Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenalla on jo tiedossa, että joutuu lähtemään Kakskerrasta. Miksi hän muuten olisi ottanut yhteyttä sossuun ja kysellyt vuokra-asuntoja? Kela ja sossu ei muuten hanki vuokra-asuntoja terveelle, oikeustoimikelpoiselle, koulutetulle ihmiselle, joka on kykenevä hoitamaan asiansa itse.
Helena ei ole kysellyt sossusta mitään. Hänelle on niitä sieltä ehdotettu. Ja Helenan asianajajan mukaan menee vielä pitkään ennen kuin Kakskerran kohtalo selviää.
Mistä tämä tieto?
Helena kertoi eilen itse videollaan.
Tiedon perään mä kysyin
"Mutta kun se on niin vähälahjainen."
Niin on! Korkeasti koulutettu vähälahjainen....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vaarallisia touhuja lapsilla. Eskari-ikäinen kohentaa takkatulta ja laittaa lisää puita. Viime viikolla lapsia matkusti ilman turvavyötä Helenan kyydissä.
Ei matkustanut ilman turvavyötä. Joten älä levitä tällaista tuubaa ympäriinsä.
Meillä on lapset opetettu käsittelemään tulta kun ollaan paljon mökillä. Jo 3 vuotias osaa lisätä halkoja takkaan. Miksei lähes 5 vuotias osaisi kun on neuvottu?
Mutta ongelmahan tässä on se että kauhistellaan kun tämä tapahtuu äidin kanssa. Jos sama nähdään isän kanssa niin ai että on kiva kun isä on opettanut pojan puita lisäämään takkaan.
Missä nähdään isän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenalla on jo tiedossa, että joutuu lähtemään Kakskerrasta. Miksi hän muuten olisi ottanut yhteyttä sossuun ja kysellyt vuokra-asuntoja? Kela ja sossu ei muuten hanki vuokra-asuntoja terveelle, oikeustoimikelpoiselle, koulutetulle ihmiselle, joka on kykenevä hoitamaan asiansa itse.
Helena ei ole kysellyt sossusta mitään. Hänelle on niitä sieltä ehdotettu. Ja Helenan asianajajan mukaan menee vielä pitkään ennen kuin Kakskerran kohtalo selviää.
Mistä tämä tieto?
Tiedon perään mä kysyin
Juuri niin. Eikä muuten sanonut mitään tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten asiaa käsiteltäisiin, jos Helenan aikana kiinteistössä syttyisi tulipalo? Onko vakuutuspapereissa myös Helenan nimi eli olisiko vakuutus puoliksi vielä, vaikka ovat jo eronneet? Jos Mikko sanoo, ettei ole antanut lupaa mennä kiinteistölle ja Helena sanoo, että omistan sen puoliksi.
🤣 Voi lapsi parka, vai muuten vaan toistaitoinen?
Mökkivakuutus on aina kiinteistökohtainen. Ei henkilökohtainen. Kuten moni muukin vakuutus paitsi esim. henkilökohtaiset tapaturma- ja sairausvakuutukset.
Sitähän mää kysyin. Kuka sen vakuutuksen ottaa ja kuka maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä tieto?
Valehtelet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä tieto?
Tiedon perään mä kysyin
Kieroon kasvaneelle en osaa tämän paremmin vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vaarallisia touhuja lapsilla. Eskari-ikäinen kohentaa takkatulta ja laittaa lisää puita. Viime viikolla lapsia matkusti ilman turvavyötä Helenan kyydissä.
Ei matkustanut ilman turvavyötä. Joten älä levitä tällaista tuubaa ympäriinsä.
Meillä on lapset opetettu käsittelemään tulta kun ollaan paljon mökillä. Jo 3 vuotias osaa lisätä halkoja takkaan. Miksei lähes 5 vuotias osaisi kun on neuvottu?
Mutta ongelmahan tässä on se että kauhistellaan kun tämä tapahtuu äidin kanssa. Jos sama nähdään isän kanssa niin ai että on kiva kun isä on opettanut pojan puita lisäämään takkaan.
Matkustihan keskimmäinen poika ja serkkutyttö. Oli kaikkien nähtävillä Helenan videolla.
Vierailija kirjoitti:
On se Turku kyllä eriskummallinen paikka kun ukkonen voi katkaista lämpimän vedenkin.
Kai veden lämmitykseen jotain energiaa käytetään. Kolme lasta suihkussa ja tiskaamista ym. niin voi se lämmin vesi jossain vaiheessa käydä vähiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tämä tieto?
Valehtelet.
Johan minä olisin kuin sinä.
En ikinä tai missään tilanteessa voisi antaa lapsiani hoitoon tai edes käymään ihmiselle, jonka julkisuuteen tuoma käytös olisi samanlaista kuin hk. On ihan liian pitkälle mennyt tilanne.
Vierailija kirjoitti:
Ovat viisaina ehdottaneet asuntoa kun huomanneet mikä tilanne. Ex-rouva asustaa ilman lupaa Mikon kesäasunnolla kaukana kaikesta. Ja kohta tulee sieltäkin lähtö. Että olisi edes joku paikka missä olla ettei tarvi autossa nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös koulussa ja eskarissa ruoka ole klo 11-12 välillä. Miten heti klo 13 muka tarvitaan makaronilaatikkoa??
Mikon lounas, ehkä lapsi halusi myös jos koulussa olikin huonoa ruokaa. Ei tavatonta meidänkään taloudessa.
Helenan luona lapset tekevät omat ruokansa, kun Helena loikoilee sohvalla.
Vanhempientehtävä on tehdä itsensä tarpeettomiksi. Vain siten lapset pärjäävät elämässä. Ei tarvitse ottaa vaimoa sen takia, kun ei osaa tehdä ruokaa. Mites teillä? Kuoleeko mies täyden jääkaapin eteen ilman sinua?
Lapset ovat 5-10 vuotiaita. Mitä minun elämäni sinulle kuuluu? En julkaise siitä yhtään mitään yhtään missään. Helena sen sijaan julkaisee videokuvaa omastaan ja jopa exästään, joka ei sitä halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt vaan odotellaan miten ja mihin aikaan Helena menee tänään yhteen kolmesta kodistaan. Minnesotan kotiin ei tänään ehdi, joten Kakskerta tai Viro.
Kakskerrasta on jo tunnelmakuvaa tullut instaan. Nuorin ja vanhin lapsi ainakin paikalla.
Takassa tuli ja nuorin lisäsi puun takkaan, ihan viihtyisää näyttää olevan
Helena tietysti etäisyyden päässä kuvaamassa kännykällä, Onneksi ei sattunut mitään.
Onneksi ei sattumut mitään. Ja onneksi ei halko lentänyt taas sinun päähäsi. Sieltä se voi lentää vaikka videon välityksellä. Eikös?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten asiaa käsiteltäisiin, jos Helenan aikana kiinteistössä syttyisi tulipalo? Onko vakuutuspapereissa myös Helenan nimi eli olisiko vakuutus puoliksi vielä, vaikka ovat jo eronneet? Jos Mikko sanoo, ettei ole antanut lupaa mennä kiinteistölle ja Helena sanoo, että omistan sen puoliksi.
Mökkivakuutus on aina kiinteistökohtainen. Ei henkilökohtainen. Kuten moni muukin vakuutus paitsi esim. henkilökohtaiset tapaturma- ja sairausvakuutukset.
Sitähän mää kysyin. Kuka sen vakuutuksen ottaa ja kuka maksaa?
No miten ne sulle kuuluu heidän vakuutusasiatkin?
Minä en olisi eskari-ikäisenä saanut lupaa vanhemmilta laittaa takkaan puita .Nykyään ollaan tarkempia kuin ennen ( 70- luvulla olin lapsi) joten toivottavasti ei lasua pukkaa.Eri juttu jos vanhempi olisi ollut vieressä silloin olisin ehkä saanut luvan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat viisaina ehdottaneet asuntoa kun huomanneet mikä tilanne. Ex-rouva asustaa ilman lupaa Mikon kesäasunnolla kaukana kaikesta. Ja kohta tulee sieltäkin lähtö. Että olisi edes joku paikka missä olla ettei tarvi autossa nukkua.
Helena siirtyy ykköskotiin tai kolmoskotiin itkevien lasten ympäröimänä. #after divorce abuse, #financial abuse, #domestic abuse, #mom life, #single mom life, ...
Vierailija kirjoitti:
H tekee lasun koska M katkaisi sähköt, ei lämmintä vettä, nettiä ja valot vilkkuu. Turussa riehui ukkonen. Tyhmä tiedetään Hn olevan mutta että noin tyhmä.
Irti arkielämästä. Näinhän prinsessoille usein käy, Norjassakin prinsessa nai shamaanin ja keskustelee enkeleiden kanssa. Onneksi Ruotsin Victoria sentään on jalat maassa. Mutta prinsessat on niinku prinsessoja.
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kunnon maalitus turvafirmasta käynnissä. Jo syytetään naisvihastakin vissiin, kun johtoportaassa ei yhtään naista. Ja hokimiehiäkin ja kaikkee. Auts, nyt taitaa mennä jo liian pitkälle...
Varmaan yrittää kääntää aiheen muualle, kun ihmiset tajusivat, että vaikka ex-puoliso on jonkin asteen jumalhenkilö (ainakin Turussa), niin ei ehkä tällä kertaa ollut katkomassa sähköjä, nettiä, vettä. Nyt sitten uutta juttua, että unohtuu tämä takapuoleilu.