Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
20421/29013 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikolla on kuulemma taito puhua niin, että kaikki uskovat häntä, poliisit, tuomarit, lastensuojelu, lakimiehet, kaverit, perhe, lapsetkin... HUOM! lapsetkin mainittu

pitäisiköhän nyt katsoa peiliin? Meinaako tosissaan, että Mikko on niin runopuheinen, että kaikki ihmiset laittavat omat aivot narikkaan, kun Mikkoa kuuntelee. Ei niinku mitenkään voi olla, että kaikki uskovat Mikkoa, koska Mikko puhuu järkeviä asioita ja totta? Mitä uhriutumista.

On se ihmeellistä että kun puhuu asiallisesti ja totta niin ihmiset uskoo. Hienoa kuulla, että lapsetkin uskoo ja luottaa isäänsä.

Helenan ongelma on se, että kun ihmiset ovat huomanneet hänen ristiriitaiset väitteensä ja sen, että asiat esitetään vaihtelevina taktisina totuuksina niin hänen sanomisensa ei ole uskottavia. Jos aikoo valehdella ja olla uskottava niin se sama asia pitää aina selittää samoin- ei niin ett

Puhu sinä vain omasta puolestasi, itse en ole tuollaista huomannut. Mikon ristiriitaisuudet olen sen sijaan huomannut; tyyppi esim. esittää olevansa hyvä isä, muttei suo lapsilleen edes lämmintä suihkua.  

Vierailija
20422/29013 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa lapset haluaa edes viettää aikaansa enää tuolla kakskerrassa, ainakaan kovinkaan pitkiä aikoja. Illat alkaa olemaan jo pimeitä ja tuolta on pitkä matka kouluun sekä harrastuksiin. Myös kavereita varmaankin haluavat nähdä joskus koulun ulkopuolella. Ja kaikki tavarat Mikon luona sekä omat huoneet ja sängyt. Erikoinen tapaus tuo Helena, kun ei halua lapsilleen omaa kotia laittaa.

Varmasti haluaa, mutta hänellä ei ole mitään mahdollisuutta laittaa sellaista kotia, jonka haluaisi, sijainnista nyt puhumattakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
20423/29013 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lapset ei olisi isänsä kanssa missä tekemissä , niin tuolloin lapset voi sanoa en halua lähteä häihin. Nyt lapset asuvat yhdessä ja on yhteinen arki. Helena haluaa vaan sotkea kaiken. Jopa toisten onnen. 

Sehän tämän jännäksi tekeekin. Asuvat isän ja tukevan morsiamen kanssa samaa huushollia eivätkä halua heidän häihin. Hmmmm....jotain ikävää kokevat siinä kombossa.

Hmmm tukevan. Olen nähnyt Natalien luonnossa. Hän on pitkäjalkainen, kaunis, luonnollinen ja paljon hoikempi kuin persjalkainen ilkeänaamainen Jelena.

Minä olen nähnyt molemmat ja Natalie selvästi rotevampi, isoluinen. Ei ollut pitkiä jalkoja, mikä vitsi. Näytti myös 10-15v vanhemmalta kasvoista mitä muokatuissa instakuvissa. Seiskan kuvat vastaa paremmin totuutta.

Vierailija
20424/29013 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onko lapset sulle kertoneet ettei isä ja äitipuoli hauku Helenaa? Tai että heille isän puheet ja teot synkassa, puhumattakaan tavisarjesta? Vai perustuuko viestisi kuitenkin vain omiin mielikuviisi? "

Mä lähden siitä oletuksesta, että noi aikuiset ihmiset ei hauku äitiä lasten kuullen. Eli käytyäytyvät, kuten aikuisten kuuluu käytyäytyä. Jolloin tuo oletus pitää teidän osoittaa päinvastaiseksi.

Sä ilmeisesti jostain syystä oletat, että haukkumista tapahtuu? Ja siksi sulle pitää osoittaa päinvastaista? Miksi ylipäätään oletat, että Mikko ja Natalie käyttäytyisivät tuolla tavalla?

Vierailija
20425/29013 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikolla on kuulemma taito puhua niin, että kaikki uskovat häntä, poliisit, tuomarit, lastensuojelu, lakimiehet, kaverit, perhe, lapsetkin... HUOM! lapsetkin mainittu

pitäisiköhän nyt katsoa peiliin? Meinaako tosissaan, että Mikko on niin runopuheinen, että kaikki ihmiset laittavat omat aivot narikkaan, kun Mikkoa kuuntelee. Ei niinku mitenkään voi olla, että kaikki uskovat Mikkoa, koska Mikko puhuu järkeviä asioita ja totta? Mitä uhriutumista.

Veikkaanpa, että lapset isän puheissa vakuuttaa ihan vain se yksinkertainen asia, että isän puheet ja teot ovat synkassa. Elämä isän ja Nattien luona tavisarkea kouluineen, harrastuksineen ja kavereineen eikä tarvitse jatkuvasti olla videokuvattavana tai kuunnella toisen vanhemman haukkumista. Lapset on sillä tavalla aika simppeleitä vakuuttaa. Teot ja sanat synkassa tuovat lapsille

Älä puhu paskaa!

Vierailija
20426/29013 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskinpa lapset haluaa edes viettää aikaansa enää tuolla kakskerrassa, ainakaan kovinkaan pitkiä aikoja. Illat alkaa olemaan jo pimeitä ja tuolta on pitkä matka kouluun sekä harrastuksiin. Myös kavereita varmaankin haluavat nähdä joskus koulun ulkopuolella. Ja kaikki tavarat Mikon luona sekä omat huoneet ja sängyt. Erikoinen tapaus tuo Helena, kun ei halua lapsilleen omaa kotia laittaa.

Varmasti haluaa, mutta hänellä ei ole mitään mahdollisuutta laittaa sellaista kotia, jonka haluaisi, sijainnista nyt puhumattakaan.

No sitten laitetaan sellanen koti, mihin rahkeet riittää. Ja tehdään töitä sen eteen, että saa joskus sellaisen kodin minkä haluaa. Mikä on vaihtoehto, ei kotia lainkaan? Kumpi on mielestäsi lasten edun mukaista?

Vierailija
20427/29013 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän elää jossain mielikuvitusmaailmassa eikä todellisuudessa. Kannattaisi jo myöntää tosiasiat ja alkaa sitten elämään niiden mukaisesti. Niin me suurin osa ihmisistä tehdään ja elämä on sitten paljon helpompaa.

Vierailija
20428/29013 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On se ihmeellistä että kun puhuu asiallisesti ja totta niin ihmiset uskoo. Hienoa kuulla, että lapsetkin uskoo ja luottaa isäänsä.

Helenan ongelma on se, että kun ihmiset ovat huomanneet hänen ristiriitaiset väitteensä ja sen, että asiat esitetään vaihtelevina taktisina totuuksina niin hänen sanomisensa ei ole uskottavia. Jos aikoo valehdella ja olla uskottava niin se s

Taidat olla hyvin yksinkertainen ihminen?

Vierailija
20429/29013 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helposti on mahdollisuus, tinkii vaan oltavien vaatimuksesta.

Ei ole miljonääri enää, mutta pari sataa tuhatta on ainakin jemmassa. 

Vierailija
20430/29013 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Puhu sinä vain omasta puolestasi, itse en ole tuollaista huomannut. Mikon ristiriitaisuudet olen sen sijaan huomannut; tyyppi esim. esittää olevansa hyvä isä, muttei suo lapsilleen edes lämmintä suihkua."

Hellu, ole hyvä ja hanki OMA asunto. Siellä om lämpimät vedet ja sähköt, jotka voit ihan itse maksaa. Niinhän se sossukin sanoi, että aikuisen kuuluu itse hoitaa nämä asiat.

Vierailija
20431/29013 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottaapa koville totuus

Vierailija
20432/29013 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"esittää olevansa hyvä isä, muttei suo lapsilleen edes lämmintä suihkua"

Mitä höpiset, kyllä Mikon kotona kaikki mukavuudet on. 

Vierailija
20433/29013 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhu sinä vain omasta puolestasi, itse en ole tuollaista huomannut. Mikon ristiriitaisuudet olen sen sijaan huomannut; tyyppi esim. esittää olevansa hyvä isä, muttei suo lapsilleen edes lämmintä suihkua. 

Tuo lämmin suihku on jo aika loppuunkulunut juttu. Se, että ukkonen hajottaa jotakin ja lämminvesivaraaja ei pysty lämmittämään vettä on kaikkea muuta kuin Mikon käsissä. En ikinä kuvitellut, että ihmiset on oikeasti noin lapsellisia ja typeriä, että edes viitsiivät jauhaa tuollaista ihan inhimillistä asiaa.

Vierailija
20434/29013 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tuskinpa tosiaan varsinkaan tuota taustaa - äidin pitkät poissaolot viime vuoden aikana - vasten jokunen päivä sinne tai tänne Helenaa haittaa, vaan veikkaisin, että hän ei halua lastensa juhlivan isänsä häitä uuden naisen kanssa. Ja ymmärrän toki ristiriitaiset fiilikset, kun lapset haettiin Helenalta Minnesotan pitkäaikaisesta kodista ja hän on koko ajan taistellut saadakseen lapsensa sinne, eikä ole millään saanut heitä Minnesotaan, ja nyt he olisivat matkalla juurikin sinne Minnesotaan juhlimaan isänsä häitä uuden morsiamen kanssa. Ja samaan aikaan Helena joutuu toteamaan, että on hävinnyt tai häviämässä kaikki aiempaa elämää ja lasten kanssa Minnesotassa asumista koskevat taistelut ja enemmän tai vähemmän pakotettu Turkuun, jonne Mikko halusi. "

Kafkamainen tilanne.

Vierailija
20435/29013 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Onko lapset sulle kertoneet ettei isä ja äitipuoli hauku Helenaa? Tai että heille isän puheet ja teot synkassa, puhumattakaan tavisarjesta? Vai perustuuko viestisi kuitenkin vain omiin mielikuviisi? "

Mä lähden siitä oletuksesta, että noi aikuiset ihmiset ei hauku äitiä lasten kuullen. Eli käytyäytyvät, kuten aikuisten kuuluu käytyäytyä. Jolloin tuo oletus pitää teidän osoittaa päinvastaiseksi.

Sä ilmeisesti jostain syystä oletat, että haukkumista tapahtuu? Ja siksi sulle pitää osoittaa päinvastaista? Miksi ylipäätään oletat, että Mikko ja Natalie käyttäytyisivät tuolla tavalla?

Kannattaisi oletella vähemmän. Nati on lasten kuullen videolla haukkunut Helenan äitiyttä ja kasvatustaitoja. Mikon luonteen tuntien varmasti haukkuu eksää ihan kaikille. Älä ole tyhmä. 

Vierailija
20436/29013 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos lapset ei olisi isänsä kanssa missä tekemissä , niin tuolloin lapset voi sanoa en halua lähteä häihin. Nyt lapset asuvat yhdessä ja on yhteinen arki. Helena haluaa vaan sotkea kaiken. Jopa toisten onnen. 

Sehän tämän jännäksi tekeekin. Asuvat isän ja tukevan morsiamen kanssa samaa huushollia eivätkä halua heidän häihin. Hmmmm....jotain ikävää kokevat siinä kombossa.

Hmmm tukevan. Olen nähnyt Natalien luonnossa. Hän on pitkäjalkainen, kaunis, luonnollinen ja paljon hoikempi kuin persjalkainen ilkeänaamainen Jelena.

Minä olen nähnyt molemmat ja Natalie selvästi rotevampi, isoluinen. Ei ollut pitkiä jalkoja, mikä vitsi. Näytti myös 10-15v vanhemmalta kasvoista mitä muokatuissa instakuvissa. Seiskan kuvat vastaa parem

Kohta varmaan taas väität, että Helena on 175-senttinen näyttävä kaunotar

Vierailija
20437/29013 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä höpiset? Saahan ne lapset käydä kotonaan suihkussa ihan niin paljon kuin haluavat. 

Vierailija
20438/29013 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Puhu sinä vain omasta puolestasi, itse en ole tuollaista huomannut. Mikon ristiriitaisuudet olen sen sijaan huomannut; tyyppi esim. esittää olevansa hyvä isä, muttei suo lapsilleen edes lämmintä suihkua."

Hellu, ole hyvä ja hanki OMA asunto. Siellä om lämpimät vedet ja sähköt, jotka voit ihan itse maksaa. Niinhän se sossukin sanoi, että aikuisen kuuluu itse hoitaa nämä asiat.

Joku mielipuoli kuvittelee taas kirjoittelevansa Helenan kanssa. 

Vierailija
20439/29013 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisi oletella vähemmän. Nati on lasten kuullen videolla haukkunut Helenan äitiyttä ja kasvatustaitoja. Mikon luonteen tuntien varmasti haukkuu eksää ihan kaikille. Älä ole tyhmä. 

ONNEKSI ex-rouva ei ikinä hauku ketään, vaan kunnioittaa ihan kaikkia ja on täysin epäitsekäs ja yhteistyökykyinen. NOT. 

Vierailija
20440/29013 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mistä kuvittelet tietäväsi ettei Mikko ja Natti hauku Helenaa lasten kuullen? Nimittäin Nati haukkui yhdellä Helenan kuvaamalla videollakin lasten kuullen. "

Mitä hän siinä videossa sitten sanoi?

Tämä tapahtui sillä toisella Helenan järjestämällä päätalon pihalla kuvaamalla juhannusvideolla  , jolla hän pani lapset huutelemaan Natalielle, että you are not welcome here. Mikko ei pitänyt siitä, että Helena järjesti tämän shown ja Natalie rauhoitteli Mikkoa sanomalla Mikolle, että  lapset ei käyttäydy näin meidän kanssa ollessaan. Tytär kysyi jotain onko isä pettänyt äitiä Natalien kanssa ja Natalie toteaa Mikolle, että voit kertoa hänelle. Ja Mikko kertoi että ei.

Ketju on lukittu.