Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt valot päälle! Vettä on ollut, paitsi että alussa jenkkisuihkussalötääjät käyttivät vesivaraajan loppuun. Sitten ukkonen hajoitti varaajan ja sitten tuo saas**i*n h**äksk**täjä keksi , että siinäpä agenda itselle.
Miksi Mikko ei ole vieläkään palkannut ketää korjaamaan lastensa kodin vesivaraajaa?
Kunnossa on. Kertoi siitä jo viime viikolla, mutta näköjään unohti mitä aiemmin kertoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt valot päälle! Vettä on ollut, paitsi että alussa jenkkisuihkussalötääjät käyttivät vesivaraajan loppuun. Sitten ukkonen hajoitti varaajan ja sitten tuo saas**i*n h**äksk**täjä keksi , että siinäpä agenda itselle.
Miksi Mikko ei ole vieläkään palkannut ketää korjaamaan lastensa kodin vesivaraajaa?
Ei ole koti vaan kesäasunto jonne lokki pesinyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Jos Helena mielestään omistaa sen möksän niin siitä nyt vaan itse järjestää vesiasiansa. Ei kuulu Mikolle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Helenan aikomuksena lähteä Minnesotaan häiden aikaan taistelemaan lasten oikeudesta olla osallistumatta häihin. Aiheuttaa draamaa ja kuvaa kaiken instaan.
turvamiehet kirkon oville
Minnesota on melkoisen iso osavaltio, 225 181 km2. Varmaa satoja ellei tuhansia kirkkoja. Eiköhän siellä yks Hellu hävitetä. Toisaalta, jos häät on Natalien kotipuolessa, Hellu voi yllättää.
Minneapolis? Sielläkin taitaa olla kirkkoja paljon. Eikö Natalie ole ortodoksi niin ei kai niitä kirkkoja niin paljon ole.
Mä rakentaisin varmuuden vuoksi vaikka kokonaisen ortodoksisen kirk
Laittaakohan silarit vai leikkauttaako kreikkalaisen noidannedänsä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Häälahjalistan perusteella paikalle odotetaan runsaasti lokkeja trailer parkista. Ja onhan morsio itsekin lokki, tai karhu lampaan vaatteissa."
Häävieraista en tiedä, trailer Park asukitkin on ihmisiä. Mutta morsian on kaunis 🎯 ja sulhanen komea 🥰
Molemmat rumia niin ulkoa kuin sisältä. Eli toisilleen luodut.
Mikko ja Natty näyttää rankkaa elämää eläneeltä parilta. Ei edes kalliit vaatteet hämää.
"No niin Sirpa, nyt taitaa olla iltalääkkeides aika! Älä kuitenkaan projisoi oman äitisi luonnevikoja Helenaan. Helena ei pahoinpitele lapsiaan fyysisesti ja seksuaalisesti kuten omasi. Eikä ole muutenkaan hullu. "
Ei juu fyysisesti eikä seksuaalisesti, mutta henkisesti kylläkin. Vuoden äiti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä tämä Kakskerta show on sellaista hulinaa, että se telkkariohjelmat voittaa. Helenan kannattaisi kuitenkin ymmärtää se, että me suomalaiset ei pidetä poliisien turhasta työllistämisestä olemattomilla ongelmilla. Joku voi olla oikeassa hädässä kun nämä hyvä hermoiset poliisit kuuntelivat kitinää siitä, että talonmies tekee töitänsä ja Helenalla on oikeus olla "kotonaan" vaikka alasti. Josko nyt rauhoittut ja etsisit vaikka töitä tai järkevää tekemistä niin ei aika riitä tälläiseen olemattomasta valittamiseen ja todella noloon uhriutumiseen. Get over it!
Mene töihin ja lopeta Helenan sanomisista ruikutus ja niiden kyttääminen! Noloa, get over it!
Kyllä minä töissä olen ja lisäksi opiskelen. Suosittelen myös Helenalle. Tämä on tällaista ajanvietettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi? Jos Helena mielestään omistaa sen möksän niin siitä nyt vaan itse järjestää vesiasiansa. Ei kuulu Mikolle.
Tietenkin kuuluu. Kai jopa sinäkin sen tajuat, ettei Mikko päästä ketään Helenan palkkaamaa asentajaa tekemään mökille yhtään mitään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena voisi mennä puhumaan noita jorinoitaan peilin eteen, niin menisi viesti oikeaan osoitteeseen. Ihan oikeesti, eikö tää ex-rouva ymmärrä kuinka itse käyttäytyy?
Sehän tässä onkin hullua. Laittelee yleviä mietelauseita instaan ja menee ja toimii juuri päinvastoin. Tai syyttelee Mikkoa asioista, joita itse tekee.
Helenan taktiikka:
"DARVO
deny, attack, and reverse victim and offender: ahdistelijoiden ym. fyysisen ja henkisen väkivallan harjoittajien käyttämä puolustautumistaktiikka, jossa henkilö kieltää itseensä kohdistuneet syytökset ja tekeytyy itse uhriksi kääntämällä syytökset niiden esittäjää kohtaan.
Liittyvät sanat
Vierailija kirjoitti:
"No niin Sirpa, nyt taitaa olla iltalääkkeides aika! Älä kuitenkaan projisoi oman äitisi luonnevikoja Helenaan. Helena ei pahoinpitele lapsiaan fyysisesti ja seksuaalisesti kuten omasi. Eikä ole muutenkaan hullu. "
Ei juu fyysisesti eikä seksuaalisesti, mutta henkisesti kylläkin. Vuoden äiti.
Höpö höpö. Kukaan äiti ei ole täydellinen, joten älä vaadi sitä Helenaltakaan. Ei hän sinun äitisi edes ole. Mene töihin vauvapalstalta ruikuttamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siellä se Helena pimenevässä kakskerran illassa selittää instavideollaan kuinka poliisi on kysynyt häneltä kuinka hän voi ja kertoo tukijoukoistaan. Mä jäin vaan miettimään, että mikä ihmeen turkki Helenan on päällä. Onko se luvatta kakskertaan tunkeutuneiden peurojen vanavedessä jolkotellut susi, josta Helena on näppäränä emäntänä askarrellut koleisiin iltoihin sopivan takin. Mikäs siinä, varmasti lämmittää kylmän suihkun jälkeen.
Mä mietin et kun ulkona puhui niin hiljaa niin pelkäsiköhän niitä susia? Miksi "korpimökin" pihalla pitää liki kuiskutella illalla?
Blair witch project -leffaa pukkaa?
Kehtasikin poliiseille valehdella miten juhannuksen jutut meni. Että Mikko otti lasten kanssa puheeksi pettämisiä, yms, kun se oli Jelena itse, joka masinoi koko jutun. Onneksi aika monella on ne videot tallennettuina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämäkin typerä keskustelunaihe; miten miljonäärikiekkoilijan perhe pärjää tässä maailmassa. Naureskelevat asiaa vatvoville mänteille vauvapalstalaisille. Raha ratkaisee kaikki ongelmat tässäkin tapauksessa.
Sehän tuossa se ongelma onkin, toiselle osapuolelle, että raha on "keskittynyt" yhdelle vanhemmalle ja itse on ilmeisesti lähes rahaton ja onko edes katto pään päälle varmaa?
Ero tuli kalliiksi molemmille. Mikko maksoi enemmän, mutta hänellä oli ja on millä maksaa, Helena sen sijaan hävisi ilmeisesti suunnilleen koko omaisuutensa, jääkö edes nollille?
Helenahan ei tarvinnut oikeuskuluja maksaa omast pussista paljoakaan. Helenan miljoona kului:
350k amex laskuihin, jotka Mikko maksoi ajalta 02/20-06/22
Ja jemmaan iso osa. Sillä elänyt nämä vuodet.
Vedättää vaan ihmisiä. Amerikoissa ei enää usko kukaan noita Helenan "tyhjän päällä" - juttuja. Yhteisö järjesti siellä rahankeräyksenkin huijarille. Nyt ovat täysin fed up Helenan juttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena voisi mennä puhumaan noita jorinoitaan peilin eteen, niin menisi viesti oikeaan osoitteeseen. Ihan oikeesti, eikö tää ex-rouva ymmärrä kuinka itse käyttäytyy?
Sehän tässä onkin hullua. Laittelee yleviä mietelauseita instaan ja menee ja toimii juuri päinvastoin. Tai syyttelee Mikkoa asioista, joita itse tekee.
Helenan taktiikka:
"DARVO
deny, attack, and reverse victim and offender: ahdistelijoiden ym. fyysisen ja henkisen väkivallan harjoittajien käyttämä puolustautumistaktiikka, jossa henkilö kieltää itseensä kohdistuneet syytökset ja tekeytyy itse uhriksi kääntämällä syytökset niiden esittäjää kohta
Vaihda jo levyä, skitso.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä tämä Kakskerta show on sellaista hulinaa, että se telkkariohjelmat voittaa. Helenan kannattaisi kuitenkin ymmärtää se, että me suomalaiset ei pidetä poliisien turhasta työllistämisestä olemattomilla ongelmilla. Joku voi olla oikeassa hädässä kun nämä hyvä hermoiset poliisit kuuntelivat kitinää siitä, että talonmies tekee töitänsä ja Helenalla on oikeus olla "kotonaan" vaikka alasti. Josko nyt rauhoittut ja etsisit vaikka töitä tai järkevää tekemistä niin ei aika riitä tälläiseen olemattomasta valittamiseen ja todella noloon uhriutumiseen. Get over it!
Mene töihin ja lopeta Helenan sanomisista ruikutus ja niiden kyttääminen! Noloa, get over it!
Ei me lopeteta hah, mitäs aattelit tehdä asialle?
Vierailija kirjoitti:
Miten sää jaksat? on poliisi kuulemma kysynyt. Varmaankin siksi kysynyt kun on niin outoja puhelinsoittoja ja ihmetellyt enemmänkin tuota mielenterveyttä ja kysynyt myös tukiverkoista. Nyt helena-parka luulee että kysynyt sen takia kun Mikko kiusaa ja kaikki häiritsee. Herää jo säälintunteita tätä hellua kohtaan. Ihan on ulalla. Eikö sukulaiset tai jotku pysty tuota auttamaan.
Teen työtä, jossa joutuu joskus tekemisiin harhaisten ihmisten kanssa, jotka kokevat tulleensa kohdelluiksi väärin. Koska suoraan ei voi kehottaa menemään lääkäriin, hakeutumaan hoitoonn tai epäillä mielenterveyttä, on asia esitettävä kiertoteitse. Että mitenkäs se oma vointi, onko hoitokontaktia jne. Mutta on se poliisi ihan vilpittömästikin voinut kysellä, ei siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tämäkin typerä keskustelunaihe; miten miljonäärikiekkoilijan perhe pärjää tässä maailmassa. Naureskelevat asiaa vatvoville mänteille vauvapalstalaisille. Raha ratkaisee kaikki ongelmat tässäkin tapauksessa.
Sehän tuossa se ongelma onkin, toiselle osapuolelle, että raha on "keskittynyt" yhdelle vanhemmalle ja itse on ilmeisesti lähes rahaton ja onko edes katto pään päälle varmaa?
Ero tuli kalliiksi molemmille. Mikko maksoi enemmän, mutta hänellä oli ja on millä maksaa, Helena sen sijaan hävisi ilmeisesti suunnilleen koko omaisuutensa, jääkö edes nollille?
Helenahan ei tarvinnut oikeuskuluja maksaa omast pussista paljoakaan. Helenan miljoona kului:
350k amex la
Joku autisti taas ottanut sanat *tyhjän päällä* turhan kirjaimellisesti :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sää jaksat? on poliisi kuulemma kysynyt. Varmaankin siksi kysynyt kun on niin outoja puhelinsoittoja ja ihmetellyt enemmänkin tuota mielenterveyttä ja kysynyt myös tukiverkoista. Nyt helena-parka luulee että kysynyt sen takia kun Mikko kiusaa ja kaikki häiritsee. Herää jo säälintunteita tätä hellua kohtaan. Ihan on ulalla. Eikö sukulaiset tai jotku pysty tuota auttamaan.
Teen työtä, jossa joutuu joskus tekemisiin harhaisten ihmisten kanssa, jotka kokevat tulleensa kohdelluiksi väärin. Koska suoraan ei voi kehottaa menemään lääkäriin, hakeutumaan hoitoonn tai epäillä mielenterveyttä, on asia esitettävä kiertoteitse. Että mitenkäs se oma vointi, onko hoitokontaktia jne. Mutta on se poliisi ihan vilpittömästikin voinut kysellä, ei siinä.
Mites onko sulle ehdoteltu kiertoteitse? Melkoisen harhainen olet jos sellaista työtä jo kuvittelet tekeväsi 🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Helena ei ole vieläkään hommannut itselleen ja lapsilleen omaa kotia? Miksi hän edelleen asustelee Mikon rantahuvilalla?
Ne vedet ovat olleet viikkoja kunnossa. Aika helppoa kuvata vedenkeittimestä ja päälle viesti kuinka sorsitaan. Uskotteko hetkeekään että tuo polymeeriprinsessa olis jossain tukalassa.