Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Trump valehtelee niin paljon, että faktantarkastajilla on vaikea pysyä mukana

Vierailija
16.08.2024 |

Trump: Mhanmuuttajat vieneet "reilusti yli sata prosenttia" uusista työpaikoista.

- Itse asiassa olen kuullut, että reilusti enemmän. Itse asiassa lukema on yli sata prosenttia, lukema on paljon korkeampi kuin se, mutta hallitus ei ole hoksannut sitä vielä, Trump sanoi.

Valhe, tässä totuus : Väite työpaikkojen jakaumasta on paitsi valheellinen, myös matemaattisesti mahdoton.

Kesäkuussa 2024 mhanmuuttajien osuus kaikista Yhdysvaltain työllisistä oli maan työvoimatilastojen mukaan 19 prosenttia eli reilut 32 miljoonaa kaikkiaan 169 miljoonasta työllisestä.

Muita viimeaikaisia valheita Harrisin yleisö on luotu tekoälyllä, Usan väkivaltarikollisuus on nousussa, vaikka se on laskussa, alhaisempi kuin Trumpin presidenttikaudella jne. Valheita tulee solkenaan, niitä oli esimerkiksi Muskin X haastattelussa yli 20. Trump on patologinen valehtelija.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta nyt faktantarkastajatkin tarkastaa faktoja melko laveasti ja vääristellen mitä oikeasti sanottiin.

Vierailija
2/5 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trumppa haluaa tehdä valheidentuottoennätyksen. Sen kisan varmasti voittaa vaikka kaikki muut häviääkin.

Vierailija
4/5 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisaalta nyt faktantarkastajatkin tarkastaa faktoja melko laveasti ja vääristellen mitä oikeasti sanottiin.

Tuo viimeisin valhe on matemaattisesti mahdoton. Mutta sekään ei estä Trump fanaattikoja uskomasta sitä.

Vierailija
5/5 |
16.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Trumppa haluaa tehdä valheidentuottoennätyksen. Sen kisan varmasti voittaa vaikka kaikki muut häviääkin.

Hän käytännössä valehtelee melkein joka lauseessa, mikään ei ole totta mitä tulee hänen suustaan.