Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
19521/29013 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On muuten poliiseilla taukotuvassa tänään hauskaa. Hyvä, että Helena tuo piristystä päivään. Semmonen hyvän mielen lähettiläs. 😋

Nooh, hiljainen arkikeskiviikko oli aikaa ajella vitsillä Kakskerrassa, että saa sitten nauraa. Samalla Helena tunnusti tosin muutamat rikokse, muun muassa murtautumisen, että sikäli ei ollut ihan turha reissu.

Ja vielä itse kuvasi ja julkaisi kaikkien nähtäville tämän tunnustuksensa :D 

Vierailija
19522/29013 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi helvata! 

Poliisit ovat Kakskerrassa. Ilmeisesti talkkari on neljäntenä videolla Mikon vieressä.

Ihanat virkapukuiset ja komea Mikko!

Mutta ihan oikeasti kertoo tuhansille seuraajilleen missä Mikko ja lapset asuu. Olen järkyttynyt tuosta tyhmyydestä. Ihan noin alas en uskonut tuon idiootin vajoavan. Tuolla tavalla kyllä asettaa lapset mahdolliseen vaaraan. Jos tuosta ei tule seurauksia, niin ihmettelen.

Siis tästä sen taas huomaa miten yksinkertainen tuo ihminen voi olla. Miten hän saattaa kertoa kaikille missä hänen lapset ovat kirjoillaan, luoja!

Löysin Mikon talon ja tarkan osoitteen saman tien Turusta Google mapsilla nyt kun Hellu paljasti kaupunginosan.

Nyt lasun pitää suositella yksinhuoltajuutta!! Ehdottomasti!! Äiti tekee rikoksia lasten kanssa ja vaarantaa yksityisyyden ja turvallisuuden viikottain. Ei ansaitse yhteishuoltajuutta tämä mamma enää. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
19523/29013 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkokin jo sanoi, että on vain hyvä asia, että Helena kuvaa toimintansa ja ihmiset näkee. Luulen että nuo videot tallennetaan todistusaineistoksi käräjille. 

Vierailija
19524/29013 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi helvata! 

Poliisit ovat Kakskerrassa. Ilmeisesti talkkari on neljäntenä videolla Mikon vieressä.

Mutta ihan oikeasti kertoo tuhansille seuraajilleen missä Mikko ja lapset asuu. Olen järkyttynyt tuosta tyhmyydestä. Ihan noin alas en uskonut tuon idiootin vajoavan. Tuolla tavalla kyllä asettaa lapset mahdolliseen vaaraan. Jos tuosta ei tule seurauksia, niin ihmettelen.

Siis tästä sen taas huomaa miten yksinkertainen tuo ihminen voi olla. Miten hän saattaa kertoa kaikille missä hänen lapset ovat kirjoillaan, luoja!

Löysin Mikon talon ja tarkan osoitteen saman tien Turusta Google mapsilla nyt kun Hellu paljasti kaupunginosan.

On kummallista, jos Mikko ei ole hakenut yksinhuoltajuutta ja lähestymiskieltoa. Muuten alkaa olla paikallaan, että lapset sijoitetaan jonnekin kodin ulkopuolelle. Tämä niin kutsuttu äiti Helena aiheuttaa nyt sen verran tuhoa, että lasun on puututtava!

Vierailija
19525/29013 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi helvata! 

Mulla meni 2 minuuttia etsimiseen.

Just tämä. "Lasten yksityisyys, niinku mitä sekin tarkoittaa"

Vierailija
19526/29013 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykkoosit taas tulilla ex rouvalla. Ihan viihteellistä, ei vaan itse taida tajuta, että ihmiset vain katsovat hänen ig juttuja silmät pyöreänä ja tuntevat myötähäpeää.

Kerta kerralta pitää olla myös kiinnostavampi juttu, sillä minä en jaksa katsoa muutoin kuin jos on joku sivuosan esittäjä mukana. 

Vierailija
19527/29013 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Minulle on jäänyt toisen P-Amerikan ammattilaisliigassa pelaavan haastattelusta käsitys, että isä voi nukkua eri huoneessa, jottei urheileminen ja suoritukset kärsi yöheräilystä vauvan kanssa. En tietysti tiedä, miten Koivuilla, mutta eiköhän tuossa ammatissa ole oleellista nukkua yöt mahdollisimman hyvin eikä saapua treeneihin ja otteluihin silmät harottaen."

Ainakin silloin on huipulla urheilevan hyvä nukkua eri huoneessa, kun vauva heräilee pitkin yötä syömään vähän väliä. Puolivaloilla ei huipulla pärjää.

Äkikseltään vaikea kuvitella NHL-staran syöttävän itse vauvaa öisin.

Vierailija
19528/29013 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei luoja. Mikko riehunut kännissä täällä. Näin H selittää aivan pokkana poliiseille. 

Mä just kuuntelin. Ajattelin aiemmin voiko enempää nolata itseään. Näemmä voi.

Kuvaa poliiseja. Kertoo Mikon ja lasten asuinpaikan. Kertoo jussin ajan tarinoita poliiseille. Kiukuttelee minkä pystyy. 

Ja poliisi vain kysyy, että onko sulle ok, et nämä miehet tekevät työnsä? Muu heitä ei kiinnostanut.

Helena show taas päällä.

Mikko siihen väliin kommentoi pari kertaa. Sanoi että lapset ei oo nyt täällä. Hellu pari kertaa sanoi, että saanko mä nyt puhua.

Opetteleeko se aamulla nuo vuorosanat. Siinähän se poliisejakin viihdytti kertomalla kuinka hän voi vaikka kulkea alasti jne.

Tuo sama mantra pyöri niillä monilla videoilla.

Vttu se on sekasin.

Vierailija
19529/29013 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei jumala*ta mitkä pasaa Helenalta taas jälleen. Tuo poliisin kanssa käyty keskustelukin!

Mikä myötähäpeä. Hävetti kuunnellaHelenan juttuja. Jos alasti niin 3 miestä. Voi olla, että sinne menee useampi mies kattelemaan nyt. Riko Helena vain ikkunoita ja portteja ja kiellä vartijaa tulemasta!!! 

Vierailija
19530/29013 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena sanoi videolla, että huomenna tulee päätös Mikon hakemuksiin. 

Tarkoittaakohan se lasten matkustuslupaa ja Kakskerran allekirjoitusta? 

Toivotaan Mikon perheelle ihanaa matkaa Minnesotaan. Matkalta on mukava palata Kakskerran huvilalle, kun lokin pesä on hävitetty...

Ymmärsin siitä tajunnan virrasta, että ainakin lasten matkustuslupaan on tulossa huomenna päätös. Ja että Mikko haluaisi hakea lapsille Suomen passeja, mutta Helena ei tähän suostu, koska heillä on jenkkipassitkin, ja häntä pelottaa mitä Mikko aikoo uusien passien kautta juonitella. En ihan ymmärrä, mikä tässä on pelottavaa? 

Hellu kertoi myös, että kun Mikko saa lapset juhliin jenkkeihin, hänet laitetaan samaan aikaan vankilaan.

Vierailija
19531/29013 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tuohon kulttuuriin Virossa kuulu, että mitään ei kovin huolleta, antaa vain olla ja vaikka ei toimisi, niin sopeudutaan. Siis sen sijaan, että korjattaisiin tai huollettaisiin. Sikäli ymmärrän, että hän ei osaa atvostaa sitä, että paikkoja huolletaan.

Vierailija
19532/29013 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena laittoi tekstiä kotirauhan rikkomisesta.

Kotirauhan rikkomisesta säädetään rikoslain 24 luvun 1 :ssä. Pykälän mukaan kotirauhan rikkomiseen syyllistyy se, joka oikeudettomasti 1) tunkeutuu taikka menee salaa tai toista harhauttaen kotirauhan suojaamaan paikkaan taikka kätkeytyy tai jää sellaiseen paikkaan tai 2) rikkoo toisen kotirauhaa metelöimällä, heittämällä esineitä tai muulla vastaavalla tavalla. Henkilö voidaan tuomita kotirauhan rikkomisesta sakkoon tai vankeuteen enintään kuudeksi kuukaudeksi.

Helena itse rikkoo kotirauhaa jatkuvasti. Toivottavasti saa kunnon rangaistuksen...

Vierailija
19533/29013 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ennen lasua tehnyt mutta nyt teen.

Vierailija
19534/29013 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin. Ei tule suostumaan, että lapset lähtevät isänsä häihin viikoksi. Tuohan jo tiedettiin. 

Vierailija
19535/29013 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Minulle on jäänyt toisen P-Amerikan ammattilaisliigassa pelaavan haastattelusta käsitys, että isä voi nukkua eri huoneessa, jottei urheileminen ja suoritukset kärsi yöheräilystä vauvan kanssa. En tietysti tiedä, miten Koivuilla, mutta eiköhän tuossa ammatissa ole oleellista nukkua yöt mahdollisimman hyvin eikä saapua treeneihin ja otteluihin silmät harottaen."

Ainakin silloin on huipulla urheilevan hyvä nukkua eri huoneessa, kun vauva heräilee pitkin yötä syömään vähän väliä. Puolivaloilla ei huipulla pärjää.

Mikko ainakin teki aamupuuron lapsille, kun oli tauko. 

Vierailija
19536/29013 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena sanoi videolla, että huomenna tulee päätös Mikon hakemuksiin. 

Tarkoittaakohan se lasten matkustuslupaa ja Kakskerran allekirjoitusta? 

Toivotaan Mikon perheelle ihanaa matkaa Minnesotaan. Matkalta on mukava palata Kakskerran huvilalle, kun lokin pesä on hävitetty...

Ymmärsin siitä tajunnan virrasta, että ainakin lasten matkustuslupaan on tulossa huomenna päätös. Ja että Mikko haluaisi hakea lapsille Suomen passeja, mutta Helena ei tähän suostu, koska heillä on jenkkipassitkin, ja häntä pelottaa mitä Mikko aikoo uusien passien kautta juonitella. En ihan ymmärrä, mikä tässä on pelottavaa? 

Hellu kertoi myös, että kun Mikko saa lapset juhliin jenkkeihin, hänet laitetaan samaan aikaan vankilaan.

Tarkoittanee sitä, että on matkaamassa samaan suuntaan, ehkä peräti kuokkavieraaksi?

Vierailija
19537/29013 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juhannuksesta asti epäillyt, että eräs osapuoli ei elä aivan tässä todellisuudessa. Nyt alan olla varma asiasta. Eikö tuolle oikeasti kukaan voi tehdä mitään?

Vierailija
19538/29013 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi taas tätä touhua käsittää. Miksi tämä ihminen ei hommaa omaa asuntoa tai jos on pakko roikkua exän huvilalla sillä välin kun omistusoikeuden kirjaaminen on kesken, niin miksei voi olla asiallisesti ja riehumatta? 

Taitaa olla jo loppu tällekin lähellä kun ylilyönnit vaan pahenee. Kiva viikonloppu lasten kanssa Virossa ja nyt taas sitten hulluuden kierrokset nousee.

Vierailija
19539/29013 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

NHL - stara on ihan tavallinen isä, jos työtilanne sen mahdollistaa niin varmasti syöttävät vauvojaan öisin. Missä todellisuudessa sinä elät, ite oon nähnyt kyllä näitä staroja jonkun verran. Toki jos on kausi tiukimmillaan päällä niin silloin ei pysty öisin heräilemään. Koivuilla oli yöhoitajia.

Vierailija
19540/29013 |
18.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei jumala*ta mitkä pasaa Helenalta taas jälleen. Tuo poliisin kanssa käyty keskustelukin!

Mikä myötähäpeä. Hävetti kuunnellaHelenan juttuja. Jos alasti niin 3 miestä. Voi olla, että sinne menee useampi mies kattelemaan nyt. Riko Helena vain ikkunoita ja portteja ja kiellä vartijaa tulemasta!!! 

Kommentoin jo viikko tai kaksi sitten, että tässä käy kuin vanhassa sadussa. Kun riittävän kauan huutaa sutta, kukaan ei enää usko, kun huutaa että susi tulee. Helena kieltää kaikkia, myös vartijoita, tulemasta "omalle" tontilleen, soittelee jatkuvasti häkeen ja poliisien pitää tulla paikalle selvittämään näin typerää asiaa, kuin että voiko talonmies tehdä talon omistajan tilaaman kattojen siivouksen. Sitten kun tuolle tontille tulee iltahämärissä muita miehiä, kuin näitä talkkareita ym. katselemaan ikkunan takaa alastonta Helenaa, kuka enää uskoo? Ajatellaan vain, että taas tuo häirikkö soittelee, kuitataan tehtävä valmiiksi. 

Ketju on lukittu.