Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Helena haluaa lounaalle Mikon kanssa. Saadaanko kohta kuulla, miten Mikko ei vastaa Helenan lounaskutsuihin? Että Helena haluaisi vain kaikessa rauhassa ihan vaikka lounaan äärellä jutella lasten asioista. Mutta Mikko ei vastaa mitään. Että siis näin pikkumainen on Mikko. Helena on tässä ollut koko ajan vain rauhan ja rakentavan yhteistyön asialla, mutta Mikko tekee kiusaa.
Tästäkö lähtee nyt narratiivin muokkaus? Juristit sanoneet Helenalle, että tuomio on todennäköinen, mutta julkisuudessa on pysyttävä. Pakko kertoa kaikille kaikki asiat, mutta vihapuheelle tulee kohta stoppi ja nyt sitten on keksittävä joku muu syy paapattaa asioita. Ja nyt tuli mieleen, että hänhän voisi olla tällainen tosi lempeä ja avarakatseinen terapeutinomainen henkilö. Jolle kuka tahansa voisi lähettää kysymyksiä ja kommentteja ja Helena sitten autoillessaan vastailee Kuuman Linjansa kysymyksiin. Itse toivoisin Insta-liveä. Seiska voisi sponsoroida. Ehkä siinä n
Mikko nyt ei uskalla mennä lounaalle Hellun kanssa ellei puoli ravintolaa olisi varattu todistajille. Hellu alkaisi väittää, että "my husband" haluaa hänet takaisin.
Kyllä tapaamiset Hellun kanssa pitää järjestää valvotuissa olosuhteissa ja kuvaamiskiellolla.
Kiitos. Tässä oli asiaa
Niinhän siinä usein käy, että heikoille jäille mennessä rohkeus kasvaa askel askeleelta, kun jää ei petä. Hetken päästä on itsevarmuus vienyt niin pitkälle, ettei rantaan enää pääse, jää pettää vaikka yrität kuinka rämpiä ja lopulta virta ottaa ja vie mennessään.
Elämänkoulu.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan pystynyt tänään katsomaan tota showta. Kertokaa, jos on tullut esille muuta kuin Mikon ja Natalien solvaamista? Eli asiaa viisumista, firmasta, asunnosta tai mainitsiko joku lounastoiveen My husbandin kanssa?
Ei mitään uutta.
Vain Natalien solvaamista, kuinka Hellu ei voi koskaan kunnioittaa Natalieta, kuinka Natalie ei tottele Hellua kun Hellu käskee Natalien olla tulematta kotiinsa eli Kakskertaan.
Hellu epäili myös että Natalie on Mikon alistama koska Natalie ei vastaa Hellun viesteihin.
Vierailija kirjoitti:
"Mutta kun sopimukaessa lukee 500k:n asunto..."
Pakko oikaista. Avioehtorahasta vähennettiin:
300k, jonka Helena laittoi bisnekseen
127k pankkisiirtoja Mikolta Helenalle
350k amex laskuja ajalta 02/20-07/22
180k kuukausirahaa 15k per kk ajalta 08/22-07/23. Tätä oikeus halusi amecmx laskujen sijaan.
90k asumismenoista Helenan puolikas 3,5vuoden ajalta
Lisäksi noiden vähennyksien päälle laskettiin hyvitystä liki 100k lasten kuluista
Eli pyöreästi 950k vähennettiin
Siinä voi miettiä minne amex 350k + 180k kk rahaa hukkui 3,5 vuoden aikana, kun sillä piti vain ruuat, vaatteet, bensat jne ostaa. Ruoatkin lapsille vain puolet kuukaudesta. Ihan elämiseen kuulemma mennyt 530k reilun 3 vuoden aikana!!
Kallis ylläpidettävä ja ilmiselvästi taloudellista väkivaltaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenassa on ihan selvästi poliitiikon ainesta! Puhuu paljon sanomatta mitään.
Niinku, minä, niinku, mun, niinku, minä, niinku. Taustaäänesnä purukumin mässytys.
Uskaltaako enää noita katsella. Tarttuu vielä se niinku-hokema.
Älä Hellu jauha purkkaa puhuessa. Näyttää ja kuulostaa ikävältä.
Ja mee töihin.
Itse eilen selitin, että näi ja näi. Hetki hiljaisuutta ja koko porukka repesi. :D
Tänään on muuten Helenan syntymäpäivä. Lähteekö FinnishLätinän, kampaajaköörin ja lasten kanssa baariin?
Onko Pilleri-Pertsa tilannut peräkammaristaan Helenalle toimitettavaksi kukkapuskan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan pystynyt tänään katsomaan tota showta. Kertokaa, jos on tullut esille muuta kuin Mikon ja Natalien solvaamista? Eli asiaa viisumista, firmasta, asunnosta tai mainitsiko joku lounastoiveen My husbandin kanssa?
Ei mitään uutta.
Vain Natalien solvaamista, kuinka Hellu ei voi koskaan kunnioittaa Natalieta, kuinka Natalie ei tottele Hellua kun Hellu käskee Natalien olla tulematta kotiinsa eli Kakskertaan.
Hellu epäili myös että Natalie on Mikon alistama koska Natalie ei vastaa Hellun viesteihin.
Voi apua. Onko se alkanut N myös pommittamaan. Sairasta menoa. Mitähän asiaa sillä on, ja kehtaa sen vielä kertoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään uutta.
Todella järkevää Natalielta olla vastaamatta Helenan viesteihin. Kuinkahan monta viestiä ja puhelua keskimäärin päivässä Mikko ja Natalie tältä exltä saa?
Olen sanonut ennenkin ja sanon taas, että olisi korkea aika hakea Helenalle lähestymiskieltoa, erosta kuitenkin tulee kohta viisi vuotta. Olisi korkea aika Mikon ja puolisonsa saada elämä takaisin.
Yhdeksän videota heti ammulla, että pian vastailee kysymyksiin! Yhdeksän turhaa videota.
24 videota kuvattu autossa matkalla käräjäoikeuteen(?). 24 videota Natalien haukkumista ja Mikon perheen yksityisasioita kertoen.
Vuoden turhake Riippa Koivu. Vuoden tulokas Natalie Koivu!
Siis lounaallako tuo sotku selvitettäisiin? Maa, asunto, koulut, tapaamisvuorot ja muut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään uutta.
EI OO TOTTA! On se kumma, ettei Natalie vastaa Helenan viesteihin
Nyt mä v-tu repesin :D
Jokohan kohta eristetty yksiö odottaa. Kesken tiedotustilaisuuden noutajat saapuu. 🙏
Vierailija kirjoitti:
Tänään on muuten Helenan syntymäpäivä. Lähteekö FinnishLätinän, kampaajaköörin ja lasten kanssa baariin?
Onko Pilleri-Pertsa tilannut peräkammaristaan Helenalle toimitettavaksi kukkapuskan?
Helena on syntynyt 9.5. ei 5.9.
Toivottavasti Nattie otta Mikon sukunimen.
"Tänään on muuten Helenan syntymäpäivä. Lähteekö FinnishLätinän, kampaajaköörin ja lasten kanssa baariin?
Onko Pilleri-Pertsa tilannut peräkammaristaan Helenalle toimitettavaksi kukkapuskan?"
Taas syntymäpäivä? Toukokuussa juuri täytti 38 vuotta. Täyttääkö Helena tänään 39?
Vierailija kirjoitti:
Hellullahan oli toukokuussa synttärit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mitään uutta.
Todella järkevää Natalielta olla vastaamatta Helenan viesteihin. Kuinkahan monta viestiä ja puhelua keskimäärin päivässä Mikko ja Natalie tältä exltä saa?
Olen sanonut ennenkin ja sanon taas, että olisi korkea aika hakea Helenalle lähestymiskieltoa, erosta kuitenkin tulee k
Ehdottomasti lähestymiskielto, jos kerran uutta puolisoa pommittaa viestein. Hänelle ei pitäisi kaiken tuon kuran heittämisen jälkeen olla mitään sellaista asiaa, että tarvitsee vastata.
Miten tällainen julkinen solvaaminen ja haukkuminen saa vaan jatkua ja jatkua ja jatkua. Miten tuota sometiliä ei saada suljettua, en tajua. Voisiko mun ex alkaa solvata mua samalla tavalla ja sitä ei saataisi loppumaan. En ymmärrä. Uskoni Suomeen minkäänlaisena oikeusvaltiona on ihan kadoksissa kun tätä tapausta seuraa.
Mua ei kiinnosta Helena, Mikko, Turku eikä jääkiekko pätkääkään, haluan vaan nähdä miten kauan tälläinen VOI jatkua. Se on mun nähdäkseni saanut jatkua jo aivan liian kauan. Mun mielenterveys olisi jo mennyttä jos tollasen maalittamisen kohteeksi itse joutuisin.
Vierailija kirjoitti:
Helenan synttärit oli toukokuussa. Parin lapsen synttärit nyt syksyllä.
https://www.liikenneturva.fi/liikenteessa/matkapuhelimen-kaytto-ajon-ai…