Olet ymmärtänyt apin toiminnan perusteellisesti väärin.
Täten nimeän sinut whatsapp-hulluksi.
Mulla näkyy useita päiviä, että voi poistaa viestin kaikilta. Ei ole mun ongelma jos ette usko mua. Taattua palstaa, että paskaa vain saa niskaansa eikä apua. Mulla on muutenkin kamala olo ja te vain vittuilette.
ap
Älä lähettele harkitsemattomia viestejä äläkä stalkkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai niitä viestejä yleensä edes poisteta. Miksi niitä tarvitsisi poistaa?
Joskus kyllä olen poistanut itseltäni jonkun keskustelun, jos siinä ei ole ollut mitään tärkeää, mutta harvoin teen niin.
Avokki voi välillä lainata puhelinta.... ; (
Mitä tarkoitat? Minulla ei edes ole avokkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hän ei ole vielä jaksanut lukea sitä uutta viestiä. Laitoit viestin vasta eilen aamulla ja nyt olet tuommoinen hätähousu vasauksen kanssa?
ap
Et voi poistaa lähettämääsi viestiä miten ksuan tahansa. Poisto onnistuu vain pari minsaa lähettämisen jälkeen.
Mulla näkyy useita päiviä, että voi poistaa viestin kaikilta. Ei ole mun ongelma jos ette usko mua. Taattua palstaa, että paskaa vain saa niskaansa eikä apua. Mulla on muutenkin kamala olo ja te vain vittuilette.
ap
Jos poistomahdollisuus näkyy, kukaan ei ole lukenut viestejäsi. Mitä se kertoo sinusta?
Nykyään se taitaa olla yli kaksi päivää minkä aikana viestin voi poistaa. Viestin voi poistaa vaikka vastaanottana olisi nähnyt sen.
Mutta edelleenkään sitä ei näe onko toinen itse poistanut sen viestin. Poista itseltä/kaikilta ei tarkoita että toinen on tai ei ole poistanut viestiä.
Testaappa kaverin kanssa vaikka niin näet miten toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse en ainakaan pysty näkemään wa:ssa, onko joku poistanut minulta saamansa viestin itseltään vai ei.
"Jotta Whatsapp viesti voidaan poistaa, niin että eivät tule sitä koskaan näkemään tulee seuraavan ehdon täyttyä: Kukaan ei ole kerennyt lukemaan viestiäsi. Mikäli vastaanottaja tai yksikin persoona ryhmäkeskustelussa kerkeää lukemaan viestisi, niin sitä ei voida enää poistaa keskustelusta muiden näkyvistä."
Ja lukukuittaukset voi panna pois päältä, jolloin ap ei näe, onko luettu vai ei.
HUOH. Mulla lukee useita päiviä, että poista kaikilta. En voi mitään sille, että te peepäät ette tätä usko. Haistakaa paska kaikki. Toivottavasti olette taas itseenne tyytyväisiä kun saitte surullisen ihmisen entistä surullisemmaksi. Olette te hienoja ihmisiä. Mitään apua ei teiltä koskaan saa koska teidän elämäntehtävä on pilkata muita täällä.
ap
Ei kai noi vaihtoehdot: poista kaikilta/itseltä mitenkään liity siihen, mitä vastaanottaja on tehnyt? Olen aika varma, että poista kaikilta -vaihtoehto näkyisi sinulla, vaikka vastaanottaja olisikin poistanut viestisi. Sinä et voi käsittääkseni missään tapauksessa saada tietoosi onko vastaanottaja poistanut viestisi vai ei. Itse en juuri koskaan viestejä poistele, niin en oikein lähtökohtaisestikaan ymmärrä ap:n ongelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUOH. Mulla lukee useita päiviä, että poista kaikilta. En voi mitään sille, että te peepäät ette tätä usko. Haistakaa paska kaikki. Toivottavasti olette taas itseenne tyytyväisiä kun sai
Aika asiallisia vastauksia tullut kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän sen näkee kun menee poistamaan sen oman viestinsä. Antaa vaihtoehdoksi joko poista kaikilta tai itseltä tai sitten vaihtoehtona on poista itseltä.
ap
Et pysty poistamaan kaikilta, jos toinen on jo avannut viestiketjun ja sitä kautta lukenut viestin. Viestin näkee toisinaan myös puhelimen aloitusnäytöltä, mutta silloin se ei kuittaudu luetuksi, koska viestin pituus määrittää näetkö kokonaan vai pitääkö siirtyä ketjuun lukemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai noi vaihtoehdot: poista kaikilta/itseltä mitenkään liity siihen, mitä vastaanottaja on tehnyt? Olen aika varma, että poista kaikilta -vaihtoehto näkyisi sinulla, vaikka vastaanottaja olisikin poistanut viestisi. Sinä et voi käsittääkseni missään tapauksessa saada tietoosi onko vastaanottaja poistanut viestisi vai ei. Itse en juuri koskaan viestejä poistele, niin en oikein lähtökohtaisestikaan ymmärrä ap:n ongelmaa.
Mistä ratakiskosta tämä pitää vääntää???? Kun siellä on eri vaihtoehdot eri tilanteissa!!!! Vit tu te olette tyhmiä!!!!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllähän sen näkee kun menee poistamaan sen oman viestinsä. Antaa vaihtoehdoksi joko poista kaikilta tai itseltä tai sitten vaihtoehtona on poista itseltä.
ap
Et pysty poistamaan kaikilta, jos toinen on jo avannut viestiketjun ja sitä kautta lukenut viestin. Viestin näkee toisinaan myös puhelimen aloitusnäytöltä, mutta silloin se ei kuittaudu luetuksi, koska viestin pituus määrittää näetkö kokonaan vai pitääkö siirtyä ketjuun lukemaan.
No kyllä tasan tarkkaan antaa vaihtoehdoksi poistamisen kaikilta vaikka toinen olisi viestin lukenut!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HUOH. Mulla lukee useita päiviä, että poista kaikilta. En voi mitään sille, että te peepäät ette tätä usko. Haistakaa paska kaikki. Toiv
Paskat ole. Syytetään valehtelijaksi, stalkkeriksi ja ties miksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei ihan näin. Olen nähnyt ryhmäkeskusteluihin tulleita vahinkoviestejä, jotka on kuitenkin kohta poistettu. Ei siis ole näkeminen estänyt poistoa.
Voisko olla, että on poistanut tuon toisen viestin airplane mode tilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
ap
Mitä tämä kertoo susta, että luulet tietäväsi miten asia on? Ei toimi wa noin joten pääsi kiinni.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Ei ihan näin. Olen nähnyt ryhmäkeskusteluihin tulleita vahinkoviestejä, jotka on kuitenkin kohta poistettu. Ei siis ole näkeminen estänyt poistoa.
No juuri tämä! Olen mäkin nähnyt ryhmissä viestejä jotka sitten poistettu kaikilta.
ap
Ottamatta kantaa WA:n ominaisuuksiin tai mitä näkyy, mitä ei, ap:n ulosanti antaa kyllä vaikutelman ihmisestä, jonka viestit on ihan hyvä poistaa näkyvistä.
Avokki voi välillä lainata puhelinta.... ; (