Näin tänään kaupassa ihanan miehen
Mies oli sama kuin vuosia varmaan 6 vuotta sitten näin häntä salilla ja hän käveli minun perässä ja minä pelkuri lähdin salilta pois. Nyt vaan hymyiltiin toisillemme.
Hän meni autolleen, voi pah en tajunnut ottaa rekisterinumeroa ylös. Olisin nimen saanut ja instassa olis voinut vaklata.
Olen siis 45v+. Eli tämä on ihan järkkyä kun mies on niin kiinnostava mutta en saa sanottua mitään. Nyt olen taas aloittanut käydä samalla salilla kun hän kävi. Käyn vaan uimassa.
Antakaa vinkkejä miten voisin saada tietoa tästä miehestä? En kehtaa alueeni puskaradioon kuitenkaan laittaa viestiä.
En saanut katsottua onko miehellä sormusta...
Voiettä kun kuumottaa.
Kommentit (9)
Sormuksen puute ei välttämättä kerro varaustilanteesta mitään.
Mikä hänestä teki ihanan. En ihan ymmärrä, kuulostat hieman pelottavalta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies vai nainen?
Mitä väliä sillä on?
Jäitä hattuun ystävä. Ei kannata olla kenestäkään liian kiinnostunut jos ei tunne yhtään. Pahimmassa tapauksessa vaaleanpunaisten linssien läpi jää monta vaaranmerkkiä huomaamatta. Jatka oman elämän elämistä ja jos se sikseen on, niin tapaatte uudelleen sattumalta. Ketään ei kannata lähteä metsästämään. Etenkään naisena en sellaiseen lähtisi. Sen ig:n tietäminen ei auttaisi sua mitenkään.
Minä olen kiltti ja hiljainen nainen, jos tässä vaikutin jotenkin pelottavalta..
Mies on täydellinen tavismies. Pieni isimaha. Pitkä ja näyttää tavalliselta rauhalliselta tolkunmieheltä. Ihan varmasti hän on varattu.
Ajaa farmari-volvolla.
Kaikki perheenisät täällä kylällä on varattu.
Ap
Ok