Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeudelta täystyrmäys Helena Koivun vaatimuksille - Ilta-Sanomat (is.fi)
Tuosta ei auennut, joten kokeillaan tätä
Nyt olisi kiva tietää paljonko Helena joutui maksamaan oikeuskuluja.
ja Seiska on tällaisesta uutisesta hiljaa... no, mikäs siellä nyt kestää tehdä uutista?
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f306287a-ac47-4c86-b042-63177b…
Koivut erosivat helmikuussa 2020. Siitä lähtien ex-pari on käynyt jatkuvaa ja julkista riitaa. Äänessä on ollut yksinomaan Helena Koivu."
Hyvä IL!
Käräjäoikeuden mukaan Helena Koivun muuttamattomuuspäätökselle ei ole hänestä riippumatonta perustetta."
🤗
Ja kohta kuulemme, kuinka Mikko on ostanut tuomarit jne jne...
Toistan eilisen neuvoni:
Hakeudu hyvä Helena lopultakin hoitoon. Olet mieleltäsi epätasapainoinen hullu jonka käsitys oikeasta ja väärästä on sen verran hämärä, että lähelläsi olevien ihmisten on syytä varautua hyvinkin äärimmäisiin tekoihin taholtasi.
Mikko menee kohta naimisiin uuden ystävänsä kanssa ja on sen jälkeen virallisesti rouva Koivu. He ovat nyt se perhe.
Sinä et siihen kuvioon kuulu, eikä kukaan sinua siihen enää halua. Luovuta., sinä hävisit.
Mikko jakaa rakkautensa nyt tämän uuden ystävänä kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Ketä kiinnostaa mailan heiluttajan naisasiat, tuhmä mies🤮🤢
Näköjään sinua, fiksua, ainakin. Kivat emojit!
Hieno päätös. Ei mitään yksinhuoltajuutta Helenalle.
Vierailija 25139 onnistui kokoamaan hyvän listan ja esitti hyvän kysymyksen.
Nyt Mikko hakemaan yksinhuoltajuutta. Menisi kirkkaasti läpi Helenan käytöksen takia. Ei työtä eikä asuntoa. Jatkuvasti tekemisissä lastensuojelun kanssa plus muut rötöstelyt, ikkunoiden ja porttien rikkomiset toisen kiinteistöllä.
Vierailija kirjoitti:
Oonko mä vähän katkera. 🙂
Mikko Koivun sitä yksinhuoltajuutta olisi pitänyt hakea! Olisi sen varmaan saanutkin. Helenalla ei ole edes asuntoa.
Iltalehti 24.9.2024:
Koivut erosivat helmikuussa 2020. Siitä lähtien ex-pari on käynyt jatkuvaa ja julkista riitaa. Äänessä on ollut yksinomaan Helena Koivu.
Asuinpaikka Suomi
Mikko ja Helena Koivu menivät naimisiin vuonna 2014. Perhe asui aikaisemmin yhdessä Yhdysvalloissa Minnesotassa, jossa Mikko Koivu pelasi työkseen pitkään jääkiekkoa.
Uransa päätyttyä ex-jääkiekkotähti muutti lastensa kanssa Suomeen heinäkuussa 2023, kun Helena jäi Minnesotaan asumaan.
Paikallinen oikeusistuin päätti huhtikuussa 2023, että lasten asuinpaikka on jatkossa Suomi. Vanhemmat olivat tuolloin ilmoittaneet olevansa valmiita asumaan samassa maassa kuin lapsensa.
Äiti ei muuttanutkaan
Huoltajuusriitaa käsiteltiin kesällä Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa. Helena Koivu vaati, että Minnesotan-oikeuden päätöksiä muutetaan ja hänelle myönnetään lasten yksinhuoltajuus.
Perusteina Helenan vaatimuksille esitettiin muun muassa se, ettei lasten äidillä ole realistisia mahdollisuuksia muuttaa Turkuun. Käräjäoikeus piti lasten eroa äidistään selkeänä muutoksena heidän elämässään, mutta tämä johtui oikeuden siitä, ettei äiti ole muuttanut Suomeen.
Käräjäoikeuden mukaan Helena Koivun muuttamattomuuspäätökselle ei ole hänestä riippumatonta perustetta.
"Kyllä todellakin tarvitsee olla terveydenhoitoalan ammattilainen ja lisäksi mikä tahansa ammattilainen alata ei köy, jos noin alkaa tuntematonta ihmistä leimata. Sinusta kyllä huomaa, ettet ole minkään alan ammattilainen. Vauvalla keskellä päivää kirjoitat höpöanalyywejä ja luulet olevasi oikeinkin viisas. Sinun kirjoituksesi ilmentää ainoastaan pahaa sisintäsi. Narsistille tyypillistä tuo, projisoit itseäsi Helenaan."
Kiitos rakentavasta palautteestasi. Helenahan ei varsinaisesti ole tuntematon ihminen. Tuntematon ihminen on sellainen, josta ei tiedetä oikein mitään eikä hänen käytöstään voi analysoida, koska ei ole dataa. Helenan tapauksessa hän itse tuottaa tällaista dataa järjettömät määrät sellaisessa muodossa, missä voi esim. pysäyttää videot ja tarkkailla esim. kehonkieltä ja sanomisia uudelleen ja uudelleen. Helenan tapauksessa videoita voi vieläpä katsoa kahdella eri kielellä. Näiden videoiden sisällöt ovat tavallaan samat, mutta niissä on erilaiset painotukset. Myös tietyt maneerit toistuvat ja ovat riippuvaisia puhutusta kielestä. Lisäksi käytettävissämme on kaikenlaista muuta dataa, esim. oikeuden sivuilta. Näistä voi helposti todeta, että aina, kun joku asia on oikeudessa edennyt, siitä seuraa tietynlaista käytöstä Helenan toimesta. Tuntemattoman ihmisen kohdalla mitään tällaista dataa ei ole olemassa.
Sinä et tiedä minusta yhtään mitään, mutta minä tiedän sinusta sen, että lainaamasi kirjoitukseni osui sinua nyt johonkin sellaiseen kohtaan, että katsoit aiheelliseksi kirjoittaa tällaisen nollatason höpötyksen. Helenaa ei voi muut analysoida, mutta sinä voit analysoida minua? Kukkuu!
Loppuun vielä, että meillä kaikilla on narsistisia piirteitä. Toisilla ihmisillä on luonnostaan parempi kyky nähdä heti toisten ihmisten käytöksen sairaat piirteet, kun taas toisilla kestää luvattoman kauan. Minä olen itse erittäin hyvä manipuloimaan muita, jos sellaiselle on tarvetta. Harvoin kuitenkaan on ollut. Voi siis hyvin olla, että koska minulla itselläni on samanlaisia piirteitä kuin Helenalla, mun on ollut helppo nähdä hänen toimintansa läpi päivästä yksi lähtien. Minut ja Helenan vain erottaa se, että minä tunnistan itsessäni tietyt piirteet ja olen tietoisesti tehnyt valinnan, etten käytä huonoja piirteitä muita ihmisiä vastaan tai saavuttaakseni jotain sellaista, mikä ei oikeasti minulle kuulu. Kaikki lähtee siitä, että tuntee itsensä. Sen jälkeen melkeinpä jokainen asia elämässä on kiinni omista valinnoista. Mä olen valinnut olla hyvän puolella ja toivottavasti oma mielenterveys pysyy jatkossakin niin hyvällä tolalla, että voin itse valita niin jatkossakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iltasanomat: Täystyrmäys Helena Koivun yksinhuoltajuushakemukselle. Helena vaati että isä saisi tavata lapsiaan koulujen loma-aikoina ja pyhinä. Mitä hittoa? Eihän sillä ole edes asuntoa hankittuna.
Ja millähän perusteella tuo isän tapaamisaikojen raja? Isä ollut lasten kanssa lähestulkoon koko vuoden. Naurettava vaatimus.
Ei sen puoleen, koko yksinhuoltajuushakemus oli naurettava.
Kaikkuhan tietää,miten vaikea Suomessa on saada kenenkään yksinhuoltajuutta. Toinen osapuoli saa hakata toisen Henk hieveriin, mutta jos ei ole väkeä vastainen lapsia kohtaan niin ei irtoa yksinhuoltajuus edes silloin.
Vierailija kirjoitti:
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f306287a-ac47-4c86-b042-63177b…
Koivut erosivat helmikuussa 2020. Siitä lähtien ex-pari on käynyt jatkuvaa ja julkista riitaa. Äänessä on ollut yksinomaan Helena Koivu."
Hyvä IL!
Tämä Iltalehden juttu oli hyvä!
Siis muikkeli tehnyt jo kesäkuussa hakemuksen. Muka ei realistisia mahdollisuuksia muuttaa Turkuun - miten realistista on missään muuallakaan asua?? Ja tämähän saattaa tuon kakskerrassa asumisen uuteen valoon, hän siis tietää ettei siellä ole lupa asua. On tiennyt kokoajan.
Vihdoinkin jotakin järjen valoa alkaa tulla tähän touhuun!
Helena tuskin kokee asiaa noin, vaan että toinen osapuoli lähti liitosta ja epäoikeudenmukaisesti (tapahtuipa se oikeusistuimen päätöksillä tai ei) vei häneltä suunnilleen kaiken, mikä oli ja on hänelle tärkeää (lasten kanssa USA:ssa perheenä asuminen, oltavat, mukava ja huoleton elämä), ja että se toinen osapuoli on myös avain tilanteen kääntämiseen, siksi ei mene eteenpäin, vaan roikkuu toisessa osapuolessa hakien ratkaisua jotenkin toisen osapuolen kautta. Jotenkin noin.
"Äänessä on ollut yksinomaan Helena Koivu."
Ja Enbuske, Hörkkö ja Ylimutka. Ja tietenkin tinttiniinku.
Tuleekohan tänään Helena show lahjotuista tuomareista, TPS-ilmaislippujen saajista ja muista.
Vierailija kirjoitti:
Helena tuskin kokee asiaa noin, vaan että toinen osapuoli lähti liitosta ja epäoikeudenmukaisesti (tapahtuipa se oikeusistuimen päätöksillä tai ei) vei häneltä suunnilleen kaiken, mikä oli ja on hänelle tärkeää (lasten kanssa USA:ssa perheenä asuminen, oltavat, mukava ja huoleton elämä), ja että se toinen osapuoli on myös avain tilanteen kääntämiseen, siksi ei mene eteenpäin, vaan roikkuu toisessa osapuolessa hakien ratkaisua jotenkin toisen osapuolen kautta. Jotenkin noin.
Ylläoleva siis vainoamisesta kirjoittaneelle.
Valittaakohan vielä korkeimpaan oikeuteen?