Saksikäsi , Petturipurra tuhoaa Suomen !
Leikkaa ja kurjistaa suomen.. Leikkaa köyhiltä vaikka ihan muuta puhui ja lupasi ennen vaaleja. Karmea on tää valheella hankittu hallitus paikka ja petosjytkyhallitus.. ja työttömyys vaan lisääntyy samoin konkurssit..
Kommentit (95)
Vierailija kirjoitti:
Mene töihin ihmiskunnan saastaloinen
30% persuista on työttömiä
Saisi hallitus olla tosi kova ja armoton meidän nuoria väkivaltarikollisia kohtaan. Heti alkuun rikosoikeudellisen vastuun ikärajan voisi laskea 12-13 vuoteen.
Antaa tuon leikata. Kyllä se kostautuu. SMP katosi kartalta konkurssin myötä ja samaan ketjuun seuraajakin liittyy kunhan ihmiset kyllästyvät.
Minua hän puolueineen ei huijannut hetkeäkään. Kysykää itseltänne, miksi uskoitte tyhjiä lupauksia. Järjen pitäisi sanoa, ettei oikeistopuolue välitä köyhistä eikä kipeistä.
Jos joku asia vaikuttaa olevan liian hyvä ollakseen totta, se yleensä on.
Voi olla. Mutta yleensä siihen tarvitaan aika monta muutakin ihmistä. Ja äänestysusko vielä päälle.
Olen töissä ja menen sinne taas maanantaina kuten olen tehnyt kohta viimeiset 30 vuotta. On seilattu läpi ties kuinka monet YT:t ja vaihdettu työtehtäviä. Silti olen sitä mieltä, että leikkaukset heikentävät ostovoimaa liikaa ja aiheuttavat turhia taloudellisia ongelmia.
Mitään muita tukia en ole saanut kuin vanhempainrahan ja opintotuen sekä ne verovaroin toteutetut julkiset palvelut, jotka jokainen saa. Miten voi joku olla niin tyhjäpäinen, että pitää kaikkea kritiikkiä työttömien vihervassarien ulinana. Ding-dong. Pelkästään sanavaraston suppeus osoittaa paljon.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on vaihtoehto? Lisää vaan velkaa, vai?
Tottahan toki, ainakin erään vassarien entisen johtomiehen mielestä.
Kylmää kyytiä köyhille ja pienituloisille.
Purra voi mennä tämän kauden jälkeen Susanna Kosken kanssa metsään keräämään risuja.
Ja ennen kuin joku persu länkyttää töihin menosta; olen töissä, hyvin palkatussa sellaisessa. En vain pidä huonossa asemassa olevien kyykyttämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Saisi hallitus olla tosi kova ja armoton meidän nuoria väkivaltarikollisia kohtaan. Heti alkuun rikosoikeudellisen vastuun ikärajan voisi laskea 12-13 vuoteen.
Perskokkareet uskoo juuri tähän. Ruoska, raippa, kuri ja vankilat vie kaikki meidän rahat.
Jep, ja ilkkuu vielä pettämilleen kansalaisille. Kurjistaminen vaan yltyy.. Kohtuuttomat leikkaukset ja vieläpä jo valmiiksi kaikkein köyhimmille..