Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laastarisuhteilu! Onko se koskaan toiminut kellään oikeasti?

Vierailija
16.08.2024 |

Olen aiemmin ollut sitä mieltä, että entiset suhteet ja suhteiden loppumiset käsitellään itsekseen, ja sitten vasta kun niistä ollaan päästy yli, voidaan aloittaa deittailu.

Moni kuitenkin neuvoo, että paras keino päästä eksästä yli on alkaa deittailla, tai vielä parempaa: paneskella jotain toista. Jotkut Ihmiset myös säntäilee suhteesta toiseen, koskaan pysähtymättä.

Testailin tätä laastarisuhdehommaa nyt kesällä ja eihän se yhtään mitään auttanut, tuli vaan ehkä entistä surkeampi ja säälittävämpi olo. Ei se että on ollut ihastunut, tai rakastunut johonkin katoa sillä, että panee jotain toista, jos ne tunteet on olleet aitoja ja syviä.

Mitä mieltä täällä ollaan laastarisuhteista? Toimiiko ne? 

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eron jälkeen ex:än kanssa molemmat mentiin nopeaan uusiin suhteisiin. Hänellä on on on/off-meininki saman tyypin kanssa, minulla sitoutuneempi parin vuoden rakkaussuhde. En pystyisi sanomaan, että kumpikaan enemmän oikein tai väärin tai kummankaan olisi pitänyt viettää yksinäistä elämää. Mutta me mietittiin eroa pari vuotta pariterapiassakin, niin ehkä siinä tuli kaikki eroon liittyvä käsiteltyä yhdessä sen liiton aikana. Ei ole pakko hoitaa näitä asioita huonosti, ihmiset.

Vierailija
22/23 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen ollut kohta 15 vuotta naimisissa mun laastarin kanssa, eli toimii ne toisinaan :) 

37 vuotta laastarin kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
17.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viimeistä edellinen laastarisuhteeksi tarkoitettu suhde kesti 10 vuotta, sen jälkeinenkin jo seitsemän vuotta ja still going strong.

Jämähdät laastareihin, koska et kykene olemaan yksin.

Läheisriippuvainen on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yhdeksän