Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tää mies vähällä usko 😁 nyt taas jo naimisiin vaikka entisenkin kanssa vielä kähinöi, eikö voi vaan seurustella....
Ihan samaa ihmettelin. Eikö voi vaan seurustella, tai olla kihloissa? Luulisi, että olisi kivempi järjestää häät, kun ei ole riitoja ja käräjöintejä edellisestä liitosta yhä meneillään.
Luulen että Mikko yrittää itselleen vakuuttaa olevansa perhekeskeinen. Mutta aika näyttää.
Luulen...
Älytöntä kuvata itsestään videoo Kakskerran tuulisella rannalla. Maisemien takia tietenkin, äänentoiston takia ei. Korppi kuului raakkuvan taustalla 😂 älyttömille jutuilleen, niinku. Fiksu lintu, se korppi siis.
Vierailija kirjoitti:
Milloin näemme iloisen morsiamen? Vielä ei näy. Ei turuilla eikä toreilla.
Miten se vaikuttaa elämääsi ettet näe morsianta?
Vierailija kirjoitti:
Älytöntä kuvata itsestään videoo Kakskerran tuulisella rannalla. Maisemien takia tietenkin, äänentoiston takia ei. Korppi kuului raakkuvan taustalla 😂 älyttömille jutuilleen, niinku. Fiksu lintu, se korppi siis.
Mitä älytöntä siinä nyt sitten on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin näemme iloisen morsiamen? Vielä ei näy. Ei turuilla eikä toreilla.
Miten se vaikuttaa elämääsi ettet näe morsianta?
Näen. Useinkin.
Luulisi naisen olevan onnensa kukkuloilla kun pääsee vihdoinkin kunniallisesti naimisiin vaikka jo kohta nelikymppinen.
No jos halutaan, että lapset jatkaa tietyssä joukkueessa lajia, jota ovat jo Minnesotassa harrastaneet, niin ne ajat on mitkä on. Vai pitääkö lasten lopettaa pitkäjänteinen harrastus ja harrastaa sitä, mikä sopii Helenan kellonaikoihin, silloin kun hän sallii maassa olla.
Vierailija kirjoitti:
No jos halutaan, että lapset jatkaa tietyssä joukkueessa lajia, jota ovat jo Minnesotassa harrastaneet, niin ne ajat on mitkä on. Vai pitääkö lasten lopettaa pitkäjänteinen harrastus ja harrastaa sitä, mikä sopii Helenan kellonaikoihin, silloin kun hän sallii maassa olla.
Onko Helena sellaista vaatinut?
Helenako jo nbaputtaa lasten harrastuksista. Ei muuta tehtävää kun kuljettaa harrastuksiin, ruoat tehdä, vaatteet pyykätä. 2 viikkoa vapaata kkssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen kolmen lapsen äiti, jonka mies oli yrittäjä ja paljon poissa lasten aktiiviharrastusaikaan. Kaikki kolme mm. pelasivat kiekkoa. Ja tiedättekö: kyllä siitä selvittiin, vaikka olinkin vähän arjen yksinhuoltaja. Onnistuu, kun hyödyntää esim. isovanhempia ja muita harrastusvanhempia. Ihan kannattaa avata suunsa ja kysyä. Ja huom: toisin kuin Heluna, tein itse täyttä päivää töissä maanantaista perjantaihin. JOS Helena asuisi Turussa ja JOS olisi edes kohtuullisissa väleissä ex-miehensä ja ex-appivanhempiensa kanssa, niin eivät nuo harastuskuljetukset olisi mikään ongelma. Mutta eihän tämä sarjauhriutujalle sovi.
Hohhoijjaa, moneskohan kirjoitus sinultakin missä kehuskelet onnistumisiasi milloin eronneena milloin minäkin? 😴
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tää mies vähällä usko 😁 nyt taas jo naimisiin vaikka entisenkin kanssa vielä kähinöi, eikö voi vaan seurustella....
Ihan samaa ihmettelin. Eikö voi vaan seurustella, tai olla kihloissa? Luulisi, että olisi kivempi järjestää häät, kun ei ole riitoja ja käräjöintejä edellisestä liitosta yhä meneillään.
Luulen että Mikko yrittää itselleen vakuuttaa olevansa perhekeskeinen. Mutta aika näyttää.
Ei Mikon tarvi vakuuttaa , Helena äiti ollut paljon Minnesotassa, yhteishuolto, muttei toteudu tietenkään silloin kun Helena reissulla. Kesäkuun lopussa lähti ja tuli elokuun oliko 15.8.
Vierailija kirjoitti:
Helenako jo nbaputtaa lasten harrastuksista. Ei muuta tehtävää kun kuljettaa harrastuksiin, ruoat tehdä, vaatteet pyykätä. 2 viikkoa vapaata kkssa.
No kun on niitä rikosilmoituksia tehtävä, todisteita hankittava, lasukin soittelee, on vanhempainiltaa, lasten harrastukset (jotka Mikko on sopinut) hoidettava insta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kolmen lapsen äiti, jonka mies oli yrittäjä ja paljon poissa lasten aktiiviharrastusaikaan. Kaikki kolme mm. pelasivat kiekkoa. Ja tiedättekö: kyllä siitä selvittiin, vaikka olinkin vähän arjen yksinhuoltaja. Onnistuu, kun hyödyntää esim. isovanhempia ja muita harrastusvanhempia. Ihan kannattaa avata suunsa ja kysyä. Ja huom: toisin kuin Heluna, tein itse täyttä päivää töissä maanantaista perjantaihin. JOS Helena asuisi Turussa ja JOS olisi edes kohtuullisissa väleissä ex-miehensä ja ex-appivanhempiensa kanssa, niin eivät nuo harastuskuljetukset olisi mikään ongelma. Mutta eihän tämä sarjauhriutujalle sovi.
Hohhoijjaa, moneskohan kirjoitus sinultakin missä kehuskelet onnistumisiasi milloin eronneena milloin minäkin? 😴
Se oli se hammaslääkäri jotka sotki aikataulun, piti revetä kahteen paikkaan yhtäaikaa. Mikko tarjosi apua. En tiedä pääsikö lapsi hammaslääkäriin vai pääsikö harrastukseensa. Mikko ilmeisesti vei jompaankumpaan.
Missäs hänen julkaisijaan voi lukea?
Amerikkalaisissa retkeily- ja kalastuslehdissä. Taisipa olla kirjankin kirjoittanut.
Helena ei ole tottunut aikatauluihin, Edinassa palvelu pelasi, oli lastenhoitajaa, lapsia vietiin harrastuksiin muttei Helena yksin. Siellä voi olla pitemmät matkat mitä Turussa luulisin.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Helenalla on oikeus Kakskertaan kun on ne talot sisustanut. Ja pari neuvostonyssykkää tavaroita jossain nurkissa 🤭 Tavara on näyttää olevan erittäin tärkeää Helenalle. Lieneekö tuovan turvallisuuden tunnetta joskus koettuun puutteeseen kaikesta?
Se mikä on sinun on myös minun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa, että sen perusteella mitä Mikko Koivusta olen lukenut niin ihmettelen, miksi yksikään nainen hänen kanssaa haluaa enää avioitua? Kyllä kertoo aika paljon ihmisestä tuo suhtautumistapa OMIEN LASTENSA ÄITIIN. Yök, en edes vilkaisisi tuollaista "miestä".
Ei ole noista miehistä nykyajan tasa-arvoisiin suhteisiin. Ehkä pitää sen takia ottaa aina joku muu kuin suomalainen vaimo. Nainen jolla vanhakantaiset aatteet.
Nimenomaan nykyään kotityöt puolitetaan, tasa-arvo. On koneet, pelit ja pensselit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä älytöntä siinä nyt sitten on?
Tuulee älyttömästi ja puhe kuuluu juuri ja juuri ja oli älyttömästi pätkinyt puhetta jossain reelsseisdä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täytyy kyllä sanoa, että sen perusteella mitä Mikko Koivusta olen lukenut niin ihmettelen, miksi yksikään nainen hänen kanssaa haluaa enää avioitua? Kyllä kertoo aika paljon ihmisestä tuo suhtautumistapa OMIEN LASTENSA ÄITIIN. Yök, en edes vilkaisisi tuollaista "miestä".
Ei ole noista miehistä nykyajan tasa-arvoisiin suhteisiin. Ehkä pitää sen takia ottaa aina joku muu kuin suomalainen vaimo. Nainen jolla vanhakantaiset aatteet.
Epätasa-arvoa kun Mikko ei luovu omasta omaisuudesta, edes puoleksi, antaisi nyt muutaman millin ja Kakskerran kokonaan, mitäs pienistä. On kyllä nniin omistushaluinen että..........................