Miten antibioottiliuosta on tarkoitus annostella päänahkaan?
Sain pienen ruiskun mut hankala silläkin joka puolelle. Ja sitä liuosta on vaan tietty määrä jonka pitäisi riittää kuukaudeksi..
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Mä oon luottanu ruiskulla ympäri päätä pieniä määriä ja ennen kuivumista hieronu sormilla sen sinne ympäriinsä
Tuntuu että se ehtii imeytyä jonnekin ennenkuin saa hierottua. No jospa siitä hyötyä silti.
Jakaus kerrallaan päänahkaan. Vie aikaa mutta paras keino.
Vierailija kirjoitti:
Vie aikaa ja liuos ei riitä plus noin sitä yliannostelee sinne, ei hyvä. Kyllä se siellä hieromalla sormet hiusten väleissä levittyy tarpeeks joka paikkaan ja vaikuttaa vähän myös ympärilleen jos johonkin ei paljoa osukaan.
Sun ehdotus toimii esim täishampoolle, mut ei antibiootille, jota käytetään paljon pienempi määrä.
Vierailija kirjoitti:
Eikö sitä voi käsin levittää?
Käsin on hankala saada sitä päänahkaan asti, varsinkin jos on paksut hiukset. Silloin se levittyy lähinnä hiuksille eikä auta ongelmaan.
Sormenpäillä? Määrätty annos kuppiin tms ja siellä dippailee sormenpäitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vie aikaa ja liuos ei riitä plus noin sitä yliannostelee sinne, ei hyvä. Kyllä se siellä hieromalla sormet hiusten väleissä levittyy tarpeeks joka paikkaan ja vaikuttaa vähän myös ympärilleen jos johonkin ei paljoa osukaan.
Sun ehdotus toimii esim täishampoolle, mut ei antibiootille, jota käytetään paljon pienempi määrä.
No kukin tavallaan. Näin minä tein. Sormella levittelin toki liuosta jakauksen alueelle. Hyvin riitti liuos sen ajan mitä pitikin.
Mulla on paha follikuliitti ja ihan koko päänahan alueella. Määrättiin eka tää ja jos ei auta, sisäisesti antibiootti.
Mä oon luottanu ruiskulla ympäri päätä pieniä määriä ja ennen kuivumista hieronu sormilla sen sinne ympäriinsä