Hyvää viikonloppua ihmiset, haluan sanoa teille muutaman sanan ennenku lähden tekemään muita juttuja
Muistakaa, että ulkoinen maailma on aina heijastus teidän omasta sisäisestä maailmasta, te näette juuri sen, mitä te olette ja mitä te haluatte nähdä
Mulla oli mukava kesä itsellä, mä en keskittynyt ollenkaan maailman huoliin, vaan itseeni, mä työstin itseäni
Mä unohdin ihan kokonaa tän ulkoisen maailman turhuudet, niitä ei ollu olemassakaan, se on vaan taustahälinää edelleenkin jossain kaukasuudessa.
Mä huomasin, että kun mä alon työstämään itseäni enemmän, niin mä tapasin samanlaisia ihmisiä ihan lenkilläkin, ihmiset pysähtelivät juttelemaan.. Saman tyyliset ihmiset kuin minä itse.
Sun oma energia vetää samanlaista energiaa puoleensa, sun oma värähtelytaajuus vetää samassa taajuudessa eläviä ihmisiä puoleensa
Jos sä haluat muuttaa sun elämää, niin alota se muutos sisältä
Jos sä haluat esim menestyä jossain asiassa, sun on osattava ajatella kuin siinä asiassa jo menestynyt ihminen ajattelee. Eli sun on siis mentävä sille samalle värähtelyn tasolle sun sisällä, ennenku sä edes välttämättä olet siinä fyysisesti.
Jos sä haluat nähdä enemmän hyvää maailmassa, keskity siihen HYVYYTEEN, niin sä alat näkemään sitä enemmän.
Hyvä esimerkki on se, että jos sä esim tykkäät jostain autosta ja alat ajattelemaan sitä mallia, sä alat näkemään sitä ihan kaikkialla kun sä liikut ulkona. Koska sä keskität sun oman energiasi siihen asiaan.
Ei tää niin vakavaa ole.
Haha
<3
jep